Spider-Man 2 graficzną rewolucją? “Najlepszy ray-tracing w konsolowej grze open world”

Spider-Man 2 to graficzna rewolucja i pokaż możliwości PS5
Newsy PS5

Specjaliści z Digital Foundry przeanalizowali Spider-Man 2 i doszli do wniosku, że jest to gigantyczny krok w przód ku graficznej rewolucji.

Pierwszy Spider-Man od Insomniac Games był grą ładną, a w momencie premiery na PS4 nawet bardzo ładną. Ulepszona edycja wprowadziła szereg usprawnień, dzięki którym część graczy musiała zbierać szczęki z podłogi. Czy jeszcze wyraźniejszy postęp jest widoczny w “dwójce”?

Spider-Man 2 został przeanalizowany przez Digital Foundry. Specjaliści uważają, że to wyraźny krok w przód i swego rodzaju graficzna rewolucja, ale nie na szeroką skalę. W kontekście gier z otwartym światem wydanych tylko na konsole jest to jednak bardzo duży postęp. Wystarczy tylko obejrzeć jeden z fragmentów od DF, który idealnie podsumowuje wyraźnie ulepszone funkcje RTX.

Moim zdaniem to najlepszy przykład ray tracingu w grze konsolowej z otwartym światem od 2023 roku. Nic innego nie jest nawet blisko.

twierdzi Digital Foundry

To odważne słowa, ale zdają się mieć poparcie w rzeczywistości. Niektórzy internauci uważają nawet, że to “najlepszy przykład ray-tracingu w ogóle”, a nie tylko w grach open world na konsole. Cyberpunk 2077 mógłby się nie zgodzić, ale wiadomo, że wymaga on potężnego sprzętu. Tymczasem nowy “pajączek” działa na PS5.

Oczywiście w tym miejscu znajdziecie naszą recenzję gry. Jej ton nieco odbiega od powszechnego zachwytu.

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie