Sporo ważnych zmian w Quake Champions

Grudniowa aktualizacja jest już dostępna i zawiera duże zmiany w systemie postępów Quake Champions, wprowadza przepustkę bojową oraz klasyczny tryb gry.

Zupełnie nowy system postępów czempionów pozwala graczom zdobywać nagrody, które chcą dla czempionów. Zamiast losowego odblokowywania elementów kosmetycznych dla czempionów poprzez plecaki i skrzynie, gracze mogą teraz grając gromadzić odłamki, za które odblokują przedmioty na ścieżce wybranego czempiona.

Oprócz systemu postępów czempionów, producent dodaje też zupełnie nowy sposób na zgarnianie ekstra elementów – wystarczy tylko rozgrywać starcia. Kiedy gracze zaliczają wyzwania specjalne i zyskują doświadczenie, będą teraz odblokowywać nagrody, które z każdym kamieniem milowym nagród stają się coraz lepsze. A to nie wszystko.

Przepustka bojowa w Quake Champions

Oprócz nagród przyznawanych za postępy graczy, przepustka bojowa rozszerza ten system o dodatkowe wyzwania, przyspieszone postępy, nagrody na każdym zdobytym poziomie, a nawet przedmioty na wyłączność.

Przejmowanie flagi i Citadel

Ulubiony tryb dla wielu graczy pojawia się w Quake Champions. W przejmowaniu flagi, dwie drużyny rywalizują, aby przejąć flagę przeciwników i obronić swoją. Zanieś wrogą flagę z powrotem do swojej bazy, aby zyskać punkty, ale uważaj – podczas przenoszenia flagi czempioni nie mogą korzystać ze swoich zdolności. Przy okazji pojawiła się także nowa mapa o nazwie Citadel.

Źródło: Bethesda

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.