Stellar Blade ma kiepską fabułę? Twórca gry odpowiada na głosy krytyki

Stellar Blade
Newsy PS5

Stellar Blade to bardzo ciepło przyjęty tytuł na wyłączność konsoli PlayStation 5. Pozytywne oceny nie pominęły jednak pewnej bolączki gry, jaką okazała się opowiadana historia. Ta była krytykowana przez część fanów, co nie umknęło uwadze jej twórcom. Ci zabrali głos, odnosząc się do krytycznych głosów wobec historii.

Fabuła w Stellar Blade jest słaba? Dalej będzie już lepiej

Stellar Blade nie okazało się być może hitem dekady, ale to zdecydowanie jedna z ciekawszych pozycji na PS5. Gra zebrała świetne oceny, była chwalona za grafikę, ale przede wszystkim za świetnie zrealizowaną walkę i starcia z bossami. Nie obyło się bez porównań do Nier: Automata, głównie ze względu na kobiecą bohaterkę, postapokaliptyczny klimat i nie tylko. Niestety, nowsza produkcja nie dorównała jej pod względem fabuły, na co zwróciło uwagę wiele osób.

Co ciekawe, twórcy postanowili odnieść się do krytycznych głosów — w dość krótki, ale konkretny sposób:

Dołożymy wszelkich starań, aby wzmocnić jakość w tych obszarach, abyśmy mogli być rozpoznawani przez graczy w naszej kolejnej grze.

Kim Hyung-tae, dyrektor generalny studia Shift Up

Musicie przyznać, że słowa te są bardzo wyważone i możemy je odebrać jak najbardziej pozytywnie. Niektórzy deweloperzy w takiej sytuacji uruchamiają protokół “oblężonej twierdzy”, jednak w przypadku Shift Up sytuacja jest zgoła odmienna. Twórcy zdają sobie sprawę z elementów gry, które odstawały od reszty i obiecują, że w kolejnej produkcji ich autorstwa będzie lepiej. Pozostaje zatem trzymać kciuki za wprowadzenie tych obietnic w życie.

Zobacz też: Cyberpunk 2 będzie znacznie bardziej “amerykański”

Jeżeli jeszcze nie ograliście tej produkcji, to warto zdecydowanie nadrobić. Mowa o jednym z najważniejszych tytułów ekskluzywnych na PlayStation 5 w tym roku. Przypominamy, że Stellar Blade ukazało się na PS5 26 kwietnia 2025 roku. Grę możecie kupić np. w tym miejscu.

Źródło: gamerant.com

Dawid Szafraniak
O autorze

Dawid Szafraniak

Redaktor
Pierwsze growe szlify zbierał jeszcze w erze PS1, aby później zapoznawać się z kolejnymi wcieleniami japońskiej konsoli, skosztować Xboksa i Switcha. Ostatecznie najbardziej lubi PC, a ostatnio nawet i granie w chmurze. Królują u niego FPS-y, gry akcji nieczęsto górujące nad filmami i tytuły wyścigowe, które podobno #nikogo. Święta Trójca gamingu? Pierwsze Modern Warfare, seria Mass Effect i Uncharted. Bez tego nic nie miałoby sensu. Poza grami lubi planować kolejne podróże i chwytać za aparat fotograficzny podczas meczów piłki nożnej.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie