Ubisoft robi upgrade grafiki! Patch upiększający w szczegółach

Najnowsza aktualizacja bez tajemnic.

Wczoraj pisaliśmy już, że patch 1.1.0 do Assassin’s Creed Origins wylądował na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One, lecz nie dysponowaliśmy wówczas spolszczoną listą zmian aktualizacji.

Dzisiaj możecie spojrzeć na całość w rodzimym języku, co z pewnością ułatwi przyswojenie dosyć dużej listy nowości i poprawek w grze.

Patch 1.1.0 do Assassin’s Creed Origins – lista zmian:

Najważniejsze elementy aktualizacji

  • Dodano nowy poziom trudności “Koszmar”
  • Dodano opcję skalowania NPC-ów, czyli “Automatyczne dostosowanie”, dzięki któremu poziom wrogów skaluje się w górę do poziomu gracza
    Ważne: Poziom przeciwnika skaluje się tylko w górę do poziomu gracza, nie skaluje się w dół
  • Dodano nowy “Tryb hordy” na Arenie
  • [PC] Dodano wsparcie dla HDR

System

  • Poprawiono ogólną stabilność gry
  • Zmiana równowagi ekonomicznej – zmniejszenie ceny lwich pazurów oraz futra lamparta
  • Wprowadzono maksymalną liczbę drobiazgów i produktów zwierzęcych na poziomie 999 sztuk
  • [PC] Zwiększono funkcjonalność narzędzi do mierzenia wydajności
  • Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego świat gry zamierał w związku ze zmianą priorytetów punktów terenowych
  • [PC] Naprawiono zacinanie się gry na kartach graficznych NVIDIA w trybie wyświetlania bez ramki

Grafika i dźwięk

  • Poprawiono wybór strumieniowanych tekstur, dzięki czemu dostępne są tekstury w wyższej rozdzielczości
  • Zwiększono odległość, z której wyświetlana jest estymowana geometria wyższej jakości na terenie Aleksandrii
  • Zwiększono zasięg widzenia w świątyni w Siwie
  • Zwiększono poziom szczegółowości w Grobowcu Hemona
  • Poprawiono jakość zdjęć robionych w trybie fotograficznym z włączonym trybem HDR
  • [Xbox One X] Zwiększono zakres pamięci na pamięć tekstur, dzięki temu częściej daje się używać tekstur wyższej jakości
  • [Xbox One X] Zwiększono zakres pamięci na pamięć terenu, dzięki czemu zmniejszono efekt pojawiania się znikąd elementów otoczenia podczas obracania kamery
  • Naprawiono ustawienia siatek ładowania dla wysokich gajów palmowych w celu zwiększenia odległości, z której je widać
  • Naprawiono problem z wyskakującymi cieniami podczas zmiany pory dnia
  • Naprawiono problem z cieniem w Wielkiej Bibliotece Aleksandryjskiej podczas wschodu i zachodu słońca
  • Naprawiono wizualny problem z łukami w chwili ich przełączania poza walką
  • Naprawiono wizualny problem z kołczanami
  • [Xbox One] Naprawiono niektóre drzewa, które nie miały tekstur w wysokiej rozdzielczości
  • [PC] Naprawiono białe kwadraty pokazujące się w trybie w oknie na monitorze 4K
  • [PC] Naprawiono problem z opcją zresetowania grafiki
  • Naprawiono problem, w wyniku którego muzyka nie była ponownie włączana podczas zadania “Aya: Ostrze Bogini”
  • Aktywowano brakujące kwestie mówione podczas rozmaitych scen przerywnikowych
  • Naprawiono problem z dźwiękiem w chwili używania Przełamania na rozmaitych przeciwnikach
  • Naprawiono rozmaite problemy z powtarzającym się głosem i efektami dźwiękowymi
  • Naprawiono problem, w wyniku którego mogły się na siebie nakładać rozmaite ścieżki muzyczne
  • Naprawiono szereg nieprawidłowych wypowiedzi na Arenie

Świat

  • Naprawiono kilka obszarów na świecie, gdzie gracz mógł się natknąć na problemy z kolizjami
  • Naprawiono rozmaite problemy z poziomem szczegółowości obiektów na świecie, NPC-ów oraz pojazdów

Rozgrywka

  • Poprawiono reakcje NPC-ów
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego regeneracja zdrowia czasem przestawała działać po zdobyciu punktów zdrowia na skutek działania parametrów broni “Zdrowie w chwili uderzenia/zabicia”
  • Naprawiono odblokowanie osiągnięcia/trofeum “Stare przyzwyczajenia” dla graczy, którzy spełnili jego wymagania
  • Naprawiono rozmaite problemy, na skutek którego parametr “Ukończenie gry” nie mógł osiągnąć 100%
  • Naprawiono odblokowywanie klasycznego wyzwania Ubisoft Club “Bez granic”
  • Naprawiono błąd z klasycznymi wyzwaniami Ubisoft Club, które nie były oznaczane jako zakończone nawet wtedy, gdy gracz je wypełnił
  • Naprawiono problem, w wyniku którego kontroler bez końca wibrował na ekranie wyniku na Hipodromie
  • Naprawiono problem, w wyniku którego grywalna postać mogła stracić swój ekwipunek, jeśli wybierała opcję szybkiej podróży z Łaźni
  • Naprawiono problem, w wyniku którego Senu mogła przelatywać przez elementy krajobrazu
  • Naprawiono problem, w wyniku którego rzucane pochodnie mogły wywołać efekt otrucia lub krwawienia
  • Naprawiono problemy z ładowaniem w chwili korzystania z pomocy Senu
  • Naprawiono rozmaite problemy z pojawianiem się NPC-ów
  • Naprawiono rozmaite problemy, w wyniku których postać gracza mogła się zaciąć
  • Naprawiono rozmaite problemy z nawigacją i animacją grywalnej postaci

Zadania

  • Poprawiono nawigację rebeliantów podczas zadania “Sojusz buntowników”
  • Poprawiono rozmaite przejścia pomiędzy scenami przerywnikowymi
  • Naprawiono problem, w wyniku którego grywalna postać mogła utknąć lub przelecieć przez otoczenie podczas zadania “Bitwa nad Nilem”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego grywalna postać mogła stracić wyposażoną broń podczas zadania “Fałszywa wyrocznia”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego grywalna postać nie mogła zadawać obrażeń krokodylom podczas zadania “Krew w wodzie”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego nie pojawiał się znacznik zadania podczas misji “Zjazd rodzinny”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego gracz mógł stracić więźnia podczas zadania “W tajnej służbie”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego gladiator mógł się zaciąć w grywalnej postaci podczas zadania “Szczęki krokodyla”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego zadania dzienne znikały z dziennika zadań
  • Naprawiono problem, w wyniku którego po ukończeniu zadania dziennego “Walka z plagą” gracz nie otrzymywał nagrody
  • Naprawiono problem, w wyniku którego scena dialogowa podczas zadania “Krew w wodzie” nie była odtwarzana
  • Naprawiono problem, w wyniku którego etap halucynacji mógł się nie zakończyć podczas zadania “Pieśń Taimhotep”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego nie dawało się ukończyć zadania “Dzieci ulicy”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego podczas zadania “Koniec Węża” w ekwipunku nie pojawiał się klucz do skrzyni Eudorosa
  • Naprawiono problem, w wyniku którego Kleopatra mogła umrzeć pod koniec zadania “Droga Gabinian”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego Bayek otrzymywał włócznię zamiast łuku podczas walki na rydwanie w trakcie zadania “Bitwa nad Nilem”
  • Naprawiono problem, w wyniku którego Aya mogła się odrodzić jako Bayek

Aktywności

  • Zwiększono liczbę drachm otrzymywanych w nagrodę za turnieje na hipodromie
  • Zmieniono czułość sterowania na hipodromie
  • Naprawiono problem, w wyniku którego film wprowadzający Seleucydy nie był odtwarzany
  • Naprawiono problem, w wyniku którego nie dało się używać łuków na Arenie

Interfejs użytkownika

  • Dodano opcje dostosowania kaptura, fryzury i brody w menu wyposażenia
  • Dodano filtr “Nieukończone lokacje” do mapy świata
  • Dodano filtr zdjęć “tylko znajomi” do mapy świata
  • Dodano opcję ukrycia na interfejsie głównym kompasu i informacji o pobliskich wrogach
  • [PC] Dodano opcję “Wyjście do pulpitu” do menu pauzy
  • Poprawiono informacje na ekranie podczas wyzwań znajomych na Arenie
  • Zwiększono czas wyświetlania informacji na ekranie w chwili, gdy grywalna postać zostaje trafiona strzałą
  • Zmieniono przycisk dla akcji “Porównaj z wyposażeniem”
  • [PC] Włączono śledzenie oczu jako opcję domyślną
  • Poprawiono rozmaite problemy z ikonami na mapie świata
  • Naprawiono problem, w wyniku którego nagroda za Próbę Bogów była nieprawidłowo wyświetlana w dzienniku zadań
  • Naprawiono problem, w wyniku którego znacznik celu w Próbie Bogów był umieszczony poniżej poziomu ziemi
  • [PC] Naprawiono problem z wyświetlaniem zdjęć z Trybu foto na systemach z wieloma monitorami

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.