Treyarch wyjaśnia, dlaczego poprzednia generacja nie dostanie kampanii w Black Ops III
[caption id="attachment_30310" align="aligncenter" width="3840"]
CoD: Black Ops III[/caption]
Tak wygląda tłumaczenie twórców z oskalpowania Call of Duty: Black Ops III na PlayStation 3 oraz Xboksa 360.

Nie od dziś wiadomo, że Call of Duty: Black Ops III w wersji na poprzednią generację konsol będzie pozbawione niektórych elementów z PC, PS4 oraz XOne. Chodzi między innymi o tryb Kampanii. Oto, jak twórcy tłumaczą się ze swojej decyzji.
- Weźmy na początek system związany z bronią. Black Ops III to produkcja stawiająca na kooperację. Wyboraźmy sobie modyfikację broni. Grając w kooperacji, każdy gracz musi zachować we własnej pamięci wszystkie modyfikacje graczy. Poprzednia generacja konsol sobie z tym nie radzi. Można było oczywiście wszystko uprościć, ale sądzę że Activision podjęło dobrą decyzję, pokazując w pełni swoją wizję - tłumaczy Jason Blundell, odpowiedzialny za tryb Kampanii w Black Ops III.
Jak widać limity pamięci poprzedniej generacji konsol odbijają się nie tylko na grafice, ale i systemie rozgrywki.