Patch 8 do Far Cry 5. Lista zmian i tryb fotograficzny w szczegółach
Ubisoft wdraża dzisiaj sporo nowości do swojej gry akcji. Patch 8 do Far Cry 5 przynosi ze sobą lepszą stabilność i wydajność, ulepszoną rozgrywkę i przede wszystkim tryb fotograficzny. Oto szczegóły i lista zmian.
Patch 8 do Far Cry 5 ląduje dzisiaj (5 lipca) na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jego częścią jest tryb fotograficzny, który pozwoli nam uwiecznić najlepsze widoki oraz zabójstwa w Hope County. Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, wszystko prezentuje się następująco:
Patch 8 do Far Cry 5 – tryb fotograficzny
Tryb fotograficzny będzie dostępny na PlayStation 4, Xbox One i PC od 5 lipca. W trybie kampanii dla pojedynczego gracza możesz włączyć tryb fotograficzny z menu pauzy. Po aktywacji trybu fotograficznego gra przełączy się na widok z perspektywy trzeciej osoby, umożliwiając ci przemieszczanie kamery, by znaleźć najlepsze możliwe ujęcie. Ustawienia takie jak pora dnia, interfejs użytkownika czy pole widzenia również można dostosować, by uzyskać najlepsze ujęcia w sesji zdjęciowej.
Przedpremierowe granie w FIFA 19, nowe tytuły w EA Access i instalacja gier na konsoli z komputera!
Tryb fotograficzny będzie dostępny również w dodatkowej zawartości do gry „Far Cry 5”: „Mroczne godziny”, „Uwięzieni na Marsie” oraz „Zombie atakują!”. Możesz uchwycić najbardziej odjechane momenty na dowolnej mapie dla pojedynczego gracza nawet w salonie gier Far Cry.
Możesz jeszcze bardziej upiększyć swoje zrzuty ekranu dzięki wielu efektom specjalnym! Filtry, ramki i logotypy nanoś bezpośrednio na zdjęcia. Możesz nawet spersonalizować miny twojej postaci, by stworzyć idealne selfie.
Udostępniaj swoje ulubione zrzuty ekranu w mediach społecznościowych! Gracze z PlayStation 4 i Xbox One mogą zapisać i udostępniać zrzuty ekranu bezpośrednio z menu udostępniania każdej konsoli. Zrzuty ekranu na PC zapisane są w folderze C:\Użytkownicy\%username%\Moje dokumenty\My Games\Far Cry 5\Screenshots.
Patch 8 do Far Cry 5 – zmiany i nowości
1. Nowe elementy
- Dodano nową przeglądarkę poczekalni dla poczekalni gry wieloosobowej w salonie gier.
- Dodano nowe pojazdy i broń w edytorze salonu gier.
- Dodano nowe SI wrogów i zwierząt w edytorze salonu gier.
- Dodano nowe zasoby roślinne i nieruchome w edytorze salonu gier.
- Dodano nowe zasoby do niszczenia w edytorze salonu gier w sekcji rozgrywki – obiekty ze zdrowiem.
2. Stabilność i wydajność
- Naprawiono kilka rzadkich błędów prowadzących do zawieszania się gry.
3. Misje
- Naprawiono błąd rozgrywki podczas misji „W paszczę obłędu” we współpracy, kiedy wbrew założeniom jeden gracz mógł aktywować punkt kontrolny.
- Naprawiono błąd występujący w misji „Wściekłość” we współpracy, sprawiający, że wzmocnienie wściekłości znikało z koła broni po śmierci gracza.
4. Dźwięk
- Naprawiono drobny błąd dźwięku podczas dołączania do prywatnej poczekalni w salonie gier.
5. Rozgrywka oraz interfejs użytkownika
- Naprawiono drobne błędy związane z nachodzeniem na inne obiekty w przypadku strojów specjalnych.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że celownik SWD przestawał przybliżać widok po zamontowaniu ulepszonej lunety.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować zmianę koloru pojazdu po użyciu szybkiej podróży.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że wybór na kole broni zmieniał się na pięści po przeprowadzeniu eliminacji z półki.
- Naprawiono błąd, przez który nie dochodziło do automatycznej zmiany broni po wyczerpaniu się paliwa w miotaczu ognia.
- Dodano przycisk zmiany broni do legendy podczas wsiadania do pojazdów.
- Zaktualizowano treść opisu pocisków szpadlowych w ekwipunku gracza.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że skóry karibu i karibu alfa miały te same ikony w ekwipunku i sklepie.
- Naprawiono błędy związane z animacją gracza podczas korzystania w SWD w określonych sytuacjach.
- Naprawiono błędy z brakującymi efektami dźwiękowymi po przyłączeniu tłumika do SWD w grze.
6. Współpraca
- Naprawiono błąd, który czasami sprawiał, że sklepowy model 3D broni Hierarch Force 1956 kal. M.50 nie wczytywał się dla klienta gry.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w określonych sytuacjach klient mógł zawiesić się na czarnym ekranie po ponownym wczytaniu gry.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że w kliencie gry brakowało efektu dźwiękowego rozbijanego szkła, kiedy host rzucał mołotowa.
7. Salon gier / PvP
- Naprawiono błąd w trybie polowania na nagrodę, który sprawiał, że pies wzięty na cel nie otrzymywał ikony celu i nie mógł zostać oznaczony.
- Naprawiono błąd, który powodował znikanie ikony oznaczenia na heroldzie, kiedy ten używał wieżyczek.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre elementy HUD-a były widoczne na ekranie ładowania podczas uruchamiania map od nowa i wracania do salonu gier.
8. Salon gier/Edytor
- Naprawiono wiele błędów związanych z zasobami.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że mimo utknięcia SI w skałach mapa przechodziła testy poprawności.
- Naprawiono błąd, który powodował wybór pierwszego folderu z danej kategorii po cofnięciu się z dowolnego folderu na liście.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że pasek posiłków stawał się biały po zresetowaniu posterunku w edytorze salonu gier.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre zwierzęta stawały się niewidzialne po umieszczeniu ich w edytorze salonu gier.
9. Dodatek „Far Cry 5® – Mroczne godziny”
- Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się powiadomień o odblokowaniu podczas gry w dodatek, kiedy zostały już wyświetlone w grze.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz widział kompas na ekranie tytułowym.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w określonych okolicznościach pasek zdrowia pojawiał się w trybie widza.
Źródło: Ubisoft, opracowanie własne