Watch Dogs 2 na PC – co pozmieniamy w opcjach graficznych?

Watch Dogs 2 na PC – co pozmieniamy w opcjach graficznych?
Newsy PC

Zobaczcie, co znalazło się w ustawieniach gry.

Watch Dogs 2 jest ogrywane od niemal dwóch tygodni przez posiadaczy konsol PlayStation 4 oraz Xbox One i dopiero jutro (29 listopada) zadebiutuje na komputerach PC.

Jeśli czekacie na pecetowe wydanie tytułu, zapewne pierwsze co zrobicie po jego uruchomieniu to wizyta w opcjach graficznych. Czego się spodziewać zaglądając do ustawień? Poniżej znajdziecie screeny od serwisu DSO Gaming, które wszystko wyjaśniają.

Mamy tutaj choćby zmianę jakości szczegółów terenu, roślinności, tekstur, filtrowania tekstur, cieni, wody czy odblasków. Wyłączymy/włączymy ponadto mgłę nad San Francisco, głębie ostrości lub Motion Blur.

Watch Dogs 2 – gameplay PC zarejestrowany na karcie graficznej GeForce GTX 1080

Oto 13 minut z rozgrywki, którą zarejestrowano na układzie GeForce GTX 1080. Niestety nie zdradzono, w jakich ustawieniach uruchomiono grę, lecz byłoby wręcz dziwne, gdyby Nvidia chwaliła się filmikiem śmigającym niżej niż w Ultra.

Zapraszamy na gameplay i przypominamy, że Watch Dogs 2 pojawi się na komputerach już 29 listopada.

Watch Dogs 2 na PC – zobaczcie efekty dostępne na kartach graficznych GeForce

Posiadacze blaszaków, którzy odpala produkcję Ubisoftu na kartach GeForce, będą mogli skorzystać z dodatkowych efektów graficznych, które zostały przedstawione na poniższym zwiastunie gry.

W grze zastosowano między innymi następujące techniki graficzne firmy NVIDIA, które umożliwiły stworzenie interaktywnego świata:

HBAO+ (Horizon Based Ambient Occlusion) – zapewnia bardziej dokładne i realistyczne oświetlenie danej sceny

TXAA (Temporal Anti-Aliasing) – gładsze i wyraźniejsze krawędzie

HFTS (Hybrid Frustum Traced Shadows) + PCSS (Percentage Closer Soft Shadows) – realistyczne miękkie cienie

Watch Dogs 2 wykorzystuje też ANSEL, nową metodę wykonywania zrzutów ekranu w grach. Zdjęcia można wykonywać z dowolnej pozycji, modyfikować je za pomocą filtrów przetwarzania końcowego, przechwytywać obrazy HDR o wysokiej jakości i udostępniać je jako materiały o 360-stopniowym polu widzenia do obejrzenia na telefonie komórkowym, komputerze lub za pośrednictwem zestawu VR.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie