Sony pozwane za brak natywnej rozdzielczości 1080p w Killzone: Shadow Fall

Sony pozwane za brak natywnej rozdzielczości 1080p w Killzone: Shadow Fall
Newsy Polecamy! PS4
Killzone--Shadow-FallW materiałach promocyjnych chwalono wysoką rozdzielczość. Jak jest naprawdę?
Prawnicy z kalifornijskiej kancelarii Edelson PC wytaczają ciężkie działa przeciwko SCEA. Reprezentując grupę graczy (pozew zbiorowy) oskarżają firmę o kłamstwa marketingowe. Eksperci wspomnianej kancelarii są zdania, że tryb multi w Killzone: Shadow Fall wcale nie chodzi w natywnej rozdzielczości 1080p, tylko wykorzystuje technikę temporalnej reprojekcji. Według prawników reklamy gry wprowadzały zatem graczy w błąd. Przedstawiciele Sony mają odpowiedzieć za oszustwa i nieuczciwą konkurencję. Producent Shadow Fall, czyli studio Guerrilla Games, nie zgadza się oczywiście z zarzutami. Deweloper tłumaczy, że temporalna reprojekcja, wykorzystana w wieloosobowym trybie ich gry, to coś innego, niż zwykłe przeskalowanie grafiki. Jeśli owa teza nie zostanie udowodniona przed sądem, oszukani gracze mają szansę na niemałe pieniądze. Grupa żąda od wydawcy (Sony Computer Entertainment) zapłacenia 5 mln dolarów.

Killzone: Shadow Fall wyszło jedynie na konsolę PlayStation 4

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie