Twórcy Mafia III opowiadają o pościgach i wyzwaniach
[caption id="attachment_30325" align="aligncenter" width="1920"]
Mafia III[/caption]
Mafia III ma potencjał na to, by być jedną z ciekawszych gier o gangsterach ostatnich lat.

Twórcy Mafia III są dość oszczędni w informacjach, ale od czasu do czasu do sieci wypłyną nowe wieści na temat tej produkcji. Ostatnio wypowiedział się o niej Haden Blackman, czyli dyrektor kreatywny ze studia producenckiego.
- Zawsze chcemy, aby gracze mogli w naszych produkcjach sprawdzić swoje umiejętności. To element zabawy w grze, połączenie wyzwania z wyborami. Trudno bowiem mieć radość z grania, jeśli nie masz dość wyzwań. Musisz mieć coś do pokonania, ale też jednocześnie mieć wybór, jak to zrobić - komentuje Haden Blackman.
Blackman wypowiedział się także na temat pojazdów:
- W przypadku aut powiedzieliśmy "ok, mamy opcję krycia się za autami i dostarczamy wyzwań związanych ze strzelaniem". Natomiast podczas jazdy chcemy, aby to właśnie sama jazda była wyzwaniem i aby strzelanie nie było koniecznie. Mamy więc inteligentne celowanie - tłumaczy Blackman.
Czyżby system strzelania podczas pościgu był uproszczony? Na to wygląda.