Tomb Raider II Remake na Unreal Engine 4 dostaje świetne intro
Wracają wspomnienia…
Starsi gracze zapewne pamiętają jeszcze czasy, kiedy pierwszy raz odpalili Tomb Raider II: The Dagger of Xian. Mówiąc językiem deweloperów, to dopiero były doświadczenia z rozgrywki.
Teraz jeden z fanów panny Croft stara się przenieść kultowy tytuł z 1997 roku na technologię Unreal Engine 4 a o jego projekcie wspominaliśmy już wcześniej, publikując screeny z odświeżanego właśnie Tomb Raider II: The Dagger of Xian (wszystko przypominamy poniżej).
Dzisiaj dostajemy natomiast intro remake’a, które pozwala poczuć stare klimaty. Nie wiem jak Wy, ale osobiście mam wielki sentyment do pierwszych odsłon serii Tomb Raider i z chęcią dobrałbym się do takiej wersji gry.
Nie oczekujmy jednak, że kotlecik pojawi się zbyt szybko do pobrania, ponieważ pracuje nad nim tylko jedna osoba. Ponoć Crystal Dynamics nie ma nic przeciwko pracy fana (jeśli nie będzie próbował zarabiać na swojej grze), więc jest szansa, że projekt nie zostanie zablokowany przez Square Enix.
Tomb Raider II Remake na Unreal Engine 4 wygląda przepięknie
Już w kwietniu pisaliśmy o świetnym fanowskim projekcie, którego celem jest ubranie kultowego Tomb Raider II w całkowicie nowe szaty. Za projekt odpowiada Nicobass, który przenosi kwadratową Larę Croft na technologię Unreal Engine 4.
Twórca remake’u przedstawił we wrześniu kolejne screeny z Tomb Raider II Remake i trzeba przyznać, że wyglądają naprawdę przepięknie! Zastanawiacie się, czy gra zostanie wkrótce wydana? Niestety, nie mamy dla Was dobrych wieści.
– Niektórzy pytają mnie, ile poziomów już zrobiłem lub kiedy ukaże się pełna wersja remake’u. Sądzę, że nie zdają sobie oni sprawy, że robienie gry od samego początku zajmuje naprawdę dużo czasu i nawet jeśli siedzę przy tym nie wiadomo jak długo, to nie jestem studiem, tylko jedną osobą. To nie jest tak, że buduję poziomy jakimś edytorem, to nie są żadne mody. Cała gra nie zostanie ukończona przez najbliższych kilka lat, więc proszę, przestańcie mnie pytać o datę premiery, jestem dopiero na samym początku – pisze Nicobass na swojej stronie internetowej.
Poniżej nowe screeny z Tomb Raider II Remake, po których przypominamy również kilka wcześniejszych, znanych już od kwietnia.
Tomb Raider II na Unreal Engine 4. Pułapki, basen i akrobacje
Możemy też spojrzeć na poprawianą dwójkę serii Tomb Raider w akcji. Poniżej znajdziecie filmiki, na których Lara Croft ginie na kilkanaście sposobów, wspina się po półkach skalnych oraz skacze na główkę do wody. Przypominają się stare czasy, nie ma co. Szkoda jedynie, że Tomb Raider II Remake może w ogóle nie ujrzeć światła dziennego. Zapewne prędzej cz później zdolny programista otrzyma odpowiednie pismo od właścicieli marki Tomb Raider i projekt wyląduje w koszu.