Walentynki 2018. Techland zachęca do odwiedzenia swojej gry o zombie

Walentynki 2018. Techland zachęca do odwiedzenia swojej gry o zombie
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

Jak można spędzić tegoroczne Walentynki? Jednym ze sposobów może być włączenie popularnej polskiej gry.

Już od dziś do 18 lutego w Dying Light możecie natknąć się na nowe wydarzenie społecznościowe z okazji Walentynek 2018. Celem wydarzenia jest zdobycie przez społeczność miliona punktów, które są do osiągnięcia w kooperacji.

Co więcej, po osiągnięciu celu, gracze mają otrzymać specjalną wersję kuszy oraz buggy – oczywiście w serduszkach. Jeśli potrzebujecie zachęty do wzięcia udziału w wydarzeniu, zerknijcie na poniższy materiał wideo.

Dodatek walentynkowy powstał w ramach większej aktualizacji. Techland ogłasza, że właśnie minęły trzy lata od momentu, gdy świat opanowała epidemia zombie w postaci Dying Light. W celu podziękowania fanom i zaproszenia do uniwersum nowych walczących o przetrwanie, Techland potwierdza kolejne niespodzianki związane z obchodami jubileuszowego miesiąc.

Wiedźmin 4 to pewniak. Tak może wyglądać nowa część


W lutym na graczy czekają:

– Dodatkowa darmowa zawartość na platformach Steam i Gemly
– “Nieumarła miłość” – wyzwanie dla społeczności z okazji Walentynek
– Zrzut Zawartości # 3 – dostępny dla wszystkich graczy na wszystkich platformach w ramach trwającej akcji 10-w-12
– Zniżki na grę i zawartość dodatkową sięgające 67%

Wirus zombie w postaci Dying Light zainfekował na całym świecie ponad 13 milionów graczy. Na ulice Harran każdego tygodnia wychodzi ponad 500 tysięcy unikalnych użytkowników. Dying Light może pochwalić się ponad pięćdziesięcioma nagrodami i jedyną w swoim rodzaju społecznością wspomagającą grę różnymi metodami i roznoszącą wirus po każdym zakątku globu. W zeszłym roku Techland zapowiedział 10-w-12 – pakiet dziesięciu darmowych DLC w dwanaście miesięcy wprowadzającego do gry nowych przeciwników, uzbrojenie, lokacje, elementy rozgrywki i wiele innych.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie