Tomb Raider jak Far Cry? Taki był wczesny plan na powrót serii

Tomb Raider jak Far Cry? Taki był wczesny plan na powrót serii
Newsy PC PS3 PS4 X360 XOne

Kolejne interesujące doniesienia docierają do nas prosto z Paryża.

Wczoraj informowaliśmy was o wypowiedzi Juliena Mercerona, który podczas paryskiej imprezy Cité des Sciences et de l’Industrie opowiedział o multi w pierwszej części Assassin’s Creed. Okazuje się, że Merceron ma bogate doświadczenie w branży i pracował nie tylko dla Ubisoftu, ale i Square Enix, a obecnie dla Namco Bandai.

Dziś z kolei Mercerona odsłania kulisy powstawania Tomb Raidera, a dokładnie części z 2013 roku, która miała być powrotem serii. Square Enix miało bowiem założenie w tamtym czasie, aby produkcja była podobna do Far Cry, czyli posiadała otwarty świat. Twórcy wycofali się z tego pomysłu, pozostawiając jednak pewne złudzenie otwartego świata, bowiem w grze nie ma zbyt wielu etapów, które się doczytują. Ciekawe co jeszcze zdradzi Julien Merceron?

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie