Polska reklama The Last of Us: Remastered. Jak się podoba?

Polska reklama The Last of Us: Remastered. Jak się podoba?
Newsy PlanetaTV PS4
last-of-usPremiera tytułu na PlayStation 4 już 30 lipca. Wkrótce zobaczymy w TV taką oto reklamę.
Polski oddział PlayStation opublikował spot reklamujący odświeżoną wersję The Last of Us. Twórcy filmiku przypominają, że tytuł w wersji na PS3 zgarnął ponad 200 tytułów Gry Roku, a edycja na PS4 dostanie grafikę w rozdzielczości 1080p. To oczywiście nie jedyne różnice w The Last of Us pomiędzy generacjami. Dzięki możliwościom PS4 zobaczymy lepsze cienie, tekstury czy oświetlenie (szerzej pisaliśmy o tym tutaj). Przekonajcie się sami o jakości grafiki, oglądając nasze galerie z odświeżonej wersji gry (klik oraz klik). Polska reklama The Last of Us: Remastered zachwala również samą PlayStation4 jako najpotężniejszą konsolę do grania na świecie oraz przypomina, że edycja gry na PS4 będzie wyposażona w dodatek Left Behind. Zapraszamy do oglądania oraz porównania jej z reklamą gry emitowaną w innych krajach. Zobaczycie ją tutaj. Która lepsza?

The Last of Us: Remastered - tak reklamuje się w Polsce

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie