Bethesda naprawia Quake Champions

Bethesda naprawia Quake Champions
Newsy PC

Patch powinien naprawić błędy wpływające na wydajność, których po wprowadzeniu grudniowej aktualizacji doświadczali niektórzy gracze.

Jeśli gracie na niskich lub średnich ustawieniach, w menu używane są średnie ustawienia dla tekstur. Reszta wykorzystuje Wasze faktyczne ustawienia. Pomoże to tym z graczy, którzy posiadają maszyny o niskich specyfikacjach i skarżyli się na duże zużycie pamięci i długi czas ładowania.

W samej grze jakość tekstur dla wszystkich obiektów będzie zależała od faktycznych ustawień wybranych przez użytkownika. Przykład: jeśli włączone zostaną niskie ustawienia, to czempion, bronie i wszystkie obiekty na mapie powinny używać tekstur o niskiej rozdzielczości. Pomoże to tym z graczy, którzy posiadają maszyny o niskich specyfikacjach, z kartami graficznymi 2 GB. Poprawi to także ogólną wydajność gry.

Aby uzyskać jak najwięcej przy przełączeniu ustawień na niskie, powinniście ustawić rozdzielczość na 720p i wyłączyć opcję wyświetlania krwawych efektów.

Źródło: Bethesda

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie