Rosjanie nie żartowali. Upublicznili wykradzione dane ze STALKER 2, w tym mapę, fabułę i wiele więcej
Rosyjscy pseudofani nie żartowali i faktycznie opublikowali w internecie wykradzione pliki związane ze STALKER 2. Szkoda twórców, ale na szczęście większość danych pochodzi z bardzo wczesnej wersji gry.
Jakiś czas temu grupa wkurzonych rosyjskich fanów domagała się od GSC Game World przeprosin za wycofanie się z ich rynku oraz anulowanie ichniejszej wersji dubbingu. Wiecie, sytuacja jest o tyle kuriozalna, że GSC to firma z Ukrainy, więc potępianie Rosji nie jest wcale niczym szczególnie zadziwiającym. Tamtejsi fani STALKER-a są jednak wkurzeni i grozili już wcześniej publikacją ważnych danych. Twórcy nie chcą się jednak uginać ich żądaniom i postanowili po prostu przestrzec fanów przed możliwymi spoilerami w sieci.
Mnóstwo przecieków ze STALKER 2
Okazuje się, że grupa złodziei plików faktycznie opublikowała je w internecie. Na forum NeoGaf znajdziemy link z 4Chana, który prowadzi do pobierania paczki obszernych danych związanych z grą. Trochę tego faktycznie jest. Tyle że na szczęście zdecydowana większość plików pochodzi (jak wyjaśniają użytkownicy, którzy uzyskali dostęp do plików) z bardzo wczesnej wersji gry.
Krótkie streszczenie archiwum:
– Mapa świata gry ze wszystkimi lokacjami i mnóstwem oznaczeń.
– wyjaśnia na forum cormack12
– Różne dokumenty projektowe, artbooki, koncepcje, rozwinięcia i inne.
– Minimalne informacje o przyszłym DLC i lokacjach, które się tam znajdą.
– Opis przedmiotów fabularnych (detektory, pojemniki) i cutscenek fabularnych.
– Zarys fabuły gry (pojawienie się i śmierć kluczowych postaci, odpowiedzi na główne pytania fabularne z odmiany “Czym jest Serce Czarnobyla?”). – – Materiał nie jest zdezaktualizowany, więc jeśli boisz się spoilerów, nie polecamy oglądania tej sekcji.
– Detale dotyczące rozwoju świata gry.
– Dowody na to, że twórcy naprawdę korzystają z prac z 2011 roku (anulowany S.T.A.L.K.E.R. 2). Dotyczy to nie tylko anomalii, ale także fabuły.
– Obrazki z różnych buildów gry. Assety, animacje i inne.
– Mnóstwo materiałów roboczych, dzięki którym można badać historię rozwoju i wiele, wiele więcej. Szukaj, ucz się, dziel się, dyskutuj.
Jeżeli zdecydujecie się wejść na forum NeoGaf, znajdziecie tam obrazek przedstawiający mapę świata produkcji. Ta jest zdumiewająco wielka i wychodzi na to, że STALKER 2 będzie olbrzymią produkcją z mnóstwem zawartości (co obiecywano już wcześniej). O ile lepiej omijać tego typu przecieki, o tyle dzięki temu jeszcze bardziej nie mogę doczekać się debiutu gry.