Patch do GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana – pełna lista zmian i planowane nowości
CD Projekt RED wprowadza kolejne poprawki do swojej karcianki.
Polski deweloper przedstawia wszystkie zmiany, które wylądowały właśnie w GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana. Patch zawiera kilka nowych i naprawdę ciekawych funkcji, jak pozycjonowanie, a oprócz tego likwiduje dosyć pokaźne stadko bugów oraz zajmuje się balansem niektórych kart.
Poniżej znajdziecie pełny changelog, lecz zanim się w nim zagłębicie musicie wiedzieć, że odświeżona plansza, to dopiero początek licznych ulepszeń graficznych, które pojawią się w Gwincie.
Pracujemy m.in. nad nowymi wskaźnikami celowania, animacjami kart oraz ich podświetleniem, cieniami, oraz efektami wizualnymi, które towarzyszą umiejętnościom – ujawnia CD Projekt RED na oficjalnym forum Gwinta.
Deweloper chce, by każda karta w Gwincie miała swój animowany odpowiednik, dlatego do gry zmierzają kolejne animowane wersje premium kart: Będzie w nich sporo ukrytych smaczków, więc bądźcie czujni! W niedalekiej przyszłości Gwint wzbogaci się też o zupełnie nowe karty, co w połączeniu z pozostałymi zmianami oznacza przetasowania w taliach startowych.
REDzi pracują również nad tym, by opisy kart i zdolności były bardziej intuicyjne, a priorytety zdolności — bardziej przejrzyste i logiczne.
Patch do GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana – lista nowości oraz zmian:
Nowe rozwiązania:
• Nowa plansza do gry: plansza do gry została zmieniona tak, aby zwiększyć jej czytelność i przystępność.
• Historia ruchów: gracze od teraz mogą sprawdzić, jakie karty zostały kolejno zagrane od początku meczu.
• Nowy schemat zagrywania kart: pozycja kart nabiera nowego znaczenia – gracze mogą zagrywać je w dowolnym miejscu w rzędzie, wiele zdolności kart od teraz odnosi się do pozycji karty w stosunku do pozostałych.
• System okrzyków: gracze od teraz mogą komunikować się w trakcie meczu za pośrednictwem zdefiniowanych okrzyków wypowiadanych przez ich awatara.
Neutralne
• Grom dodaje teraz siłę wybranej jednostce oraz sąsiednim jednostkom (pozycjonowanie). Umiejętność nie działa na Karty Złote i zakryte Karty-Zasadzki.
• Bomba Dwimerytowa od teraz zmienia siłę wybranej jednostki oraz dwóch sąsiednich jednostek znajdujących się po obu jej stronach (pozycjonowanie).
• Róg Dowódcy od teraz zwiększa siłę wybranej jednostki oraz dwóch sąsiednich jednostek znajdujących się po jej obu stronach (pozycjonowanie). Umiejętność nie działa na Karty Złote i zakryte Karty-Zasadzki.
• Geralt: Aard jest teraz jednostką Dalekiego Zasięgu.
• Umiejętność Geralta: Aard działa teraz na wybraną jednostkę oraz na sąsiednie jednostki znajdujące się po jej obu stronach w tym samym rzędzie (pozycjonowanie).
• Brzask jest teraz Kartą Ulotną. Czyste Niebo i Przełom pozostają natomiast w cmentarzu.
• Feldmarszałek Duda: Mąciciel będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Feldmarszałek Duda: Mąciciel jest teraz Jednostką Ulotną.
• Feldmarszałek Duda: Towarzysz będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Feldmarszałek Duda: Towarzysz jest teraz Jednostką Ulotną.
• Jednorożec będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Jednorożec jest teraz jednostką Ulotną.
• Chironex będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Chironex jest teraz jednostką Ulotną.
• Płotka będzie od teraz przywoływana po zagraniu Kejrana (przed zakończeniem pochłaniania jednostek).
• Siła Lamberta została zmieniona z 6 na 5.
• Siła Eskela została zmieniona z 6 na 5.
• Czyste Niebo od teraz usuwa wszystkie efekty pogodowe na polu bitwy.
• Cyprian Wiley od teraz zmniejsza siłę bazową wybranej jednostki znajdującej się po stronie przeciwnika. Brak efektu po usunięciu karty.
• Siła karty Ciri: Szarża została zmieniona z 9 na 8.
• Umiejętność Jednorożca nie będzie już oddziaływać na złote jednostki.
• Umiejętność Chironexa nie będzie już oddziaływać na złote jednostki.
• Trzęsienie Ziemi Stammelforda nie będzie już zmniejszać siły jednostek gracza zagrywającego kartę.
• Grom nie będzie już zwiększać siły wiedźminów o dodatkowe punkty.
• Jaskółka nie będzie już zwiększać siły wiedźminów o dodatkowe punkty.
• Kajdany z Dwimerytu dodatkowo będą teraz blokować jednostkę.
• Odnowa nie będzie już wszkrzeszać Jednostek Nieuleczalnych.
• Przywołane jednostki pojawiają się teraz po prawej stronie karty, która je przywołuje (pozycjonowanie).
• Quen od teraz chroni jednostkę przed zmianą siły bazowej.
• Umiejętność Triss Merigold nie działa już na złote jednostki.
• Jad Mantikory zadaje teraz obrażenia wybranej jednostce oraz jednej po jej prawej i lewej stronie (pozycjonowanie). Efekt nie działa na Złote Karty i Zasadzki.
• Wszystkie umiejętności, które blokują jednostki mogą teraz także je odblokowywać.
• Zamieć od teraz pozwala wybrać: Dodaj odporność lub zabierz odporność na efekty pogodowe.
• Karta Posiłki teraz dobiera pierwszą brązową jednostkę z góry talii.
• Siła karty Feldmarszałek Duda: Towarzysz została zmieniona z 3 na 1.
• Umiejętność karty Feldmarzałek Duda: Towarzysz działa na 4 jednostki znajdujące się najbliżej po jego lewej stronie (pozycjonowanie).
• Siła karty Feldmarszałek Duda: Mąciciel została zmieniona z 3 na 1.
• Umiejętność karty Feldmarzałek Duda: Mąciciel działa na 4 jednostki znajdujące się najbliżej po jego lewej stronie (pozycjonowanie).
• Siła Tasaka została zmieniona z 5 na 6.
• Umiejętność Janka usuwa wybraną kartę z gry zamiast kłaść ją na spodzie talii.
• Siła Cypriana Wiley została zmieniona z 5 na 7.
• Ragh nar Roog od teraz zmniejsza siłę bazową jednostek po przeciwnej stronie pola bitwy (innych niż Złote) o 2 a następnie zwiększa siłę bazową jednostek po twojej stronie (innych niż Złote) o 1.
• Karta Mardroeme: Mutagen od teraz resetuje siłę jednostki do bazowej +2.
• Karta Mardroeme: Zarodniki od teraz resetuje siłę jednostki do bazowej -2.
• Villentretenmerth od teraz jest jednostką Nieuleczalną.
• Siła Villentretenmertha została zmieniona z 7 na 4.
• Siła karty Yennefer: Klątwa została zmieniona z 5 na 4.
• Siła Operatora została zmieniona z 6 na 8.
Królestwa Północy
• Ciężka Jazda Burej Chorągwi od teraz przemieni się w Złotą Kartę pod koniec drugiej tury od momentu jej zagrania.
• Zmieniono umiejętność Filippy: pozwala na zagranie Karty Specjalnej z ręki. Jeśli karta zostanie zagrana, gracz dobiera kolejną kartę.
• Kłobuk będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Kłobuk jest teraz kartą Ulotną.
• Poroniec będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Poroniec jest teraz kartą Ulotną.
• Siła Medyka Polowego została zmieniona z 2 do 4.
• Kaedweński Mistrz Oblężeń nie traci punktów, kiedy zostanie zagrana Maszyna.
• Siła Kaedweńskiego Mistrza Oblężeń została zmieniona z 5 do 4.
• Detmold może teraz usuwać karty z obu cmentarzy.
• Siła karty Triss: Zaklęcie Motyli została zmieniona z 4 do 5.
• Zmieniono umiejętność Keiry: Zamienia siłę jednostki znajdującej się po jej prawej stronie na siłę jednostki znajdującej się po jej lewej stronie (efekt nie działa gdy sąsiadujące z Keirą karty są złote).
• Zmieniono umiejętność Radowida: Zmniejsz siłę jednostki (innej niż Złota) o 4 i zablokuj lub odblokuj ją.
• Jan Natalis od teraz dodaje siłę pojedyńczym jednostkom (może zwiększać siłę tej samej jednostki więcej niż raz).
• Siła Dijkstry została zmieniona z 5 na 1.
• Zmieniono umiejętność Dijkstry: od teraz zagrywa Złotą Kartę z talii. Reszta kart zostanie przetasowana.
• Adept z Ban Ard został zastąpiony Adeptkami z Aretuzy.
• Pavetta od teraz niszyczy najsłabsze jednostki tylko raz.
• Karta Triss: Zaklęcie Motyli nie jest już jednostką Nieustępliwą.
• Dijkstra jest od teraz jednostką Nielojalną.
• Siła Wzmocnionego Trebusza została zmieniona z 5 na 4.
• Umiejętność Wzmocnionego Trebusza jest od teraz aktywowana po jednej turze.
• Wzmocniony Trebusz zadaje teraz 1 punkt obrażeń zamiast 2.
• Vernon Roche może teraz wybierać jednostki, które zaatakuje również po stronie zagrywającego go gracza.
• Siła Shani została zmieniona z 5 na 4.
• Jan Natalis zwiększa siłę odpowiednio o 3, 2 oraz o 1 pkt.
• Siła Jana Natalisa została zmieniona z 5 na 6.
• Siła Porońca została zmieniona z 4 na 5.
• Siła Jaskra została zmieniona z 3 na 5.
• Jedna z kart dobieranych przez Priscillę będzie teraz pokazywała się jako zakryta.
• Triss: Zaklęcie Motyli od teraz dodaje 2 siły wszystkim niezłotym jednostkom na ręku.
• Siła Talara została zmieniona z 6 na 8.
• Dijkstra jest od teraz jednostką Zwinną (możemy wybrać rząd, na który zostanie zagrany) .
• Siła Biednej Piechoty została zmieniona z 2 na 3.
• Siła Redańskiej Elity została zmieniona z 6 na 7.
Potwory
• Umiejętność frakcyjna Potworów będzie pozwalać na zatrzymanie na planszy tylko jednostek zagranych przez gracza z ręki oraz karty Eredina (skopiowane, przywołane i wskrzeszone jednostki nie będą zostawały na kolejną rundę.)
• Vran Wojownik będzie od teraz pochłaniał i niszczył jednostkę znajdującą się po swojej lewej stronie (pozycjonowanie).
• Siła Drauga została zmieniona z 6 na 7.
• Nekkery nie są już jednostką Roju.
• Siła Szepciuchy została zmieniona z 7 na 6.
• Siła Ducha Lasu została zmieniona z 7 na 8.
• Siła Prządki została zmieniona z 7 na 6.
• Siła Żywiołaka Ognia została zmieniona z 5 na 6.
• Siła Harpii Celaeno została zmieniona z 3 na 5.
• Siła Nithrala została zmieniona z 6 na 8.
• Siła Lodowego Giganta od teraz zostanie również zwiększona, gdy będzie on zagrany na rząd znajdujący się pod wpływem Mrozu.
• Siła Harpii została zmieniona z 3 na 4.
• Imlerith zadaje teraz 3 obrażenia wybranej karcie (innej niż Złota) i 1 punkt obrażeń wszystkim jednostkom (innym niż Złote) znajdującym się w tym samym rzędzie (pozycjonowanie).
• Zmieniono umiejętność Drauga: zadaje teraz po jednym punkcie obrażeń 7 razy losowo wybranym jednostkom po stronie przeciwnika (innym niż Złote).
• Umiejętność Ge’elsa została zmieniona: Dodaj +2 do siły wszystkim jednostkom po swojej stronie (innym niż Złote).
• Siła Golema została zmieniona z 6 na 7.
• Siła Katakana została zmieniona z 6 na 4.
• Siła Vrana Wojownika została zmieniona z 5 na 6.
• Siła Sukkuba została zmieniona z 8 na 7.
• Siła Gryfa została zmieniona z 5 na 6.
• Duch Lasu od teraz tworzy efekt mgły tylko po stronie gracza, który go zagrał.
Scoia’tael
• Aglais nie jest już jednostką Nieustępliwą.
• Havekarski Medyk od teraz zwiększa siłę sąsiadujących jednostek po obu stronach karty (pozycjonowanie).
• Toruviel dodaje teraz 2 pkt siły dwóm jednostkom znajdującym się po obu stronach karty w momencie jej odkrycia (pozycjonowanie).
• Umiejętność Hawekarskiego Przemytnika od teraz będzie aktywować się w momencie gdy umiejętność innej jednostki (np. zablokowanie) zostanie prawidłowo aktywowana.
• Siła Obrońcy Mahakamu została zmieniona z 4 na 5.
• Wytrzymałość Obrońcy Mahakamu będzie działała tylko przez jedną rundę.
• Umiejętność Hawekarskiego Przemytnika nie zadziała po zagraniu Złotej Karty.
• Siła Hawekarskiego Przemytnika została zmieniona z 5 na 4.
• Siła Saskii została zmieniona z 9 na 7.
• Siła Zoltana Chivay została zmieniona z 5 na 8.
• Wytrzymałość Zoltana Chivay będzie działać tylko przez jedną rundę.
• Umiejętność Barclaya Elsa nie działa już na Złote Karty.
• Umiejętność Iorwetha nie działa już na Złote Karty.
• Siła Saperów Vrihedd została zmieniona z 4 na 7.
• Umiejętność Saperów Vrihedd jest teraz zasadzką, która aktywuje się po dwóch turach.
• Trapper z Dol Blathanna zadaje 5 obrażeń sąsiadującym jednostkom po obu stronach karty w momencie jej odkrycia (pozycjonowanie).
• Siła Milvy została zmieniona z 7 na 8.
• Ithlinne teraz blokuje wybraną jednostkę oraz sąsiadujące z nią jednostki znajdujące się w tym samym rzędzie (pozycjonowanie).
• Iorweth może od teraz także ranić jednostki gracza zagrywającego kartę.
• Siła Havekarskiego Wsparcia została zmieniona z 3 na 6.
• Havekarskie Wsparcie dodaje teraz +2 do swojej siły.
• Siła Maleny została zmieniona z 6 na 8.
• Iorveth jest teraz jednostką Dalekiego Zasięgu.
• Aglaïs jest teraz jednostką Oblężenia.
• Isengrim jest teraz jednostką Dalekiego Zasięgu.
• Ithlinne jest teraz jednostką Dalekiego Zasięgu.
• Siła Iorwetha została zmieniona z 6 na 7.
Nilfgaard
• Krowie Truchło, stworzone przez Siewcę Zarazy od teraz będzie niszczyć najsłabsze jednostki pod koniec drugiej tury, od momentu zagrania.
• Siła Egana została zmieniona z 7 na 8.
• Joachim De Wett zwiększy teraz siłę jednostki zanim zostanie ona zagrana.
• Siła Kusznika Czarnej Piechoty została zmieniona z 5 na 4.
• Chorąży Brygady Nauzicaa od teraz zwiększa siła sąsiednich jednostek (pozycjonowanie).
• Zmieniono siłę bazową Cantarelli z 6 na 12.
• Cantarella od teraz traci 6 pkt siły bazowej gdy przestaje być jednostką Szpiegującą.
• Umiejętność Egzekutora Brygady Impera zostanie atywowana w momencie użycia umiejętności lidera.
• Zwiadowca został zmieniony na jednostkę Dalekiego Zasięgu.
• Letho z Gulety od teraz usuwa z gry dwie jednostki znajdujące się po jego obu stronach (pozycjonowanie).
• Brygada Impera otrzymuje teraz +2 do siły.
• Siła jednostek nie będzie już zmniejszana po użyciu karty Zabójstwo.
• Od teraz należy potwierdzić kliknięciem, żeby zatrzymać kartę dobraną przez Cantarellę.
• Umiejętność Cahira została zmieniona: Aktywuje on teraz ponownie kartę dowódcy gracza, który go zagrał i sprawia, że przeciwnik dobiera odkrytą Brązową Kartę. Umiejętność nie zadziała, jeśli przeciwnik spasował.
• Umiejętność Cynthii nie zadziała, jeśli przeciwnik spasował.
• Umiejętność Albricha nie zadziała, jeśli przeciwnik spasował.
• Siła karty Vattier de Rideaux została zmieniona z 7 na 8.
• Siła Brygady Impera zostanie teraz także zwiększona w momencie gdy zagramy Szpiega (Brygada Impera musi być wtedy już na stole).
• Emisariusz teraz pozwala dobrać dwie brązowe jednostki z góry talii. Gracz wybiera jedną, która trafi na pole bitwy. Druga trafia z powrotem do talii.
• Siła Fałszywej Ciri została zmieniona z 3 na 6.
• Siła Siewcy Zarazy została zmieniona z 4 na 6.
• Zabójstwo od teraz dodatkowo blokuje jednostkę.
• Tibor Eggebracht od teraz dobiera przeciwnikowi Brązową kartę z góry talii.
Skellige
• Siła Kapitana Piratów Klanu Dimun będzie zwiększała się gdy karta znajduję się w talii, na ręce lub na stole.
• Umiejętność Donara An Hindar została zmieniona: “Odporność na działanie Pogody. Dobierz 1 kartę. Możesz ją zatrzymać lub odrzucić i dobrać kolejną.”
• Odnowa od teraz nie będzie wskrzeszała jednostek oznaczonych jako Nieuleczalne.
• Harald Chromy od teraz nie będzie zmniejszał siły Złotych Jednotek.
• Skald Klanu Heymaey od teraz będzie zwiększał siłę jednostek znajdujących się po obu stronach karty w tym samym rzędzie (pozycjonowanie).
• Umiejętność Drakkara Bojowego uaktywni się teraz tylko w momencie odrzucenia jednostki.
• Zbrojmistrz Klanu Tordarroch teraz resetuje siłę 4 osłabionych jednostek znajdujących się najbliżej po jego lewej stronie do wartości bazowej (pozycjonowanie).
• Władca Undvik będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Hemdall od teraz jest jednostką Ulotną.
• Hemdall będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Skjall Wskrzeszony od teraz jest jednostką Ulotną.
• Skjall Wskrzeszony będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Władca Undvik od teraz jest jednostką Ulotną.
• Wieloryb z Jaskini Snów będzie teraz zaliczany do stworzonych jednostek (nie zagranych).
• Wieloryb z Jaskini Snów od teraz jest jednostką Ulotną.
• Kopie karty Tarczowniczka Klanu Drummond będą zagrywane po prawej stronie pierwszej zagranej kopii tej jednostki (pozycjonowanie).
• Siła Holgera Czarnej Ręki została zmieniona z 4 na 6.
• Siła Dzika Morskiego została zmieniona z 8 na 6.
• Umiejętność Dzika Bojowego została zmieniona: Zadaje teraz odpowiednio 3, 2 i 1 punktów obrażeń wybranym jednostkom (innym niż Złote).
• Siła Drakkara Bojowego została zmieniona z 5 na 4.
• Siła Birny Bran została zmieniona z 12 na 10.
• Birna Bran dobiera teraz 2 karty z talii zamiast 3.
• Cerys będzie otrzymywała punkty od Straży Królowej po zablokowaniu (na polu bitwy i w cmentarzu).
• Siła Morkvarga została zmieniona z 7 na 6.
• Siła karty Djenge Frett została zmieniona z 6 na 8.
• Wojownicy Klanu An Craite od teraz tracą 1 pkt siły zamiast 2 po zagraniu.
• Siła Berserkera Marudera została zmieniona z 4 na 7.
• Siła Rozwścieczonego Berserkera została zmieniona z 4 na 6.
• Siła Zdziczałego Niedźwiedzia została zmieniona z 8 na 11.
• Siła Straży Królowej została zmieniona z 2 na 3.
• Król Bran od teraz nie zwiększa siły odrzucanych jednostek.
Ogólne poprawki
• Przesortowano talie startowe w menu wyboru talii.
• Usunięto typy z kart dowódców
• Poprawiono opisy kart.
• Naprawiono błąd, który powodował, że Włócznicy Dywizji Alba otrzymywali obrażenia od Zdziczałego Niedźwiedzia i Pułpaki Zapalającej przed nadaniem Tarczy.
• Naprawiono błąd, który powodował, że jednostki z zerową siłą pozostawały na środku ekranu po użyciu na nich Atrapy.
• Poprawiono interkacje kart z talią (dobieranie i tasowanie).
• Naprawiono błąd, który powodował, że karta Yennefer: Klątwa zadawała obrażenia z cmentarza po usunięciu jej przez Krowie Truchło.
• Naprawiono błąd, który powodował, ze Mglaki nie były zaliczane do zniszczonych jednostek po zejściu ze stołu lub po oczyszczeniu mgły.
• Naprawiono błąd, który powodował, że Harcownik Klanu An Craite odrzucony przez Myszowora nie uruchamiał umiejętności Drakkara Bojowego i/lub Kapitana Piratów Klanu Dimun.
• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Myszowora nie działała gdy gracz miał tylko jedną kartę na ręku.
• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Drakkara Bojowego nie aktywowała się w momencie gdy jednostka i karta specjalna zostały odrzucone przy pomocy umiejętności Myszowora.
• Zablokowanie jednostki zablokuje również umiejętność kart Morkvarg i Ciri: Szarża.
• Podwyższona siła jednostek znajdujących się w talii będzie resetować się teraz poprawnie gdy jednostka trafi na cmentarz.
• Naprawiono błąd, który powodował, że blokada jednostek nie była widoczna na kartach znajdujących się w cmentarzu. Również Olgierd i Płotka nie bedą już ignorowały blokady.
• Naprawiono błąd, który powodował, że powiadomienia o nagrodach pod koniec meczu nie pojawiały się.
• Naprawiono błąd, który powodował, że grafika Morkvarga wyświetlała się w sposób nieprawidłowy gdy zostawał zniszczony przez kartę Villentretenmerth.
• Naprawiono “Nieznany błąd”, który pojawiał się przy kupowaniu dużej ilości beczek.
• Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre karty zamieniały się z innymi kartami grafikami.
• Naprawiono błąd, który powodował, że nowe karty nie dodawały się do kolekcji.
• Dźwięki w grze nie powinny już odtwarzać się nieprawidłowo przy częstotliwości próbkowania powyżej 96kHz.
• Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się klienta gry przy zamknięciu gry za pomocą przycisku ‘X’.
• Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk ‘Zatrzymaj Wyszukiwanie’ nie działał prawidłowo.
• Naprawiono wiadomości z samouczka.
• Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się klienta gry przy edytowaniu/tworzeniu talii.
• Naprawiono błąd, który powodował, że karta “Ostatnie Życzenie” nie uruchamiała umiejętności Drakkarów Bojowych oraz Kapitana Piratów Klanu Dimun.
• Naprawiono błąd, który powodował, że w trzeciej rundzie gra automatycznie kończyła się remisem.
• Naprawiono błąd, który powodował, że użycie Bomby Dwimerytowej powodowało, że jednostki ignorowały efekty pogodowe.
• Napisy w menu głównym nie powinny już zmieniać się na czarne podczas zmiany rozdzielczości.
• Gra nie powinna już zawieszać się po tym jak komputer wejdzie w stan uśpienia.
• Naprawiono błąd, który powodował, że karty stworzone przez Janka nie posiadały grafiki, opisu i były niegrywalne.
• Naprawiono błąd, który powodował, że Donar An Hindar nie odrzucał kart Specjalnych, jeśli w talii znajdowały się tylko Brązowe karty.
• Naprawiono błąd, który powodował, że Zdziczały Niedźwiedź zadawał dwa obrażenia przywołanym Mglakom.
• Naprawiono błąd, który powodował, że ekran blokował się podczas wyświetlania komunikatu “Pobieranie kolekcji kart z serwera”.
• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Trapera z Dol Blathana aktywowała się niepoprawnie.
• “Zmieniono sortowanie kart w trybie tworzenia talii i kolekcji:
– Brązowe Karty Specjalne
– Srebrne Karty Specjalne
– Złote Karty Specjalne
– Karty Dowódców
– Brązowe Jednostki
– Srebrne Jednostki
– Złote Jednostki”
• W kolekcji kart, licznik kart po lewej stronie będzie aktualizował się w zależności od wybranych filtrów.
• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Vrana Wojownika aktywowała się w momencie gdy obaj gracze spasowali.
• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Krowiego Truchła aktywowała się w momencie gdy obaj gracze spasowali.
• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Ciężkiej Jazdy Burej Chorągwi aktywowała się w momencie gdy obaj gracze spasowali.
• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Dennisa Cranmera aktywowała się w momencie gdy obaj gracze spasowali.
• Naprawiono błąd, który powodował, że Joachim De Wett dobierał losową jednostkę (inną niż Złota) zamiast tej, która znajdowała się na górze talii.