Przyszłość StarCraft II to nie tylko F2P

Przyszłość StarCraft II to nie tylko F2P
Newsy PC

Blizzard o szczegółach dotyczących popularnej marki.

Na BlizzConie Day[9] usiadł z członkami zespołu pracującego nad grą StarCraft II, aby porozmawiać o jej przyszłości. Pojawi się w niej sporo zmian, w tym nowa treść do trybu współpracy, zmiany w filozofii gier wieloosobowych, nowe elementy Łupu Wojennego oraz przejście do modelu bezpłatnego dostępu – Free to Play.

Nowi gracze nieraz czują się nieco zagubieni w grze StarCraft II. Istnieje wiele wersji gry – starter, Legacy of the Void czy Kompletna Kolekcja – więc nawet nabycie gry nie było sprawą łatwą. Dlatego właśnie producent zmienia nazwę gry ze StarCraft II: Legacy of the Void na StarCraft II. Wraz z tą zmianą wprowadza również zawartość z bezpłatnym dostępem do każdego trybu gry.

Nowa zawartość do trybu współpracy

Przygotujcie się na podwójną dawkę zamieszania dzięki nowemu dowódcy: Han i Hornerowi. Tak, zgadza się – będziemy mieli dowódcę z dwójką bohaterów. Matt Horner to spokojny i taktycznie myślący admirał floty Dominium, a jego druga połówka, Mira Han, dowodzi swoimi porywczymi i lekkomyślnymi najemnikami.

10 premier nowego tygodnia. Darmowy South Park, powrót Need for Speed, hit z PS4 na PC i wiele więcej!

Oprócz tego Blizzard prezentuje nową misję do współpracy – Złomuj i rządź, która wygrała nasz konkurs na mapy społeczności Rock the Cabinet 2017. W czasie misji będziecie zbierać części potrzebne do naprawienia tajnej broni, zwanej Baliusem, a następnie walczyć z jej pomocą z nowymi potwornymi hybrydami. Mapa trafi w tym miesiącu do oficjalnego zestawu map i będzie zawierać nową mechanikę, nową grafikę, a także komentarz autorstwa generał Davis. To jednak nie wszystko.

Zmiany w filozofii trybu wieloosobowego

Przez ostatnich kilka miesięcy Blizzard ciężko pracował, gruntownie poprawiając balans jednostek. Cele względem tego trybu wyglądają następująco:

Ograniczyć nagłe momenty kończące grę.
Zwiększyć skuteczność mniejszych grup jednostek wsparcia.
Zwiększyć kontrolę graczy nad przebiegiem gry.
Zapewnić jednostkom niepowtarzalną rolę.

Źródło: Blizzard

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie