Patch 0.8.16 do GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana już na PC i Xbox One. Co zmienia?

Patch 0.8.16 do GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana już na PC i Xbox One. Co zmienia?
Newsy PC XOne

Oto pełna lista poprawek.

Jeśli bierzecie udział w testach beta GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana, na pewno ucieszycie się z najnowszej aktualizacji gry, która naprawia sporo bugów.

Wśród najważniejszych zmian CD Projekt RED wymienia m.in. tę z Kartami Dowódców, które będą od teraz klasyfikowane jako Epickie, a nie Legendarne. Za każdą inną niż początkowa kartę Dowódcy w swojej kolekcji gracze otrzymają po 600 fragmentów kart.

Ponadto zdolność specjalna frakcji Potworów nie będzie już powodować, że złote karty zostają na planszy. Karta Eredina w wersji jednostki jest teraz kartą srebrną i jest odporna na Mróz, a gdy na koniec rundy efekt pogodowy zostaje usunięty, tylko czerwone wartości siły wracają do stanu początkowego.

Poniżej publikujemy pełna listę zmian najnowszej aktualizacji.

Patch 0.8.16 do GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana – zmiany:

Rozgrywka – siła kart / zmiany właściwości kart:

– Karty Dowódców będą od teraz klasyfikowane jako Epickie, a nie Legendarne. Za każdą inną niż początkowa kartę Dowódcy w swojej kolekcji gracze otrzymają po 600 fragmentów kart.
– Zdolność specjalna frakcji Potworów nie będzie już powodować, że złote karty zostają na planszy.
– Karta Eredina w wersji jednostki jest teraz kartą srebrną i jest odporna na Mróz.
– Karta Eredina w wersji jednostki ma teraz kategorię “Dziki Gon”.
– Karta “Czyste Niebo” resetuje teraz tylko czerwone (osłabione) wartości siły jednostek.
– Gdy na koniec rundy efekt pogodowy zostaje usunięty, tylko czerwone wartości siły wracają do stanu początkowego.
– Filippa nie oddziałuje już na karty złote.
– Siła karty Philippy została zwiększona z 6 na 12.
– Filippa jest teraz jednostką nielojalną.
– “Lodowy Gigant” zamiast wracać do bazowej wartości siły, teraz traci 7 punktów siły, gdy efekt Mrozu zostaje usunięty.
– “Wzmocniony Trebusz” ma teraz 5 punktów siły (wcześniej 4).
– “Wzmocniony Trebusz” zadaje teraz 1 punkt obrażeń (wcześniej 2).
– Wzmocnione Trebusze już nie wzmacniają się nawzajem.
– “Zbrojmistrz Klanu Tordarroch” ma teraz 4 punkty siły (wcześniej 3).
– “Zbrojmistrz Klanu Tordarroch” teraz wzmacnia jednostkę o 2 punkty (wcześniej 4).
– Wartość siły Sary będzie od teraz zwiększać się o 3, a nie o 4 jak było dotychczas.
– Karta “Dar Natury” nie będzie już kopiować złotych kart.
– Dodano nową kategorię “Medyk”.
– “Kapłanka Freyi” nie może już wskrzeszać kart oznaczonych kategorią “Medyk”.
– “Medyk Polowy” nie może już wskrzeszać kart oznaczonych kategorią “Medyk”.
– “Straż Królowej” od teraz zwiększa siłę bazową Cerys.
– “Elfi Najemnik” dzięki swojej zdolności nie dobiera już złotych kart specjalnych.
– Umiejętność Priscilli pozwala od teraz dobrać 2 odkyte karty, po czym gracz wybiera, którą chce zagrać.
– Karta “Regis: Wampir Wyższy” jest teraz kartą srebrną.
– Bazowa wartość siły karty “Regis: Wampir Wyższy” została zmniejszona z 10 na 8.
– “Bomba Dwimerytowa” teraz resetuje także wartość siły złotych kart.
– Zdolność karty “Redańska Elita” od teraz bierze pod uwagę tylko jednostki znajdujące się po stronie zagrywającego tę kartę.
– Wartość siły karty “Sigrdrifa” została zwiększona z 1 na 2.
– Karta “Odnowa” dodaje teraz 2 siły do bazowej wartości wskrzeszanej jednostki.
– Draug nie niszczy już złotych jednostek.
– “Pułapka Zapalająca” teraz będzie przywoływać 1 Neofitę w przypadku gdy jej cel nie zostanie zniszczony.
– Odrzucanie Harcowników Klanu An Craite teraz będzie liczyć się jako “odrzucenie” mimo tego, że ich zdolność zostaje uruchomiona.
– Od teraz gdy jakaś karta wraca z pola bitwy do ręki, usunięte zostają wszystkie działające na nią efekty, w tym odliczanie.
– Karta “Saskia” ma teraz kategorię “Smok”.
– Niektóre karty otrzymały kategorię “Elf”.
– Pogoda od teraz będzie mieć wpływ na odsłonięte karty-zasadzki.
– Ocvist teraz wraca do ręki gracza nawet jeśli przeciwnik nie ma żadnych jednostek po swojej stronie.
– Villentretenmerth nie będzie już inicjował drugiej fali zniszczenia jednostek jeśli sam najpierw zostanie zniszczony.
– Po odrzuceniu Morkvarga zostaje on teraz wskrzeszony.
– Karta “Havekarskie wsparcie” nie będzie już otrzymywać wzmocnienia gdy zostanie znisczona przez “Pożogę” lub “Epidemię”.
– Karta “Havekarskie wsparcie” teraz poprawnie działa z kartami takimi jak “Rozdarcie”.
– Karta “Płotka” działa już poprawnie gdy zostaje zmieniona w złotą kartę.
– Efekt karty “Geralt: Igni” nie bierze już pod uwagę kart, które nie zostały odsłonięte.
– Karty odporne na efekty pogodowe mają teraz odpowiednią ikonę pasywności.
– Toruviel od teraz pokazuje czy pass przeciwnika skończy grę.
– Priscilla nie zatrzymuje już gry jeśli któraś z dobranych kart wymaga wybrania celu w pierwszej rundzie.

Poprawki ogólne:

– Naprawiono problem, który powodował zawieszanie się gry na niektórych komputerach podczas otwierania Beczek z Kartami.
– Usunięto problem powodujący, że utrata połączenia z internetem podczas wyboru rzadkiej karty w otwarej już beczce mogła zablokować użytkownikowi wejście do sklepu po ponownym połączeniu się z siecią.
– Naprawiono problem powodujący, że nagrody przestawały być przyznawane po osiągnięciu nowego poziomu.
– Naprawiono błędy, które powodowały pojawianie się niekończącego się ekranu ładowania.
– Usunięto problemy ze stabilnością gry wynikające z utraty połączenia.
– Usunięto błędy tłumaczeniowe w rosyjskiej wersji językowej.
– Usunięto problemy z wyświetlaniuem fontów w brazylijskiej-portugalskiej wersji językowej.
– Naprawiono problem, który występował po tym jak wycofaliśmy się z “Gry z Przyjacielem”.
– Powodował on, że gra przeciwnika przestawała odpowiadać po wejściu w opcję umożliwiającą tworzenie talii.
– Usunięto problem z użyciem w talii karty, która wcześniej została zdobyta jako nagroda. Teraz ponowne uruchomienie trybu multiplayer nie jest już wymagane.
– Naprawiono problem, który powodował spadek wydajności podczas przeglądania kart znajdujących się na Cmentarzu.
– Usunięto problem, który powodował, że przy nieustannym wciskaniu przycisków gra przestawała reagować.
– Naprawiono kilka błędów w Samouczku.
– Naprawiono błąd, który powodował ciągłe wyświetlanie się komunikatu o nieudanym zniszczeniu kart podczas gdy gracz próbował zniszczyć karty nie będąc podłączonym do sieci.
– Niszczenie kart jest teraz możliwe przy użyciu klawiatury.
– Poprawiono mechanizm pokazujący aktywny wybór.
– Usunięto rozmaite literówki we wszystkich językach.
– Naprawiono błąd, który powodował, że podczas przeglądania Cmentarza, z którego Ghoul aktualnie konsumował jednostkę gra ulegała desynchronizacji.
– Naprawiono problem powodujący, że Beczka z Kartami, która była przyznawana graczowi za ukończenie samouczka nie rejestrowała się poprawnie i powodowała błąd.

Usprawnienia:

– Duża część opisów kart została zmieniona/poprawiona we wszystkich językach (Ulewny deszcz, Okrzyk bojowy, Lodowy gigant, Grom i Nekker wojownik).
– Nowe efekty dźwiękowe kart (Komandos Niebieskich Pasów, Pavetta, Sabrina Glevissig,
– Sheala de Tancarville, Sara, Awangarda Vrihedd, Igni, przywódcy Scoia’tael)
– Nowa ikona oznaczająca dobrą grę (Good Game).
– Usprawnienia w wyglądzie ekranu “Kolekcji”.
– Dodano możliwość wyjścia z gry na ekranie logowania.
– Skrócono czas pomiędzmy tworzeniem nowych kart.
– System AI został usprawniony i powinien oferować większe wyzwanie.
– Beczki z Kartami są teraz nieco inaczej posortowane w Sklepie.
– Poprawiono widoczność obramowania złotych kart, tak aby były lepiej widoczne na planszy.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie