Treyarch wyjaśnia, dlaczego poprzednia generacja nie dostanie kampanii w Black Ops III

Treyarch wyjaśnia, dlaczego poprzednia generacja nie dostanie kampanii w Black Ops III
Newsy PC PS3 PS4 X360 XOne
[caption id="attachment_30310" align="aligncenter" width="3840"]CoD: Black Ops III CoD: Black Ops III[/caption] Tak wygląda tłumaczenie twórców z oskalpowania Call of Duty: Black Ops III na PlayStation 3 oraz Xboksa 360.
Nie od dziś wiadomo, że Call of Duty: Black Ops III w wersji na poprzednią generację konsol będzie pozbawione niektórych elementów z PC, PS4 oraz XOne. Chodzi między innymi o tryb Kampanii. Oto, jak twórcy tłumaczą się ze swojej decyzji. - Weźmy na początek system związany z bronią. Black Ops III to produkcja stawiająca na kooperację. Wyboraźmy sobie modyfikację broni. Grając w kooperacji, każdy gracz musi zachować we własnej pamięci wszystkie modyfikacje graczy. Poprzednia generacja konsol sobie z tym nie radzi. Można było oczywiście wszystko uprościć, ale sądzę że Activision podjęło dobrą decyzję, pokazując w pełni swoją wizję - tłumaczy Jason Blundell, odpowiedzialny za tryb Kampanii w Black Ops III. Jak widać limity pamięci poprzedniej generacji konsol odbijają się nie tylko na grafice, ale i systemie rozgrywki.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie