Nie ogarniacie nowego patcha do The Division? Ten spis wszystko wyjaśni

Wszystko, co trzeba wiedzieć o aktualizacji 1.7 do The Division.

Patch 1.7 do The Division pojawił się co prawda już w zeszłym tygodniu, lecz dotychczas dysponowaliśmy jedynie anglojęzycznym changelogiem. Z uwagi na to, że liczba zmian i nowych opcji jest bardzo rozbudowana, prezentujemy teraz w pełni spolszczoną listę zmian, które dodał do The Division update 1.7.

Jeśli zatem nie ogarniacie wszystkich nowości, wystarczy przejrzeć poniższy spis i wszystko powinno się rozjaśnić.

Patch 1.7 do The Division – lista zmian i nowości:

Nowa opcja: Zdarzenia globalne

  • Zdarzenia globalne to ograniczone w czasie epizody, które wzbogacają warstwę PvE gry o różne modyfikatory.
  • Za udział w zdarzeniu globalnym otrzymasz żetony, które możesz wykorzystać do zakupu zasobników z tajnym wyposażeniem (szczegóły poniżej) oraz unikatowych przedmiotów ozdobnych.
  • Zdarzenia globalne wykorzystują modyfikator, który nakładany jest na istniejącą zawartość. Można zastosować dwa dodatkowe modyfikatory, by zwiększyć skalę wyzwania oraz pulę nagród do zdobycia.
  • W trakcie gry zdobywaj żetony zdarzenia globalnego i wymieniaj je na zasobniki u dostawcy.
  • Nagrody obejmują:
    – Trzy zestawy tajnego wyposażenia.
    – Trzy różne skórki broni.
    – Jeden zestaw ozdobny.
  • Dla graczy szukających jeszcze większych wyzwań dostępne są określone wyróżnienia w ramach zdarzenia globalnego.

Nowa opcja: Wyróżnienia i naszywki

  • Wyróżnienia to seria kilkuset wyzwań dostępnych dla agentów w różnych kategoriach. Dotyczą one wszelkich aspektów gry, tak w trybie PvE jak i PvP.
  • Zaliczając osiągnięcia, agent podnosi wskaźnik wyróżnienia. Jest on widoczny dla innych graczy.
  • Nagrodą za niektóre wyjątkowe wyróżnienia jest naszywka, zupełnie nowy przedmiot ozdobny. Naszywki umieszczane są na ramieniu agenta, zastępując domyślną naszywkę Feniksa.

Nowa opcja: Maski

  • Maski to nowe przedmioty ozdobne pozwalające graczom na jeszcze większą indywidualizację wyglądu agentów.
  • Maski można zdobywać w ramach zdarzeń globalnych.

Nowa opcja: Indywidualizacja rysów twarzy

  • W Bazie operacyjnej jest teraz specjalne pomieszczenie z interaktywnym lustrem, w którym możesz zmieniać wygląd zewnętrzny swojego agenta. Aby dotrzeć do tego pomieszczenia, wystarczy skręcić w prawo tuż za schodami prowadzącymi z Bazy operacyjnej do Terminalu.

Nowa opcja: Zaszyfrowany zasobnik

  • Zaszyfrowany zasobnik to skrzynia z łupem, którą można znaleźć u dostawcy premium w Terminalu. Do jej otwarcia potrzebny jest klucz.
    – Zaszyfrowane zasobniki zawierają unikatowe przedmioty zmieniające wygląd, emotki oraz skórki.
    – Do otwarcia zaszyfrowanych zasobników potrzebne są klucze szyfrowe. Tworzy się je, łącząc różne fragmenty klucza, dostępne do zdobycia w grze. Do stworzenia jednego klucza potrzebnych jest 10 fragmentów. Klucze można też kupować u dostawcy premium.
  • Znajdowane w zaszyfrowanych zasobnikach unikatowe przedmioty zmieniające wygląd są zorganizowane w formie kolekcji, które można przeglądać pod zakładką Przedmioty ozdobne. Gdy dana kolekcja zostanie skompletowana, agent otrzymuje nagrodę.

Nowa opcja: Zestawy tajnego wyposażenia

  • Elementy tajnego zestawu wyposażenia to unikatowe wersje już istniejących w grze przedmiotów, które zapewniają premie za zgromadzenie 5 i 6 elementów danego zestawu.
  • Początkowo elementy zestawów tajnego wyposażenia będzie można zdobywać tylko poprzez uczestnictwo w zdarzeniach globalnych.
    Po zakończeniu zdarzenia globalnego, elementy zestawów tajnego wyposażenia będzie można zdobywać w trakcie normalnej rozgrywki, ale rzadziej niż w ramach zdarzeń globalnych.
  • Elementy zestawów tajnego wyposażenia mają wyższy główny zakres statystyk niż przedmioty ze zwykłych zestawów.
    Główny zakres statystyk tajnego wyposażenia: 1274 – 1401
  • Zestawy tajnego wyposażenia można poddać dwukrotnej rekalibracji.
  • Dla każdego zdarzenia globalnego zostaną przygotowane trzy zestawy tajnego wyposażenia, a kolejne będą udostępniane wraz z każdym nowym zdarzeniem. W skład tych zestawów wchodzą:
    Samotna gwiazda
    5 elementów:
    – Pojemność magazynka +50%
    – Obrażenia zadawane przez LKM +12%
    – Obrażenia zadawane przez strzelbę +12%
    6 elementów: Berserker
    – Gdy w magazynku zostało 50% pocisków, broń otrzymuje 75% szansę na zyskanie premii, która aktywuje się po wystrzeleniu z magazynka ostatniego naboju. W jej wyniku magazynek zostanie natychmiast uzupełniony, a obrażenia zadawane przez broń oraz jej szybkostrzelność wzrosną o 20%. Efekt premii anuluje przeładowanie lub wycofanie się z walki.
    Ostateczny środek
    5 elementów:
    – +15% do odporności na obrażenia środowiskowe
    – +15% do ochrony przed przeciwnikami elitarnymi
    6 elementów: Ulepszony Ostateczny środek
    – Gdy granat zostaje rozbrojony, gracz oraz wszyscy członkowie drużyny znajdujący się w promieniu 30 m otrzymują premię uzależnioną od rodzaju rozbrojonego granatu.
    – EMP/Porażający: Siła umiejętności zwiększona o 20% na 8 s.
    – Odłamkowy/Zapalający: Obrażenia zadawane przez broń zwiększone o 20% na 8 s.
    – Granat błyskowy/Gaz łzawiący: Odporność na obrażenia zwiększona o 20% na 8 s.
    DeadEYE
    5 elementów:
    – Stabilność początkowa +40%
    – Obrażenia od trafienia krytycznego z karabinu snajperskiego +20%
    6 elementów: Ulepszony system DeadEYE
    -Zabicie celu strzałem w głowę ze snajperki przy użyciu przybliżenia zwiększa obrażenia od trafienia krytycznego o 20% na sekundę do maksymalnie 100% i poprawia stabilność o 100%. Trwa przez 10 s lub do wyłączenia przybliżenia.

Zmiany w grze

Rozgrywka

  • Schematy są teraz dostępne dla wszystkich postaci zarejestrowanych na tym samym koncie.
  • Waluty są teraz dostępne dla wszystkich postaci zarejestrowanych na tym samym koncie.
  • Materiały rzemieślnicze są teraz dostępne dla wszystkich postaci zarejestrowanych na tym samym koncie.
  • Po usunięciu efektu statusu przy użyciu apteczki, gracz uzyska trzysekundową niewrażliwość na usunięty efekt.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego agenci mogli paść ofiarą Podpalenia, nawet jeśli posiadali 100% odporność na ogień. Zaznaczamy przy tym, że gracze nadal mogą odnosić obrażenia w wyniku niektórych ataków ogniem, na przykład wskutek kontaktu z miotaczami płomieni Czyścicieli.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze podpaleni tuż po rzuceniu granatu lub użyciu umiejętności tracili dostęp do granatów i umiejętności.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli biec szybciej, wielokrotnie naciskając klawisz odpowiedzialny za sprint.
  • Przy korzystaniu z celownika poprawiono maksymalną czułość kontrolera, która była mniejsza, niż zakładano. Maksymalna czułość jest teraz na takim samym poziomie jak w wersji gry 1.6.

Zbalansowanie broni

  • Wszystkie elementy uzbrojenia
    Wprowadzono limit strzałów na minutę dla wszystkich broni. Nie będzie już można go przekroczyć, bez względu na zastosowaną metodę ostrzału.
  • SVD
    Odrzut i rozrzut SVD został sprowadzony do poziomu M1A.
    SASG
    – Wydłużono czas osiągnięcia maksymalnej celności podczas celowania z kolbą przy ramieniu.
    – Zwiększono rozrzut.
  • Poprawiono wartość strzałów na minutę wyświetlaną w interfejsie broni strzelających seriami tak, aby odzwierciedlała ona rzeczywiste strzały na minutę, a nie jedynie szybkostrzelność w trakcie serii. Zmiana ta wymusiła też aktualizację wartości obrażeń na sekundę zadawanych przez wspomniane uzbrojenie. Podkreślamy, że jest to jedynie zmiana interfejsu mająca na celu lepsze odzwierciedlenie zachowania uzbrojenia; szybkostrzelność oraz zadawane obrażenia pozostały niezmienione.

Zestawy wyposażenia

  • D3-FNC: premię za 3 elementy zmieniono z 30% wytrzymałości tarczy balistycznej na +10% do obrażeń zadawanych przeciwnikom elitarnym.
  • DeadEYE: premia za 4 elementy zapewnia teraz 50% szansę na trafienie krytyczne przy ostrzale bez osłony oraz 100% szansę, gdy gracz strzela z ukrycia.
  • Naprawiono błąd związany z Banshee, w wyniku którego amunicja nie była prawidłowo uzupełniania, gdy gracz przechodził na stronę zbuntowanych.

Przedmioty egzotyczne

  • Torba kurierska NinjaBike
    Talent: torba kurierska NinjaBike
    – Zapewnia miejsce dla dowolnego z posiadanych elementów wyposażenia, pomagając w ten sposób wypełnić wymagania potrzebne do uzyskania premii za zestaw wyposażenia. Można odblokowywać premie z kilku zestawów jednocześnie. Nie można odblokowywać premii za zestawy tajnego wyposażenia.
  • Pakhan:
    – Talent broni Pakhan będzie teraz wpływał na pojemność magazynka tylko przy przeładowaniu. To oznacza, że uzupełnienie amunicji za sprawą Zaradności lub sześcioelementowej premii Samotnej gwiazdy uzupełni magazynek tylko do podstawowej, nie objętej premią, liczby pocisków.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego można było kumulować efekt zastosowania talentu Pakhan, jeśli animacja przeładowania została przerwana.
  • Historian:
    – Zabójstwa w wyniku eksplozji wywołanej ostrzałem z karabinu Historian powodują teraz aktywację talentu Opanowany.

Talenty

  • Talent Stabilność zwiększa teraz stabilność broni o 10% zamiast o 35%. (Zmiana ta ma działanie wsteczne)
  • Talenty Zimna krew oraz Determinacja będą teraz wpływały na czasy odnawiania wszystkich umiejętności, w tym także tych kluczowych.
  • Naprawiono błąd pozwalający na wielokrotne skorzystanie z talentu Selekcja.
  • Naprawiono błąd związany z Braterstwem broni, w wyniku którego premia była stosowana dwukrotnie, jeśli gracz sam zreanimował się w punkcie medycznym.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Utalentowanie aktywowało się również przy zgładzeniu przeciwnika z użyciem granatu lub umiejętności, nie zaś samej broni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Kontra skracała też czas odnawiania apteczek.

Komplety

  • Wprowadzono drobne zmiany kolorystyczne, aby uczynić interfejs kompletów bardziej przejrzystym.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której zmiana modyfikacji kompletu przy pełnym ekwipunku powodowała przekroczenie pojemności plecaka.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której agent mający pełny ekwipunek nie mógł przełączać się pomiędzy identycznymi kompletami wyposażonymi w różne modyfikacje.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre dźwięki ulegały zapętleniu.

Umiejętności

  • Tarcza balistyczna:
    – Do obrażeń przyjmowanych przez tarczę dodano modyfikator PvP. Obrażenia, które gracz zadaje tarczom innych użytkowników, będą teraz większe o 20% w trybie PvP.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego Tarcza balistyczna nie przyjmowała obrażeń od własnych granatów i ładunków przylepnych gracza.
    – Naprawiono błąd, polegający na tym, że agenci za podejmowanie określonych działań otrzymywali wielokrotną premię do Tarczy balistycznej.
  • Impuls:
    – Naprawiono usterkę, w wyniku której ikona impulsu nakładała się na inne elementy interfejsu.
  • Mina poszukująca:
    – Obrażenia zadawane w wyniku eksplozji miny poszukującej zmniejszono z 900 do 600 punktów.
    – Obrażenia zadawane przez modyfikację Rozrzut zostały zmniejszone z 300 do 120 punktów.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego mina poszukująca z modyfikacją w postaci ładunku kasetowego czasami nie eksplodowała przy kontakcie z celem, jeśli znajdował się na osłonie, nie zaś za nią.
  • Ładunek przylepny:
    – Naprawiono usterkę, w wyniku której eksplozja ładunku przylepnego czasami rozchodziła się poziomo a nie sferycznie, dzięki czemu przeciwnicy znajdujący się na innych wysokościach unikali obrażeń.
    – EM ładunek przylepny nie ogłusza już przeciwników.
  • Punkt medyczny:
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego poddanie agenta reanimacji na obszarze działania punktu medycznego, ale przy użyciu innej umiejętności, powodowało restart punktu medycznego.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego agenta nie można było poddać reanimacji przy wykorzystaniu Pierwszej pomocy, jeśli przed zakończeniem tego procesu skorzystał on z reanimacji zapewnianej przez punkt medyczny.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego ustawiony punkt medyczny nadal pozostawał w rękach agenta.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego agent czasami poddawany był nieskutecznej reanimacji, jeśli członek jego grupy korzystał z Pierwszej pomocy wyposażonej w modyfikację Defibrylator.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego agent korzystający z reanimacji zapewnianej przez sojuszniczy punkt medyczny był reanimowany do końca, nawet jeśli podjął próbę anulowania tego procesu.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego mistrzowska modyfikacja punktu medycznego nadal działała, choć gracz zamknął punkt po jego zniszczeniu.
  • Pierwsza pomoc:
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego reanimacja przy wykorzystaniu Pierwszej pomocy z Defibrylatorem nie miała pierwszeństwa przed wolniejszymi metodami reanimacji, jeśli akurat były one używane.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt działania Pierwszej pomocy ulegał opóźnieniu, jeśli pocisk powoli opadał na ziemię.
    – Naprawiono błąd związany z umiejętnością Pierwsza pomoc – Defibrylator, w wyniku którego gracz wyposażony w zasobnik Ożywienia, po wejściu na obszar objęty działaniem umiejętności był natychmiastowo uzdrawiany, ale nie korzystał już z systematycznego leczenia.
  • Mobilna osłona:
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego mobilna osłona mogła zostać sforsowana przez innych agentów lub przez postaci niezależne, nawet jeśli były one pod wpływem efektów obezwładniających.
    – Naprawiono błąd mobilnej osłony, w wyniku którego agent mógł zostać uniesiony nad ziemię.
    – Poprawiono opis modyfikacji Mobilna osłona – Przeciwdziałanie tak, by było jasne, że trafienie celu zza osłony oznaczy go impulsem na 5 sekund.
    – Naprawiono usterkę modyfikacji Mobilna osłona – Przeciwdziałanie, w wyniku której członkowie grupy kryjący się za osłoną nie byli chronieni.
  • Inne:
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego czasy odnawiania umiejętności członków grupy nie ulegały skróceniu, gdy korzystali oni z osłony na obszarze oddziaływania Ulepszonej osłony z modyfikacją w postaci Doładowania.
    – Naprawiono błąd, w wyniku którego próba skorzystania z umiejętności zaraz po wejściu do Strefy Mroku włączała bieg odnawiania umiejętności.
    – Ogniwa regeneracyjnego nie można już używać w trakcie prowadzenia ognia, podobnie jak ma to miejsce w przypadku ogniwa ratunkowego i taktycznego.
    – Naprawiono usterkę związaną z kolejnością doboru celów przez Wieżyczkę.

Misje

  • Naprawiono błąd w Wytwórni napalmu, gdzie agent mógł pokonać Joe Ferro w jego pokoju, zanim rozprawił się ze strażnikami.
  • Naprawiono błąd na Grand Central Station, gdzie wieżyczki były reaktywowane po śmierci agenta.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć Obozu uchodźców Hudson, jeśli bossowie zostali zbyt szybko zabici w trybie wyzwania.
  • Naprawiono usterkę w Elektrowni Warren Gate, gdzie nie można było otworzyć drzwi, jeśli agent zginął przed zrealizowaniem określonego celu.
  • Naprawiono szereg usterek w różnych misjach, w tym w Rosyjskim konsulacie i w Wytwórni napalmu, gdzie agent mógł utknąć lub zostać ostrzelany przez ściany i podłogi.
  • Naprawiono wadliwie działające drzwi na parkingu budynku Zgromadzenia Ogólnego ONZ.
  • Poprawiono lokację, w której gracz mógł rzucić miną poszukującą przez ścianę i zabić wszystkich wrogów znajdujących się po drugiej stronie.
  • Naprawiono usterkę w budynku Zgromadzenia Ogólnego ONZ, gdzie szklany panel zagradzał drogę w trakcie walki z Raptorem.

Podziemia

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego dyrektywy podziemi nie utrzymywały się we wszystkich fazach podziemnej eksploracji.
  • Naprawiono usterkę związaną z dyrektywą Szalone umiejętności, w wyniku której druga umiejętność przechodziła w stan odnawiania, gdy agent celował pierwszą.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego agent mógł skorzystać z funkcji szybkiej podróży do podziemi, choć miał przy sobie skażone przedmioty.
  • Naprawiono pewne wadliwie działające duże drzwi w podziemiach.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której przeciwnicy nie byli w stanie wykryć gracza, jeśli ten przeszedł przez dziwne drzwi pożarowe.

Tryb Przetrwania

  • Nagrody zdobywane w trybie Przetrwania są przyznawane w zależności od przedziału.
    Po osiągnięciu przedziału 1 otrzymasz zasobnik przetrwania zamiast zasobnika z wyposażeniem.
    Po osiągnięciu przedziału 2 otrzymasz zasobnik przetrwania oraz zasobnik z uzbrojeniem.
    Nowe przedmioty za punktację:
    – Materiały czasowe (600 pkt.): Zdobywasz leki antywirusowe w ciągu 20 minut i ewakuujesz się.
    – Samotny wilk (700 pkt.): Ewakuujesz się jako agent działający w pojedynkę, nie wymieniając przedmiotów i nie korzystając z reanimacji zapewnianej przez innych graczy.
    – Nikogo nie zostawiamy (400 pkt./członek grupy): Ewakuujesz się ze wszystkimi członkami grupy.
    – Wspólne zwycięstwo (400 pkt./gracz): Ewakuujesz się z agentami, którzy nie wchodzili w skład twojej grupy startowej.
    – Pogromca (1600 pkt.): Pomagasz zabić przynajmniej 4 łowców.
    – Zdrajca (1600 pkt.): Eliminujesz przynajmniej 4 agentów i ewakuujesz się.
  • Naprawiono szereg usterek w miejscach, gdzie agenci mogli utknąć.
  • Usunięto sytuacje, w których gra mogła zawiesić się przy opuszczaniu trybu Przetrwania.

Ostatni Bastion

  • Możesz teraz obserwować aktualnych/pobliskich członków drużyny przeciwnej, tak samo jak graczy z własnej grupy.
  • Usunięto sytuacje, w których gra mogła zawiesić się przy opuszczaniu starcia w trybie Ostatniego Bastionu.
  • Naprawiono usterkę z umiejscowieniem znacznika, przez którą agenci mogli utknąć w taktycznym punkcie A1.

Baza operacyjna

  • Choinka stojąca nieopodal dostawcy premium już nie chwyta agentów w pułapkę.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz po wizycie u dostawcy premium tracił możliwość interakcji w bazie operacyjnej.

Świat

  • W całym świecie gry naprawiono szereg usterek takich jak:
    – Brak możliwości wdrapania się na określone obiekty.
    – Ostrzał ze strony postaci niezależnych przez ściany przy wejściu do kryjówki The Ward.
    – Blokowanie postaci przez niewidzialne obiekty.
    – Utykanie pomiędzy obiektami.
    – Nakładające się na siebie obiekty.
    – Przenikanie postaci przez różne ściany.
    – Lewitujące flagi i niewłaściwie umiejscowione tekstury.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której agenci mogli zeskoczyć z dachu w Turtle Bay.
  • Wprowadzono poprawkę, dzięki której postaci niezależne nie idą już tropem gracza do windy w Turtle Bay.
  • Poprawiono kilka lokacji, w których agent unikał ataków ze strony wrogów, kryjąc się za określonymi obiektami.

Strefa Mroku

  • W Strefie Mroku naprawiono szereg usterek, takich jak:
    – Problem z komunikatem o opuszczeniu obszaru gry, jaki użytkownicy czasami otrzymywali w punkcie orientacyjnym Arsenał.
    – Obiekt do złupienia w SM07, który znajdował się w niedostępnym miejscu.
    – Przenikanie postaci przez ściany w punkcie orientacyjnym Galeria handlowa.
    – Niemożność zeskoczenia z różnych obiektów, na które wspiął się agent.
    – Drobne graficzne usterki w Arsenale.
    – Usunięto część worków ze śmieciami, aby gracze już nie utykali za nimi.
    – Przeniesiono wadliwie działającą lampę.
    – Postaci niezależne mogące strzelać przez niektóre ściany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego słynne postaci niezależne znikały z punktu orientacyjnego Piwnica w SM09.
  • Uniemożliwiono postaciom niezależnym zakradanie się przez szczelinę pomiędzy drzwiami a dachem w SM09.
  • Usunięto usterkę, w wyniku której gracz nie otrzymywał nagrody za oczyszczenie punktu orientacyjnego.
  • Słynna postać niezależna “Maluch” należy teraz do właściwej frakcji.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przeciwnicy odstępowali od ataku na gracza, jeśli ten schronił się za pewnym konkretnym obiektem w budynku Q.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz mógł teleportować się poza mapę w Strefie Mroku 2.

Interfejs użytkownika

  • Zasobniki z przedmiotami użytkowymi są teraz dostępne u dostawców Strefy Mroku.
  • Przesunięto ikonę Komplet na przedmioty oznaczone jako ulubione, by były łatwiej rozpoznawalne.
  • W podglądzie łupu dodano pojemność plecaka.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego po zgonie i najechaniu kursorem na lokację odrodzenia podświetlenie opcji pojawiało się u dołu ekranu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego naciśnięcie przycisku Wstecz przy opcji wyłączenia funkcji udostępnienia przedmiotu sprawiało, że przedmiot nie mógł już zostać udostępniony.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego szybkie odkupienie przedmiotów mogło spowodować przekroczenie limitu ekwipunku.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przycisk “Sprzedaj” u dostawcy był aktywny, mimo że gracz nie miał nic do sprzedania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł otrzymać błędny komunikat, kupując przedmiot u dowolnego dostawcy.
  • Kupując przedmiot u dostawcy elementów wyglądu, gracz będzie miał teraz podgląd wszystkich posiadanych walut.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wyskakujące okienko z informacją o ukończonej akcji Ubisoft Club pojawiało się przy każdym uruchomieniu gry.
  • Gracze zobaczą teraz komunikat z ostrzeżeniem o tym, że ich portfel jest pełen danej waluty, jeśli otworzą zawierający ją zasobnik.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego martwy członek grupy wyświetlany był w interfejsie jako nieprzytomny.
  • Naprawiono błąd w menu zarządzania grupą, w wyniku którego dane agenta mogły nakładać się na komunikat o “Słabym połączeniu z serwerem hosta”.

Tylko PC

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego tekst opisujący opcje zaczynał gwałtownie migotać, gdy gracz kliknął przedmiot PPM.
  • Naprawiono nakładanie się elementów interfejsu, do którego mogło dojść podczas porównywania przedmiotów i przeciągania ich celem udostępnienia lub rozmontowania.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli nadal korzystać z kółka przewijania, choć wyświetlony został komunikat Za mało miejsca.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kursor myszy czasami znikał na ekranie wczytywania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego menu zarządzania grupą zaczynało migotać, gdy gracz najechał kursorem na nazwę znajomego.
  • Naprawiono błąd, który blokował liczbę klatek na sekundę, mimo wyłączonego limitu klatek.
  • Naprawiono szereg przypadków, w których umiejętności blokowały się przy zbyt szybkim przejściu do celowania po użyciu innej umiejętności.

Inne

  • Naprawiono błąd powodujący, że w scenie z postacią niezależną bijącą martwego człowieka zanikały efekty dźwiękowe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nasycenie tatuażu w trakcie tworzenia postaci nie dawało żadnych efektów na poziomie 0 – 30%.
  • Naprawiono błąd graficzny, w wyniku którego agent nadal się wykrwawiał, jeśli został poddany reanimacji przy użyciu ogniwa regeneracyjnego przy trwającej już reanimacji z innego źródła.
  • Naprawiono przypadki nieprawidłowych animacji postaci niezależnych.
  • Dodano efekty dźwiękowe w scenie z oficerem JTF tłukącym w kraty na posterunku w Brooklynie.
  • Dostawca schematów w terminalu powinien już odzyskać głos.
  • Wprowadzono pewne poprawki do szybkości wczytywania tekstur po szybkiej podróży.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego martwi agenci mrugali i poruszali oczami.

Zmiany z PTS 3 do finalnej wersji 1.7

Zestawy tajnego wyposażenia

  • Wyposażenie bojowe napastnika: premia za 6 elementów będzie teraz resetowana, gdy gracz wycofa się z walki.
  • Ostateczny środek: powaleni gracze nie będą już rozbrajali granatów.
  • Służba wartownicza: premia za 6 elementów zapewnia teraz 50% szansę (zamiast 25%) na rozrzut na odległość 25 metrów (zamiast 10).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego atrybuty nie były prawidłowo normalizowane, jeśli któryś z nich został zrekalibrowany przez gracza.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze wyposażeni w sześcioelementowy zestaw Samotnej gwiazdy czasami przestawali zadawać obrażenia po aktywacji talentu Berserker.
  • Wprowadzono różne poprawki w responsywności interfejsu.
  • Wprowadzono różne poprawki w interfejsie użytkownika.

Zdarzenia globalne

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postępy zdarzenia globalnego na Manhattanie były resetowane, ilekroć gracz rozegrał sesję w Podziemiach oraz w trybie Przetrwanie lub Ostatni Bastion.
  • Efekt skażenia w ramach Epidemii został zmniejszony. Zadawane w jego wyniku obrażenia obniżono o 40%, a czas przyjmowania systematycznych obrażeń skrócono z 3 do 1 sekundy.
  • Zasobniki zdarzenia globalnego zostaną zaktualizowane o następującą zawartość:
    – 2 z poniższych opcji
    45% szansa na zdobycie zestawu tajnego wyposażenia
    43,5% szansa na zdobycie zestawu wyposażenia
    11,5% szansa na zdobycie przedmiotu egzotycznego
    12,5% szansa na zdobycie dodatkowego przedmiotu
    90% szansa na zdobycie zestawu tajnego wyposażenia
    10% szansa na zdobycie przedmiotu egzotycznego
  • Żetony zdarzenia globalnego będzie można teraz prawidłowo zdobywać w zasobnikach trybów Przetrwanie i Ostatni Bastion.
  • Poprawiono szereg przypadków, w których żetony zdarzenia globalnego nie były sumowane ze zdobytymi w ramach wcześniejszych zdarzeń.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bossowie będący ważnymi celami nie zostawiali po sobie żetonów zdarzenia globalnego.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektórzy bossowie w ramach Najazdów nie zostawiali po sobie żetonów zdarzenia globalnego.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bossowie w Podziemiach nie pozostawiali po sobie właściwej liczby żetonów zdarzenia globalnego.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektórzy bossowie w otwartym świecie nie zostawiali po sobie żadnych żetonów zdarzenia globalnego.
  • Wprowadzono szereg poprawek tekstu oraz interfejsu użytkownika.

Zaszyfrowane zasobniki

  • Szanse zdobycia fragmentów kluczy wzrosły z 3% do 20%. Fragmenty te można zdobywać na słynnych postaciach niezależnych w otwartym świecie, w Strefie Mroku, w ramach misji, Najazdów oraz zleceń na ważne cele.
  • Wprowadzono szereg poprawek w interfejsie użytkownika.

Wyróżnienia

  • Poprawiono szereg Wyróżnień, które nie aktualizowały się prawidłowo.
  • Wprowadzono szereg poprawek w interfejsie użytkownika.

Przedmioty egzotyczne

  • Naprawiono usterkę, w wyniku której premia zapewniana przez torbę Ninja nie była prawidłowo naliczana po jego założeniu.

Źródło: Ubisoft, opracowanie własne

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.