Zaskakująca decyzja tuż przed premierą nowego Star Wars! Wygrana graczy?
Specjalny komunikat od DICE.
Dzisiaj wielka premiera Star Wars Battlefront II i ku zaskoczeniu wielu (wszystkich?) graczy, tytuł pojawi się na rynku bez żadnych mikropłatności! Od kilku dni słyszymy narzekania na obecny w grze system, który pozwala za prawdziwe pieniądze zapewnić sobie przewagę w wirtualnym świecie.
– Słyszeliśmy zastrzeżenia dotyczące potencjalnego oferowania graczom nieuczciwej przewagi – przyznaje menedżer generalny w DICE, Oskar Gabrielson, w specjalnym komunikacie. – Słyszeliśmy, że przyćmiewa to świetną grę. To nie było naszym celem. Przepraszamy, że nie zrealizowaliśmy tego elementu poprawnie.
Deweloper zaznacza, że w związku z tym wyłączamy wszystkie zakupy w grze. – Oznacza to, że opcja zakupu kryształów w grze jest teraz offline, a cały postęp zdobędziemy podczas rozgrywki – podkreśla Gabrielson.
Nie myślcie jednak, że Electronic Arts zrezygnuje z pieniędzy, które niosą ze sobą mikropłatności. – Możliwość zakupu kryształów w grze będzie dostępna w późniejszym terminie, po wprowadzeniu odpowiednich zmian w grze. Więcej szczegółów udostępnimy w toku naszej pracy – zaznacza menedżer z DICE.
Wygląda zatem na to, że jedynie przez pierwsze dni od premiery Star Wars Battlefront II możemy cieszyć się grą wolną od mikropłatności, a DICE w pocie czoła pracuje w tej chwili, by system nie denerwował graczy, a skłaniał do wyciągania kasy z portfela bez mrugnięcia okiem.