The Climb, czyli jak wielkim wyzwaniem jest stworzenie tytułu VR

The Climb, czyli jak wielkim wyzwaniem jest stworzenie tytułu VR
Filmiki z gier Newsy PC

Crytek opublikował Ascent, drugi rozdział dziennika deweloperów do The Climb.

W filmie zaglądamy za kulisy powstawania gry, gdzie kluczowi członkowie zespołu deweloperskiego wyjaśnią, jak wielkim wyzwaniem jest stworzenie tytułu VR, działającego w 90 klatkach na sekundę. Widzowie poznają nowe techniki i procesy, których użyli artyści z firmy Crytek, aby gra była maksymalnie realistyczna oraz przyjrzą się szczegółom wizualnym, znajdującym się w zasięgu ręki, gdy zanurzamy się w rozgrywkę w wirtualnej rzeczywistości.

The Climb pozwala graczom stawić czoła strachowi i ekscytacji, jakie towarzyszą jednemu z najbardziej niebezpiecznych sportów ekstremalnych. Gracze mogą zdobyć onieśmielające szczyty oraz odkryć urodę autentycznych lokacji, takich jak zatoka Halong w Wietnamie i niedawno dodanych Alp, ukazanych przy pomocy zjawiskowej grafiki 3D.

The Climb jest tytułem na Oculus Rift i ukaże się w okolicach premiery gogli.

Źródło: materiał producenta

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie