Ubisoft robi upgrade grafiki! Patch upiększający w szczegółach
Najnowsza aktualizacja bez tajemnic.
Wczoraj pisaliśmy już, że patch 1.1.0 do Assassin’s Creed Origins wylądował na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One, lecz nie dysponowaliśmy wówczas spolszczoną listą zmian aktualizacji.
Dzisiaj możecie spojrzeć na całość w rodzimym języku, co z pewnością ułatwi przyswojenie dosyć dużej listy nowości i poprawek w grze.
10 premier na nowy tydzień. PUBG, jeszcze raz Battlefield i coś dla tych, którzy lubią się bać
Patch 1.1.0 do Assassin’s Creed Origins – lista zmian:
Najważniejsze elementy aktualizacji
- Dodano nowy poziom trudności “Koszmar”
- Dodano opcję skalowania NPC-ów, czyli “Automatyczne dostosowanie”, dzięki któremu poziom wrogów skaluje się w górę do poziomu gracza
Ważne: Poziom przeciwnika skaluje się tylko w górę do poziomu gracza, nie skaluje się w dół - Dodano nowy “Tryb hordy” na Arenie
- [PC] Dodano wsparcie dla HDR
System
- Poprawiono ogólną stabilność gry
- Zmiana równowagi ekonomicznej – zmniejszenie ceny lwich pazurów oraz futra lamparta
- Wprowadzono maksymalną liczbę drobiazgów i produktów zwierzęcych na poziomie 999 sztuk
- [PC] Zwiększono funkcjonalność narzędzi do mierzenia wydajności
- Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego świat gry zamierał w związku ze zmianą priorytetów punktów terenowych
- [PC] Naprawiono zacinanie się gry na kartach graficznych NVIDIA w trybie wyświetlania bez ramki
Grafika i dźwięk
- Poprawiono wybór strumieniowanych tekstur, dzięki czemu dostępne są tekstury w wyższej rozdzielczości
- Zwiększono odległość, z której wyświetlana jest estymowana geometria wyższej jakości na terenie Aleksandrii
- Zwiększono zasięg widzenia w świątyni w Siwie
- Zwiększono poziom szczegółowości w Grobowcu Hemona
- Poprawiono jakość zdjęć robionych w trybie fotograficznym z włączonym trybem HDR
- [Xbox One X] Zwiększono zakres pamięci na pamięć tekstur, dzięki temu częściej daje się używać tekstur wyższej jakości
- [Xbox One X] Zwiększono zakres pamięci na pamięć terenu, dzięki czemu zmniejszono efekt pojawiania się znikąd elementów otoczenia podczas obracania kamery
- Naprawiono ustawienia siatek ładowania dla wysokich gajów palmowych w celu zwiększenia odległości, z której je widać
- Naprawiono problem z wyskakującymi cieniami podczas zmiany pory dnia
- Naprawiono problem z cieniem w Wielkiej Bibliotece Aleksandryjskiej podczas wschodu i zachodu słońca
- Naprawiono wizualny problem z łukami w chwili ich przełączania poza walką
- Naprawiono wizualny problem z kołczanami
- [Xbox One] Naprawiono niektóre drzewa, które nie miały tekstur w wysokiej rozdzielczości
- [PC] Naprawiono białe kwadraty pokazujące się w trybie w oknie na monitorze 4K
- [PC] Naprawiono problem z opcją zresetowania grafiki
- Naprawiono problem, w wyniku którego muzyka nie była ponownie włączana podczas zadania “Aya: Ostrze Bogini”
- Aktywowano brakujące kwestie mówione podczas rozmaitych scen przerywnikowych
- Naprawiono problem z dźwiękiem w chwili używania Przełamania na rozmaitych przeciwnikach
- Naprawiono rozmaite problemy z powtarzającym się głosem i efektami dźwiękowymi
- Naprawiono problem, w wyniku którego mogły się na siebie nakładać rozmaite ścieżki muzyczne
- Naprawiono szereg nieprawidłowych wypowiedzi na Arenie
Świat
- Naprawiono kilka obszarów na świecie, gdzie gracz mógł się natknąć na problemy z kolizjami
- Naprawiono rozmaite problemy z poziomem szczegółowości obiektów na świecie, NPC-ów oraz pojazdów
Rozgrywka
- Poprawiono reakcje NPC-ów
- Naprawiono błąd, w wyniku którego regeneracja zdrowia czasem przestawała działać po zdobyciu punktów zdrowia na skutek działania parametrów broni “Zdrowie w chwili uderzenia/zabicia”
- Naprawiono odblokowanie osiągnięcia/trofeum “Stare przyzwyczajenia” dla graczy, którzy spełnili jego wymagania
- Naprawiono rozmaite problemy, na skutek którego parametr “Ukończenie gry” nie mógł osiągnąć 100%
- Naprawiono odblokowywanie klasycznego wyzwania Ubisoft Club “Bez granic”
- Naprawiono błąd z klasycznymi wyzwaniami Ubisoft Club, które nie były oznaczane jako zakończone nawet wtedy, gdy gracz je wypełnił
- Naprawiono problem, w wyniku którego kontroler bez końca wibrował na ekranie wyniku na Hipodromie
- Naprawiono problem, w wyniku którego grywalna postać mogła stracić swój ekwipunek, jeśli wybierała opcję szybkiej podróży z Łaźni
- Naprawiono problem, w wyniku którego Senu mogła przelatywać przez elementy krajobrazu
- Naprawiono problem, w wyniku którego rzucane pochodnie mogły wywołać efekt otrucia lub krwawienia
- Naprawiono problemy z ładowaniem w chwili korzystania z pomocy Senu
- Naprawiono rozmaite problemy z pojawianiem się NPC-ów
- Naprawiono rozmaite problemy, w wyniku których postać gracza mogła się zaciąć
- Naprawiono rozmaite problemy z nawigacją i animacją grywalnej postaci
Zadania
- Poprawiono nawigację rebeliantów podczas zadania “Sojusz buntowników”
- Poprawiono rozmaite przejścia pomiędzy scenami przerywnikowymi
- Naprawiono problem, w wyniku którego grywalna postać mogła utknąć lub przelecieć przez otoczenie podczas zadania “Bitwa nad Nilem”
- Naprawiono problem, w wyniku którego grywalna postać mogła stracić wyposażoną broń podczas zadania “Fałszywa wyrocznia”
- Naprawiono problem, w wyniku którego grywalna postać nie mogła zadawać obrażeń krokodylom podczas zadania “Krew w wodzie”
- Naprawiono problem, w wyniku którego nie pojawiał się znacznik zadania podczas misji “Zjazd rodzinny”
- Naprawiono problem, w wyniku którego gracz mógł stracić więźnia podczas zadania “W tajnej służbie”
- Naprawiono problem, w wyniku którego gladiator mógł się zaciąć w grywalnej postaci podczas zadania “Szczęki krokodyla”
- Naprawiono problem, w wyniku którego zadania dzienne znikały z dziennika zadań
- Naprawiono problem, w wyniku którego po ukończeniu zadania dziennego “Walka z plagą” gracz nie otrzymywał nagrody
- Naprawiono problem, w wyniku którego scena dialogowa podczas zadania “Krew w wodzie” nie była odtwarzana
- Naprawiono problem, w wyniku którego etap halucynacji mógł się nie zakończyć podczas zadania “Pieśń Taimhotep”
- Naprawiono problem, w wyniku którego nie dawało się ukończyć zadania “Dzieci ulicy”
- Naprawiono problem, w wyniku którego podczas zadania “Koniec Węża” w ekwipunku nie pojawiał się klucz do skrzyni Eudorosa
- Naprawiono problem, w wyniku którego Kleopatra mogła umrzeć pod koniec zadania “Droga Gabinian”
- Naprawiono problem, w wyniku którego Bayek otrzymywał włócznię zamiast łuku podczas walki na rydwanie w trakcie zadania “Bitwa nad Nilem”
- Naprawiono problem, w wyniku którego Aya mogła się odrodzić jako Bayek
Aktywności
- Zwiększono liczbę drachm otrzymywanych w nagrodę za turnieje na hipodromie
- Zmieniono czułość sterowania na hipodromie
- Naprawiono problem, w wyniku którego film wprowadzający Seleucydy nie był odtwarzany
- Naprawiono problem, w wyniku którego nie dało się używać łuków na Arenie
Interfejs użytkownika
- Dodano opcje dostosowania kaptura, fryzury i brody w menu wyposażenia
- Dodano filtr “Nieukończone lokacje” do mapy świata
- Dodano filtr zdjęć “tylko znajomi” do mapy świata
- Dodano opcję ukrycia na interfejsie głównym kompasu i informacji o pobliskich wrogach
- [PC] Dodano opcję “Wyjście do pulpitu” do menu pauzy
- Poprawiono informacje na ekranie podczas wyzwań znajomych na Arenie
- Zwiększono czas wyświetlania informacji na ekranie w chwili, gdy grywalna postać zostaje trafiona strzałą
- Zmieniono przycisk dla akcji “Porównaj z wyposażeniem”
- [PC] Włączono śledzenie oczu jako opcję domyślną
- Poprawiono rozmaite problemy z ikonami na mapie świata
- Naprawiono problem, w wyniku którego nagroda za Próbę Bogów była nieprawidłowo wyświetlana w dzienniku zadań
- Naprawiono problem, w wyniku którego znacznik celu w Próbie Bogów był umieszczony poniżej poziomu ziemi
- [PC] Naprawiono problem z wyświetlaniem zdjęć z Trybu foto na systemach z wieloma monitorami