Ubisoft miał anulować cztery gry, w tym Ghost Recon: Frontline i Splinter Cell VR

Gra za darmo do odebrania w Ubisoft Store. Kultowa skradanka
Newsy PC PS4 PS5 Xbox Series XOne

Anulowane battle royale to zawsze dobry znak. Szkoda tylko, że nowe plotki potwierdzają, iż firma w ostatnim czasie zmaga się z mnóstwem problemów.

Ubisoft cienko ostatnio przędzie. Beyond Good & Evil 2 powstaje, powstaje i powstać nie może a problematyczne Skull & Bones okazuje się grą, którą trzeba wydać, niezależnie od jej jakości. Do tego przesunięcie daty premiery Avatar: Frontiers of Pandora… Ubi stawia wszystko na, w zasadzie, jedną kartę, jaką jest seria Assassin’s Creed.

Nowe plotki na temat kondycji firmy nie zwiastują też dobrze dla fanów Splinter Cell i Ghost Recon. Firma miała rzekomo porzucić dwa projekty związane z tymi markami. I to zaledwie ponoć wyłącznie połowa anulowanych w niedawnym czasie pozycji. O dwóch pozostałych nie wiemy nic.

Stephen Totilo z serwisu Axios napisał na Twitterze krótką wiadomość, w której zaznacza, że Ubisoft porzucił niektóre swoje plany wydawnicze.

Ubisoft anulował rozwój Splinter Cell VR i Ghost Recon Frontline (oraz dwóch innych niezapowiedzianych gier).

– czytamy na Twitterze Stephena Totilo

Słowa te potwierdza m.in. YouTuber JayWood. Największym zaskoczeniem (a może i nie?) może wydawać się anulowanie Ghost Recon Frontline, czyli gry, która na przedstawionych materiałach wyglądała na dość zaawansowaną w produkcji. Fanom jednak bardzo nie spodobał się pomysł deweloperów, którzy postanowili z legendarnej serii taktycznych strzelanek zrobić… battle royale. Pierwsze wideo zapowiadające grę zdobyło aż 17 000 łapek w dół przy zaledwie 4 000 “polubień”. Słabiutko.

Ubisoft anulował również dwie inne produkcje, o których nie wiemy nic i najpewniej już się nie dowiemy. Patrząc jednak na mieszany odbiór “darmowych” pozycji od tego producenta i hejt na Frontline, stawiam, iż firma przygotowywała więcej kontrowersyjnych “skoków w bok” popularnych serii. Być może stwierdzili także, że projekty pokroju HyperScape po prostu im nie wychodzą i nie ma sensu tego dalej rozwijać.

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie