Spory sukces Ubisoftu. Ogromne zainteresowanie ich trzyletnią grą

Spory sukces Ubisoftu. Ogromne zainteresowanie ich trzyletnią grą
Newsy PC PS4 XOne

Gracze nie odpuszczają produkcji znanej marki.

Tom Clancys Rainbow Six Siege przekroczyło liczbę 30 milionów zarejestrowanych graczy na wszystkich platformach. Wydane w roku 2015 Siege stało się jedną z najbardziej popularnych strzelanek dla wielu graczy w historii. Podczas 3. roku gra jest wciąż regularnie rozszerzana o nową zawartość – między innymi Operation Chimera, Outbreak i szereg dodatkowych aktualizacji. W tym roku padł też rekord 321 tysięcy jednoczesnych widzów, którzy oglądali 2018 Six Invitational, największe jak dotąd mistrzostwa e-sportowe Rainbow Six Siege, które w sumie, na wszystkich kanałach, oglądane były przez 6,2 miliona godzin.

Zespół producencki Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege zamierza nadal dostarczać nową zawartość do gry, płynnie integrować nowych członków rozrastającej się społeczności graczy i w kolejnych latach zrealizować wizję wprowadzenia do gry setki operatorów.

Recenzje God of War: szykuje się hit wszech czasów na PS4


3. rok to także znaczące zmiany w Tom Clancy`s Rainbow Six Pro League, która teraz składa się z dwóch sezonów po sześć miesięcy, rozgrywanych od czerwca do listopada (sezon 8) i od grudnia do maja (sezon 9). Na zakończenie każdego sezonu rozegrane zostaną finały, w których weźmie udział osiem najlepszych drużyn sezonu – po dwie na region: Azja-Pacyfik, Europa, Ameryka Południowa i Ameryka Północna. Uczestnicy będą rywalizować o nagrody z łącznej puli. W każdym roku organizowane też będą dwa turnieje Majors, w trakcie których można będzie liczyć na najbardziej ekscytującą akcję spod znaku Tom Clancy`s Rainbow Six Siege. Oprócz lutowych Six Invitational, w sierpniu rozegrany zostanie turniej Six Major. Pierwsza edycja, Six Major Paris odbędzie się w Paryżu, w sierpniu 2018 r.

Źródło: Ubisoft

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie