“Wiedzieliśmy, że czasowa wyłączność Rise of the Tomb Raider zawiedzie fanów”
[caption id="attachment_19015" align="aligncenter" width="1280"] Rise of the Tomb Raider[/caption]
Firma przyznaje, że decyzja podjęcia współpracy z Microsoftem była długo dyskutowana.
W zeszłym tygodniu Square Enix informowało, że Rise of the Tomb Raider pojawi się również na PC oraz PlayStation 4, lecz dużo później niż wersja na sprzęty Microsoftu. Ile muszą czekać na pannę Croft pecetowcy oraz właściciele PS4? Pisaliśmy w tej wiadomości.
Phil Rogers - szef amerykańskiego i europejskiego oddziału Square Enix - podkreśla jednak, że pasja, jaką Microsoft wkłada w rozwój tytułu, pomoże studiu Crystal Dynamics stworzyć niesamowitą grę, którą będziemy się cieszyć jeszcze przez wiele lat.
- Mam nadzieje, że fani zdają sobie sprawę z tego, że to nie była łatwa decyzja - powiedział Phil Rogers w rozmowie z serwisem Examiner, odnosząc się oczywiście do czasowej wyłączności Rise of the Tomb Raider na Xboksy. Dodał, że studio zdawało sobie sprawę z tego, że nawet krótka ekskluzywność zawiedzie fanów.
Mimo wszystko Square Enix wierzy, że poszło dobrą drogą, a ryzyko się opłaci.
Przypominamy, że Rise of the Tomb Raider pojawi się na konsolach Microsoftu 10 listopada tego roku.