Shadow Of The Tomb Raider jednak nie zachowa 60 klatek na Xbox One X

Shadow Of The Tomb Raider jednak nie zachowa 60 klatek na Xbox One X
Newsy XOne

Dwie opcje do wyboru dla graczy.

Kilka tygodni temu sieć obiegła informacja, jakoby Shadow Of The Tomb Raider miałoby działać na Xbox One X w rozdzielczości 4K i przy zachowaniu 60 klatek na sekundę. Okazuje się, że jednak tak nie będzie.

Square Enix oraz Eidos Montreal doprecyzowały wymienione kwestie. Shadow Of The Tomb Raider na Xbox One X będzie mieć dwie opcje do wyboru jeśli chodzi o grafikę. Pierwsza to granie w rozdzielczości 4K i 30 klatkach na sekundę, druga pozwoli na uruchomienie gry w 1080p i 60 klatkach na sekundę. Obie opcje na Xbox One X dostarczą jednak więcej szczegółów w porównaniu do wersji na zwykłym Xbox One.

Nie wiemy w tej chwili, jakie opcje będą zaoferowane dla posiadaczy PlayStation 4 Pro.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie