MSI synchronizuje się z Tom Clancy’s The Division 2

MSI synchronizuje się z Tom Clancy’s The Division 2
Newsy PC Technologie

MSI i Ubisoft prezentują nowej generacji gamingowe podświetlenie, które jest zsynchronizowane z akcją w grze Tom Clancy’s The Division 2.

MSI pracuje intensywnie nad technologiami pozwalającymi zanurzyć się w świecie gry, ponieważ wymagania graczy dotyczące wciągających wrażeń z prowadzonej rozgrywki wciąż rosną. Dzięki wspólnej pasji do innowacji, już wcześniej MSI i Ubisoft połączyły swoje siły i zaoferowały bezprecedensowy poziom zanurzenia w grze Assassin’s Creed Odyssey, również za sprawą Ambient Link, a teraz dodano wsparcie dla tej technologii do gry Tom Clancy’s The Division 2.

Zbudowany na bazie technologii MSI Mystic Light Sync, Ambient Link oferuje głębsze połączenie z fabułą gry i dziesiątki ustawień oświetlenia dla ponad dwudziestu domyślnych wydarzeń w grze, w których główny bohater walczy, lub eliminuje wroga z różnymi umiejętnościami, itp. Jeden z kluczowych elementów systemu Ambient Link, klawiatury MSI z indywidualnym podświeteniem RGB każdego klawisza zapewniają w czasie rzeczywistym, wyświetlanie statusów w grze i podświetlanie bardzo przydatnych skrótów klawiaturowych.

Modułowe panele świetlne, takie jak Nanoleaf Canvas, pozwalają graczom przeżyć przygodę z różnymi scenami, które naśladują czyste niebo, lasy deszczowe, dziką przyrodę, ogniska, deszcz meteorów i wiele innych. Reagujące, zsynchronizowane za pomocą technologii Ambient Link zewnętrzne podświetlenie rozszerza świat gry na pokój gracza, zapewniając tym samym, podczas rozgrywki w Tom Clancy’s The Division 2, wyższy stopień zanurzenia w świecie gry.

MSI Ambient Light

Ponadto, w głębi duszy każdy gracz chce podkreślić swoją wyjątkowość i wyróżnić się w świecie gier. W grach nie chodzi tylko o wygraną. Jest to również scena, na której gracze chcą się wyróżnić. MSI Ambient Link został zaprojektowany właśnie w tym celu, aby pomóc graczom wyrazić swoją indywidualność. Chociaż Ambient Link to obecnie mały krok w kierunku wciągających i intuicyjnych wrażeń w grach, to w dłuższej perspektywie stanie się dużym krokiem w kierunku najlepszych, wspaniałych wrażeń w grach, tak jak to ma miejsce w przypadku branży kinowej z filmowy systemem Image Maximum (IMAX).

Źródło: MSI

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie