Wiedźmin 3 – zgarnij 2x więcej pieniędzy za każde zlecenie i misję
Oto banalnie prosty sposób, by przechodząc grę Wiedźmin 3 oraz dodatki nie martwić się o pieniądze. Geralt może zarabiać więcej.
Niektórzy lubią mieć pod górkę, a inni zupełnie odwrotnie – wolą się nie przemęczać podczas grania. Jeśli zaliczasz się do tej drugiej grupy i masz przed sobą grę Wiedźmin 3, jest pewne udogodnienie, które ułatwi życie Białemu Wilkowi.
Wiedźmin 3 – mod na pieniądze
Moder skrywający się za pseudonimem uglydemon opublikował prostą modyfikację – stanowiącą edycję XML – noszącą nazwę 2X Quest Reward Money. Wystarczy pobrać ją z tego miejsca, wrzucić do folderu z modami (działa z wersjami gry 1.31/GOTY) i cieszyć się większą kasą za wszystkie wiedźmińskie zlecenia (kontrakty) oraz zadania w podstawowej grze oraz dodatkach Serca z Kamienia / Krew i Wino. Od teraz bazowa stawka proponowana Geraltowi będzie 2x większa.
Moder podkreśla, że co prawda w sieci znajduje się już mod pomnażający pieniądze, jednak w jego przypadku nie działa. Dlatego uglydemon postanowił stworzyć własnego moda, a następnie udostępnić go innym fanom Wiedźmina.
Można też w drugą stronę…
Kto jednak woli pod górkę, niech zainteresuje się modem Lore Friendly Tweaks. Pisaliśmy o nim jakiś czas temu, poniżej krótkie przypomnienie.
Autor moda tak zaczyna opis swojego projektu: Jeśli chcesz grać kimś w rodzaju “prawdziwego Geralta”, który jest wiedźminem, a nie szabrownikiem i handlarzem przedmiotami, ten mod jest dla Ciebie. Choć jest małych rozmiarów, oferuje funkcje zapewniające nam większy realizm w grze.
A do czego się to sprowadza? DaVincix podkreśla, że podczas czytania książek o Wiedźminie nie mamy do czynienia z bogatym Geraltem, tylko z wiedźminem walczącym w jakimś stopniu o każdy grosz. Natomiast podczas gry pieniądze robi się łatwo, a wokół nas rozsypane są dobra, które można wynosić z domów wieśniaków bez zażenowania. Ponadto Geralt na początku gry dysponuje słabej jakości pancerzem i mieczami, co doświadczonemu wiedźminowi – jakim Biały Wilk niewątpliwie jest – nie przystoi.
W efekcie po instalacji moda (oraz innych zalecanych przez DaVincix) niczego nie sprzedamy, w świecie gry nie znajdziemy tak łatwo wyjątkowych przedmiotów, a za elementy pancerza przyjdzie nam zapłacić u kupców nieco więcej niż w oryginalnej wersji gry. Słowem – wyzwanie ekonomiczne. Pieniądze będziemy pozyskiwali w inny sposób, np. wykonując kontrakty wiedźmińskie, tak jak to było przedstawione w książkach Andrzeja Sapkowskiego.
Więcej szczegółów na temat zmian proponowanych przez DaVincix, samego moda oraz procedurę instalacji znajdziecie na tej stronie.