Darmowe Battle Royale z jeszcze większymi drużynami!

Fortnite wzbogaca się o nową porcję poprawek oraz nowości. Co powiecie np. na drużyny po 20 graczy w trybie Battle Royale? To nie wszystko! Oto patch 3.2 do Fortnite w szczegółach.

Twórcy szalenie popularnego Fortnite przyzwyczaili nas do częstych aktualizacji. Patch 3.2 do Fortnite już wylądował, więc pora przyjrzeć mu się z bliska.

Skupiliśmy się na poprawie wydajności i komfortu gry, naprawiając wiele drobnych usterek, powstałych w ciągu ostatnich kilku wersji – zaznaczają deweloperzy. Są oczywiście nowości. Oto pełna lista zmian przedstawiona na oficjalnej stronie strzelaniny.


Patch 3.2 do Fortnite – szczegóły, zmiany, nowości

Drużyny po 20 graczy (Battle Royale)
Większe drużyny to więcej walki! Pięć drużyn po 20 osób walczy o Królewskie Zwycięstwo.

Motocyklista (Battle Royale)
Wszystkie drogi prowadzą do zwycięstwa. Przetrzyj szlak jako Motocyklista!

Patch 3.2 do Fortnite

Przyśpieszacze deskolotek (Ratowanie Świata)
Pozostawcie pustaki daleko za sobą! Te przyśpieszacze wystrzeliwują deskolotki w powietrze, co pozwoli wam tworzyć trasy na grubym wypasie!

Patch 3.2 do Fortnite

Wukong (Ratowanie Świata)
Temu bohaterowi nie w głowie małpie igraszki! Dostępny już teraz w sklepie okresowym.

Patch 3.2 do Fortnite

OGÓLNE

  • Dodano system zwalczania oszustw Easy Anti-Cheat na komputerach PC.
    • Niektórzy gracze będą obsługiwani przez system Easy Anti-Cheat, inni zaś przez BattlEye.
    • Instalacja nastąpi podczas działania Fortnite.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że opcja wyzerowania wyboru budowli nie wracała do wyboru ścian, jeśli wybrano pułapki.

BATTLE ROYALE

ROZGRYWKA

  • Tryb okresowy: Drużyny po 20 graczy
    • Każda drużyna składa się z pięciu oddziałów po 4 graczy.
    • Wszyscy towarzysze są zaznaczeni na zielono na mapie.
    • Ekran mapy pokazuje teraz łączną liczbę pozostałych przy życiu członków każdej z drużyn.
    • Zwiększona szansa znalezienia skrzyń skarbów i pojemników z amunicją.
    • Zrzuty zaopatrzenia są zrzucane partiami po 5 sztuk.
    • Położenie kręgu burzy jest losowe tylko podczas pierwszych dwóch cykli zmniejszenia kręgu, po czym burza zmniejsza się standardowo.
    • Odstępy czasowe między burzami są krótsze w początkowej fazie gry, a dłuższe w późniejszych etapach.
  • Wymuszony śmiertelny upadek wtedy, gdy zostanie spowodowany użyciem granatu impulsowego lub zniszczeniem budowli pod nogami przeciwnika będzie teraz zaliczany jako likwidacja przeciwnika na poczet gracza atakującego.
    • Zniszczenie podstawy budowli liczy się tak samo, jak zniszczenie elementu, na którym gracz stał przed upadkiem.
  • Lot na rakiecie nie przerywa już emotek ani używania przedmiotów jednorazowych.
  • Emotki w lobby są teraz wykonywane do końca i nie kończą się po pierwszych 5 sekundach.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze w trybie 60 klatek/sek. nie mogli skakać równie wysoko, co gracze w trybie 30 klatek/sek.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający dostrzeżenie śladów pocisków smugowych z dalszej odległości.
  • Usunięto błąd dotyczący automatycznego sprintu, czasem powodujący sprint wtedy, gdy gracz próbował się zatrzymać.

BRONIE I PRZEDMIOTY

Poprawki błędów

  • Usunięto kilka problemów dotyczących celności sztucera.
    • Teraz jest on idealnie celny, gdy gracz celuje w bezruchu. Celność podczas strzelania z biodra pozostaje bez zmian.
    • Usunięto błąd powodujący lekkie niedopasowanie interfejsu celownika.
  • Usunięto kolejne problemy z wczytywaniem broni, uniemożliwiające graczom widzenie własnej broni lub korzystanie z niej podczas wczytywania świata gry.
  • Usunięto błąd, który powodował, że strzał z broni przerywał animację zakładania przedmiotu.

ŚWIAT GRY

Poprawki błędów

  • Poprawiono położenie szafek kuchennych, które omyłkowo były ustawiane na zewnątrz niektórych domów. Teraz wróciły na właściwe miejsca.
  • Zwiększono poziom PZ płaczących wierzb, żeby lepiej odzwierciedlał ilość zapewnianych przez nie zasobów.

INTERFEJS

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd, który czasami uniemożliwiał wykorzystanie jednego z pól ekwipunku.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze podczas opuszczania trwającej rozgrywki musieli nacisnąć przycisk „Opuść rozgrywkę” dwukrotnie.
  • Usunięto błąd powodujący znikanie członków oddziału z górnego panelu po otwarciu menu w grze.
  • Usunięto błąd powodujący zawieszenie się gry w momencie jej opuszczenia po otwarciu menu ustawień.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Animacja przeładowania pompki będzie teraz odtwarzana w pozycji trzymania broni, a nie jej opuszczenia.
  • Odległe budowle i przedmioty teraz bardziej naturalnie łączą się z terenem.
  • Usprawniono renderowanie terenu oraz cienie chmur.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający dostrzeżenie smug lotni przez innych graczy.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie efektów zniszczenia na niskim poziomie szczegółów.

DŹWIĘK

  • Dodano piski do zwykłych ciosów piszczącym kilofem oraz przy trafianiu nim w drewno, kamień lub metal.
  • Poprawiono domyślny odgłos otwarcia lotni i parasola, aby lepiej pasował do animacji.
  • Dodano efekt dźwiękowy odtwarzany w momencie skoku członków oddziału z bojowego busa.
  • Poprawiono odgłos strzału epickiego lub legendarnego karabinu szturmowego z bliskiej odległości.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący zawieszenie się gry podczas odłączania słuchawek.
  • Usunięto błąd czasami powodujący wytłumienie odgłosów istotnych dla orientacji taktycznej.

WYDAJNOŚĆ

  • Usunięto zacinanie się gry w momencie wczytywania niektórych ubiorów graczy podczas gry.
  • Usunięto błędy powodujące w rzadkich wypadkach zawieszanie się gry podczas korzystania z funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights.

RATOWANIE ŚWIATA

ROZGRYWKA

  • Dodano schemat przyśpieszacza jako dodatkową nagrodę za zadanie „Chcesz zbudować deskolotkę?”.
    • Przyśpieszacz to nowa pułapka podłogowa popychająca deskolotkę w kierunku oznaczonym strzałką. Czas zbudować tor wyścigowy!
    • Gracze, którzy już wykonali to zadanie, automatycznie otrzymają tę nagrodę.
  • Dodano przyśpieszacz do łupów w świecie gry.
  • Dodano pułapkę „Przytulne ognisko” do łupów w świecie gry.
  • Misje grupowe
    • Wszystkie misje grupowe posiadają teraz misje alarmowe, zapewniające talony petard.
      • Liczba otrzymywanych talonów petard zależy od poziomu trudności.
      • Można kilka razy rozegrać misję grupową na tym samym polu.
      • Limit: Tylko 10 misji alarmowych dziennie zapewnia talony.
    • Do misji grupowych należą teraz misje walki z burzą 1., 2., 3. i 4. kategorii, odzyskania danych, lotu na błyskawicy, ewakuacji schronu, naprawy schronu, a także dostarczenia bomby.
      • Dostępność misji zależy od postępów dokonanych przez gracza.
    • Każdy poziom zagrożenia misji posiada własne limity atrybutów, zastępujące wspólny limit dla całego regionu (Kamiennego Lasu, Deskogrodu itd.). To powinno zapewnić graczom bardziej odpowiedni wzrost poziomu trudności podczas gry w regionach o zbyt niskim dla nich poziomie.
    • Zwiększono liczbę misji, w których gracze o wysokim poziomie mogą zdobyć doświadczenie:
      • Wiele misji, które wcześniej miały na mapie kolor szary (nie zapewniały PD), teraz będzie oznaczonych na zielono, czyli będą zapewniać PD w ograniczonej ilości.
      • Zmniejszono też spadek PD podczas wykonywania tych zielonych misji niższego poziomu, aby ułatwić graczom dokonywanie postępów podczas misji o zbyt niskim dla nich poziomie.
    • Odblokowanie misji grupowych wymaga teraz postępów w zadaniu obrony burzowej tarczy.

Poprawki błędów

  • Jak zapowiadaliśmy już w informacjach o aktualizacji 2.4, nagród za ukończone ekspedycje nie można odebrać, jeśli magazyn burzowej osłony przekroczy limit pojemności.
    • W celu ochrony danych graczy konieczne było ograniczenie rozmiaru ekwipunku.
    • Mając wybór między możliwością utraty nagrody i opóźnieniem dostępu, zdecydowaliśmy się na opóźnienie.
    • Nagrody za ukończone ekspedycje nie zostają utracone i będziecie mogli je odebrać, gdy opróżnicie magazyn poniżej limitu pojemności.
  • Nie można już chwilowo wsiąść na deskolotkę, jeśli w trybie budowy przytrzyma się przycisk wsiadania przez ponad 2 sekundy.
  • Nie można już tworzyć amunicji na deskolotce.
  • Usunięto błąd kosmetyczny sprawiający, że żółte misje zbyt wcześnie znikały z mapy misji.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający gruchotaczom i minibossom uszkodzenie celów misji obrony.
  • Dokonano drobnych poprawek w zadaniach okolicznościowych.
    • Dodano bardziej szczegółowy opis do zadania „Podwójne starcie!” w wydarzeniu Wiosno przybywaj!.
    • Każda fontanna „Odmiany losu” w wydarzeniu Wiosno przybywaj! zostawia teraz więcej przedmiotów z zadania.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Profity broni
    • Zwiększono obrażenia krytyczne zadawane celom pod wpływem Bólu z 45% / 67,5% / 90% do 67,5% / 101% / 135%.
    • Zmniejszono szansę na trafienie krytyczne z 14% / 21% / 28% do 11,5% / 16,5% / 21%.
    • Zwiększono szansę na trafienie krytyczne z 30% / 45% / 60% do 45% / 67,5% / 90%.
    • Zmieniono odrzut z -20% / -30% / -40% siły odrzutu na +20% / +30% / +40% stabilności broni.
    • Zmieniono koszt silnego ataku z -9% / -13% / -17% kosztu energetycznego silnego ataku na +10% / +15% / +20% wydajności silnego ataku.
    • Zwiększono szybkostrzelność z 12% / 18% / 24% do 14% / 21% / 28%.
    • Zwiększono szybkość przeładowania z 15% / 22,5% / 30% do 25% / 38% / 50%.
    • Zmniejszono pojemność magazynka z 30% / 45% / 60% do 25% / 38% / 50%.
    • Zwiększono spadek trwałości z 10% / 15% / 20% do 14% / 21% / 28%.
  • Profity pułapek
    • Zwiększono maksymalną trwałość z 8% / 12% / 16% do 14% / 21% / 28%.
    • Zwiększono szybkość przeładowania z 12% / 18% / 24% do 14% / 21% / 28%.
    • Zmniejszono szansę na trafienie krytyczne z 14% / 21% / 28% do 11,5% / 16,5% / 21%.
    • Zwiększono szansę na trafienie krytyczne z 30% / 45% / 60% do 45% / 67,5% / 90%.
  • Komentarz twórców: Te zmiany balansu rozgrywki mają na celu zwiększenie znaczenia kilku profitów niezwiększających obrażeń oraz poszerzenie puli przydatnych konfiguracji broni.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że rzadkie i niepospolite pułapki występowały z niewłaściwą częstotliwością.

BOHATEROWIE

  • Wukong jest już dostępny w sklepie okresowym.
    • Jest to mityczna wersja Żołnierza-Berserkera na Księżycowy Nowy Rok.
  • Żołnierz-Burzyciel otrzymuje trzy nowe świąteczne skórki z okazji dnia św. Patryka.
    • Do lamy wydarzenia Wiosno przybywaj! dodano trójkę nowych legendarnych Żołnierzy-Burzycieli w klimatach dnia św. Patryka. Są to:
      • Burzycielka Szczęścia Tygrysica.
      • Podniebna Wojowniczka Tygrysica.
      • Ogar Wojny Jonesy
  • Zmieniono profit wsparcia podklasy Żołnierza-Berserkera z Szybkiej Osłony na Obrażenia Szturmowe.
    • Zwiększa on obrażenia broni szturmowej o 12%, 18% i 24% odpowiednio przy 1., 2. i 3. ewolucji.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom założenie broni palnej po tym, jak zginęli podczas Naparzania.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający przerzucenie Granatu Odłamkowego przez małe okienka.

INTERFEJS

  • Do ekranu wyboru ocaleńców dodano przycisk pozwalający od razu opróżnić wszystkie miejsca w oddziale.
  • Poprawiono ekran masowego recyklingu i odprawy tak, aby gracze łatwiej mogli odczytać, które alarmy dotyczą wybranych przedmiotów.
  • Liczby pokazujące obrażenia od energii mają teraz inny, charakterystyczny wygląd.
  • Poprawiono wygląd drzewka zdolności.
  • Gracze mogą teraz przełączyć się na widok siatki podczas przeglądania schematów, bohaterów, ocaleńców lub obrońców w zbrojowni.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze dołączający poprzez usługę dobierania graczy pojawiali się z bazą główną na 1 poziomie i bez sztandaru po otwarciu głównego menu.
  • Pole ciężarówki 2 na drugiej stronie drzewka badań kosztuje teraz 1600 punktów badań (wcześniej 3700).

Źródło: Epic Games

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

9 Shares
Share9
+1
Tweet