FPS w świecie Star Wars od twórców Titanfall powinien zachwycić nas grafiką
W przygotowaniu jest całkiem sporo gier Star Wars. Jedną z nich jest FPS od Respawn Entertainment. Deweloperzy opierają się na znanym silniku.
Star Wars przez lata było dość mało eksplorowane na poletku gier wideo. Z marki da się z pewnością wycisnąć naprawdę wiele, ale twórcy gier (a szczególnie wieloletni właściciele praw – EA) jakoś o tym zapomnieli. Po rewelacyjnym Star Wars Jedi: Fallen Order przyjdzie czas na trzy nowe pozycje od Respawn Entertainment. Jedną z nich jest strategia, drugą – kontynuacja Fallen Order (czyli Survivor), a trzecią nastawiony na fabułę FPS.
Niestety, o intrygującym projekcie dla fanów strzelanek nie wiemy za wiele. Odpowiadają za niego twórcy marki Titanfall, czyli naprawdę udanej, choć nieco pominiętej strzelanki z robotami. FPS w świecie SW może okazać się tym, na co fani czekali od wielu lat. Właśnie jedna z osób odpowiedzialnych za projekt zdradziła pierwsze konkrety o grze.
Melissa Janowicz, główna inżynier AI walki, odpowiedziała na komentarz jednego z internautów. Ten zapytał się na Twitterze, na jakim silniku powstaje ich tytuł. Janowicz podkreśliła, że mowa o Unreal Engine 5. Nie jest to może wielkie zaskoczenie, ale przynajmniej wiemy, że projekt nie wyjdzie na poprzednią generację (co w sumie też nie zaskakuje) i do tego ma szansę przepięknie się prezentować.
Niestety… to tyle. Na szczęście nie tylko EA pracuje nad nowymi grami z uniwersum Star Wars. Jeżeli jesteście ciekawi wszystkich obecnie powstających i zapowiedzianych projektów – zapraszamy do tego artykułu.