Silent Hill na Unreal Engine 4? Proszę bardzo

Silent Hill na Unreal Engine 4? Proszę bardzo
Filmiki z gier Newsy PC

Zobaczcie, jak znany horror mógłby rozbłysnąć na silniku graficznym od Epic Games.

Wczoraj mogliśmy spojrzeć, jak Simon Barle – pracowniki EA DICE odpowiadający za roślinność w Battlefield 4 czy Hardline – odwzorował jedną z lokacji Bloodborne na Unreal Engine 4. Dzisiaj z kolei mamy dla Was kolejny tytuł, którego mała część została przeniesiona na wspomniany silnik graficzny.

Tym razem jest to dzieło Jamesa Brady’ego ze studia Creative Assembly, który postanowił złożyć hołd świetnemu Silent Hill wykorzystując właśnie Unreal Engine 4. Ciekawe, czy podobnie mogłoby wyglądać niedoszłe P.T., gdyby Konami rozwinęło projekt zamiast wyrzucać go do kosza.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie