Tomb Raider jak Far Cry? Taki był wczesny plan na powrót serii
Kolejne interesujące doniesienia docierają do nas prosto z Paryża.
Wczoraj informowaliśmy was o wypowiedzi Juliena Mercerona, który podczas paryskiej imprezy Cité des Sciences et de l’Industrie opowiedział o multi w pierwszej części Assassin’s Creed. Okazuje się, że Merceron ma bogate doświadczenie w branży i pracował nie tylko dla Ubisoftu, ale i Square Enix, a obecnie dla Namco Bandai.
Dziś z kolei Mercerona odsłania kulisy powstawania Tomb Raidera, a dokładnie części z 2013 roku, która miała być powrotem serii. Square Enix miało bowiem założenie w tamtym czasie, aby produkcja była podobna do Far Cry, czyli posiadała otwarty świat. Twórcy wycofali się z tego pomysłu, pozostawiając jednak pewne złudzenie otwartego świata, bowiem w grze nie ma zbyt wielu etapów, które się doczytują. Ciekawe co jeszcze zdradzi Julien Merceron?