Oto jak Microsoft w sprytny sposób reklamuje Star Wars Battlefront
Amerykański gigant wie jak skutecznie ominąć wyłączność reklamową na Star Wars Battlefront, którą posiada Sony.
Sony, EA oraz DICE dogadało się, że wspólnie będą promować Star Wars Battlefront. Mimo tego że produkcja dostępna jest również na PC oraz Xboksa One, w sieci oraz prasie i telewizji widać wyłącznie reklamy, które pokazują grę tylko na konsoli Sony. Microsoft znalazł jednak sprytny sposób, aby podpiąć się pod reklamę Star Wars Battlefront.
W jednej z brytyjskich gazet znalazła się recenzja Star Wars Battlefront, a zaraz na stronie obok widać zieloną reklamę, która ma wyłącznie napis “dostępne już na Xbox One”. Ciekawy pomysł jak na reklamę? Cóż jeśli Microsoft nie może oficjalnie reklamować gry, to przynajmniej radzi sobie w taki sposób. Zdjęcie reklamy możecie zobaczyć powyżej. To wycinek z gazety, który zrobił jeden z czytelników z Wielkiej Brytanii.