Przerażający horror Smile ma genialną kampanię marketingową, która zawstydzi niejedną agencję
Smile to jeden z najciekawiej zapowiadających się horrorów tego roku. Film otrzymał nowy zwiastun. Wytwórnia postanowiła zainteresować internautów w wyjątkowy sposób.
Szkoda, że cudowne czasy, gdy widzom można było wmówić wiele i wciągnąć ich do swojej łamiącej reguły gry już dawno minęły. Chodzi mi oczywiście o viralowy marketing w czasach bez virali. W ten sposób twórcy Blair Witch Project zainteresowali widzów na całym świecie – mówili, że to rzeczywiste nagranie, a aktorzy tak naprawdę nie żyją.
Dziś jednak, w dobie internetu, teoretycznie łatwiej jest się czymś wykazać i zaistnieć. Niestety, nie każdemu się to udaje. Udało się to natomiast wytwórni odpowiedzialnej za nowy horror Smile. Film ma niebawem trafić do kin w Stanach Zjednoczonych, także kampania marketingowa ruszyła pełną parą. I to nie byle jaka kampania, bo zacierająca granice między fikcją a rzeczywistością.
Odkrycia związanego z wyjątkową reklamą dokonał m.in. jeden z redaktorów Bloody Disgusting, Prince Jackson. Wrzucił on na Twittera zdjęcia z jednego z baseballowych meczów z pewnego miasta. Szkopuł w tym, że bez problemu dopatrzymy się na nich niepokojąco uśmiechniętych ludzi patrzących się wprost w kamerę. Niepokojące? No jasne. Interesujące? Jak cholera! Filmik z meczu ma już prawie milion wyświetleń.
Wytwórnia musiała więc zatrudnić statystów i kazać im uśmiechać się od ucha do ucha w niezwykle przerażający sposób. Kto wie, gdzie trafią następnym razem? Mamy nadzieję, że to dopiero preludium, a o uśmiechniętych ludziach będzie głośno. Idealnie na Halloween.
Przy okazji do internetu trafił nowy zwiastun filmu, który zawiera wiele scen z poprzedniego, ale i tak podsyca nasze zainteresowanie. W polskich kinach obraz zadebiutuje 30 września 2022 roku.