Oto, co twórca Gears of War myśli o The Order: 1886
Jakie jest The Order: 1886? Jednym nowy tytuł od Ready at Dawn przypadł do gustu, inni narzekają na przesyt sekwencji QTE i krótki czas rozgrywki. Nasza recenzja pojawi się już niebawem.
Tymczasem możemy zobaczyć, co o The Order: 1886 sądzi Cliff Bleszinski, czyli jedna z osób, które zapisały się na dobre w historii shooterów. To postać, która jest odpowiedzialna za takie hity, jak Unreal czy Gears of War.
Bleszinski zagrał w The Order: 1886, a wszystko mogliśmy oglądać na żywo w serwisie Twitch. Towarzyszył mu Arjan Brussee, współzałożyciel holenderskiego Guerilla Games.
Jak twórca Gears of War przyjął to, co zobaczył w pierwszej godzinie tytułu od Ready at Dawn? - To jest niesamowite, animacja jest świetna. Lecz jako deweloper, który posiada własne studio, zawszę myślę o grach w kontekście pieniędzy. Tutaj widać, że środki mogły być wydane w lepszy sposób, by uzyskać zwrot każdej zainwestowanej monety.
Bleszinski pochwalił mechanikę strzelania, która według niego wypadła bardzo dobrze. Frustrował się natomiast zbyt długimi przerywnikami, których nie mógł pominąć.
Wyraził również opinię, dlaczego jego zdaniem gry robią się coraz bardziej filmowe. - Ten przemysł chce być jak Hollywood. Według twórcy Gears of War często jedynym sposobem, by przekonać kierownictwo do wyłożenia pieniędzy na nową grę, jest zaproponowanie produkcji filmowej, która szefostwu zaimponuje. - Tak szczerze, to dlatego takie rzeczy się dzieją - uważa Bleszinski.
Po godzinnej rozgrywce Cliff napisal na Twitterze, że The Order: 1886 to wspaniała gra, a sekwencje QTE wcale nie są takie złe.
Chcecie zobaczyć godzinny zapis rozgrywki? Jeśli nie boicie się spoilerów, odpalajcie materiał poniżej.