A mogło być tak pięknie. Premiery Starfield i Redfall oficjalnie opóźnione

Redfall i Starfield
Newsy PC Xbox Series XOne

Potwierdzono, że premiery Starfield i Redfall zostały przesunięte na późniejszy termin. Obie produkcje nie zadebiutują w tym roku, jak pierwotnie ogłaszano.

Produkcja Arkane Studios miała ukazać się latem, a nowa gra Bethesdy zimą. Teraz potwierdzono, że oba tytuły zadebiutują dopiero w pierwszej połowie przyszłego roku. Niedługo ujrzymy jednak materiały prezentujące rozgrywkę obu tytułów.

Podjęliśmy decyzję o opóźnieniu premier Redfall i Starfield na pierwszą połową 2023 roku.
Zespoły Arkane Austin i Bethesda Game Studios mają niesamowicie ambitne plany na swoje gry i chcą upewnić się, że otrzymacie ich najlepsze, najbardziej dopracowane wersje.
Chcemy podziękować każdemu za ekscytację Redfall i Starfield. Ta energia jest sporą częścią tego, co inspiruje nas wszystkich każdego dnia i podsyca naszą ekscytację tym, co tworzymy.
Nie możemy się doczekać, kiedy niedługo zaprezentujemy pierwsze materiały z rozgrywki obu gier.
Dziękujemy za wsparcie.

Ogłoszenie Bethesdy

Opóźnienie dwóch flagowych gier zmierzających na platformy Xbox jest bardzo rozczarowujące. To miały być jedne z największych premier bieżącego roku i szczególnie Starfield miało zadatki na najważniejszy debiut najbliższych miesięcy. Szkoda, że deweloperom nie da się dostarczyć produkcji na czas, ale najwyraźniej opóźnienie premier było najrozsądniejszą opcją.

Przełożenie dat debiutów obu gier oznacza, że gracze Xbox zostali bez dużych premier od studiów Microsoftu zaplanowanych na ten rok. W drodze jest wiele gier, w tym Senua’s Saga: Hellblade 2, Avowed, Forza Motorsport 8 i Perfect Dark, ale nadal nie znamy terminów, w których miałyby się ukazać. Podobnie sprawa wygląda w przypadku PlayStation, które póki co potwierdziło tylko tegoroczną premierę God of War Ragnarok.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie