Tak wygląda Wiedźmin 3 next-gen ze wszystkimi efektami Ray Tracingu. Porównanie grafiki
Już jutro sami sprawdzimy, jak wygląda next-genowy Wiedźmin 3, ale póki co, dzisiaj podrzucamy Wam porównanie wideo, na zaostrzenie apetytu.
Wiedźmin 3 next-gen zadebiutuje 14 grudnia, w formie aktualizacji, która zostanie udostępniona za darmo wszystkim posiadaczom podstawowej wersji na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series. Jak wiadomo, w grze pojawi się Ray Tracing. Zatem zobaczcie, co ona mienia na przykładzie wersji pecetowej.
Wiedźmin 3 next-gen. Ray Tracing OFF vs. ON
YouTube’r posługujący się pseudonimem Cycu1 przygotował filmik porównujący next-genowego Wieśka z włączonym i wyłączonym Ray Tracingiem. Wideo przedstawia wszystkie efekty Ray Tracing, które gracze na PC będą mogli włączyć (Global Illumination, Reflections, Ambient Occlusion oraz Shadows).
Nowa wersja Wiedźmina 3 ma ponadto obsługiwać zarówno AMD FSR 2, jak i NVIDIA DLSS 3. Jak zaznacza serwis DSO Gaming, ta druga technologia pomoże posiadaczom słabszych procesorów zmaksymalizować wspomniane efekty Ray Tracingu.
Tak o swoim porównaniu pisze Cycu1:
Rozgrywka została nagrana z ustawieniami graficznymi 4K Ultra+. Dzięki temu na mojej konfiguracji byłem w stanie osiągnąć 30-40 fps z DLSS ustawionym na Balanced lub Performance (w zależności od miejsca, w którym przechwytywałem obraz). Wystąpiły zauważalne spadki do 22 klatek na sekundę, jednak to porównanie opiera się na przedpremierowej kopii testowej z zainstalowaną łatką Day 0. Pojawi się również łatka Day 1, która może rozwiązać problem z fps, więc nie traktujcie tego jako ostatecznego werdyktu.