Twórcy Lords of the Fallen bronią swojej gry na nowym filmiku
Część redakcji oraz graczy miała już przyjemność zagrać w Lords of the Fallen. Wszystko dzięki uprzejmości dewelopera, który udostępnił wybrańcom kod gry.
Testerzy zaczęli narzekać na kilka aspektów, z którymi City Interactive po prostu nie może się zgodzić. Chodziło m.in. o prędkość poruszania się postaci oraz mechanizm śmierci. Twórcy postanowili odnieść się do tych spraw w filmiku, który opublikowali na swoim kanale YouTube.
Deweloper zwraca uwagę na to, że prędkość poruszania się bohatera zależy od założonej zbroi oraz dzierżonej aktualnie broni. Jeśli mamy na sobie ciężki ekwipunek, postać będzie wolna, jej przewroty ślamazarne, a skoki dosyć krótkie. Inaczej, kiedy postawimy na lżejsze części stroju oraz lekką broń. Wówczas wszystko ulega zmianie, co możemy zresztą zobaczyć na poniższym materiale.
Jeśli chodzi o system śmierci, deweloper tłumaczy, że nawet po utracie życia możemy odzyskać punkty doświadczenia. Jednak nasz duch zacznie w końcu je tracić. Czas, po jakim ten proces się rozpocznie, zależy od mnożnika zabójstw w trakcie śmierci. Im był wyższy, tym duch zacznie przeciekać później.
Przy okazji dowiedzieliśmy się, że ukończenie głównego wątku w Lords of the Fallen zajmie około 12-15 godzin. Żeby jednak uporać się ze wszystkimi zadaniami pobocznymi, będziemy musieli poświęcić na rozgrywkę około 50 godzin!
Przypominamy, że premiera Lords of the Fallen na PC oraz konsole PS4 i Xbox One nastąpi już 28 października. Zapraszamy również na pięciogodzinny gameplay z gry!
Lords of the Fallen - twórcy bronią swojej gry