W tworzeniu The Callisto Protocol pomógł zespół znany z The Last of Us
The Callisto Protocol z pewnością będzie prezentować się fenomenalnie. W końcu w produkcji gry pomogło PlayStation Studios Visual Arts, znane m.in. ze współpracy z Naughty Dog.
The Callisto Protocol zachwycam się w zasadzie od pierwszych pokazów, ale czemu się tu dziwić? Zobaczcie tylko, jak fenomenalnie ta gra wygląda! Twórcy obiecują wiele, a za sterami siedzi również Glen Schofield znany z Dead Space, także o sam aspekt “horroru” również nie powinniśmy się obawiać. Tym bardziej że pod względem animacji i grafiki gra może pokazać zupełnie nowy poziom.
Ja wiem, że TCP wychodzi również na starszą generację i pojawiło się w związku z tym trochę wątpliwości. Z drugiej jednak strony niedawno dowiedzieliśmy się, że w tworzeniu gry pomogło PlayStation Studios Visual Arts, które znać możemy m.in. ze współpracy z Naughty Dog przy okazji The Last of Us. Studio PlayStation użyczyło deweloperom swojego pokoju do nagrań sesji motion-capture.
Teoretycznie samo to nie wskazuje na to, aby Visual Arts było związane w inny sposób z grą, ale wątpliwości w tej sprawie wkrótce rozwiał były współpracownik “niebieskich”, Michael Mumbauer, który obecnie pracuje nad intrygującym MMO Ashfall.
Nie chodziło tylko o wykorzystanie studia mocap. Mieli spory wkład w przerywniki filmowe i nie tylko. Zapowiada się niezła zabawa!
– informuje na Twitterze Michael Mumbauer
Oczywiście zaskoczenia w tym nie ma, bo wielu deweloperów korzysta z tego studia. W końcu zespół ma technologię, która wyprzedza sporą część konkurencji. Z jej dobrodziejstw korzystał m.in. Capcom przy tworzeniu niektórych gier z serii Resident Evil. Samo Visual Arts obecnie ma rozwijać nowy projekt we współpracy z Naughty Dog, którym może być gra związana z marką Uncharted. To jedynie tylko domysły, na oficjalne informacje trzeba poczekać.