Minecraft Live 2025. Vibrant Visuals upiększy grę, a Ghast wreszcie przestanie płakać

Minecraft Live 2025. Vibrant Visuals upiększy grę, a Ghast wreszcie przestanie płakać
Newsy PC PS4 PS5 Switch Xbox Series XOne

Podczas wczorajszego wydarzenia Minecraft Live przedstawiciele studia Mojang zapowiedzieli kolejne nowości.

Tegoroczna edycja Minecraft LIVE: March 2025 przyniosła wiele nowości, w tym nowy system aktualizacji, ekskluzywne materiały z nadchodzącego filmu, ulepszenia graficzne i nie tylko. Jednym z kluczowych ogłoszeń jest wprowadzenie Game Drops – systemu częstszych aktualizacji z nową zawartością. W związku z tym Mojang zapowiedział, że od teraz Minecraft LIVE będzie odbywać się dwa razy w roku.

Minecraft Live 2025 – nowości

Pierwsza tegoroczna aktualizacja, Spring to Life, zadebiutuje już 25 marca. Wprowadzi do gry nowe warianty klasycznych mobów, elementy środowiska takie jak krzew świetlikowy, opadające liście i szepty piasku, a także dodatkowe motywy eksploracyjne. Podczas wydarzenia zaprezentowano również ekskluzywne materiały z filmu A Minecraft Movie, którego premiera odbędzie się 4 kwietnia.

Emma Myers, jedna z aktorek, ogłosiła także powiązany in-game Live Event, który odbędzie się od 25 marca do 7 kwietnia. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wyzwaniach inspirowanych filmem i zdobyć unikalną pelerynę, dostępną zarówno w wersji Bedrock, jak i Java Edition.

Najprawdopodobniej najlepszą nowością są jednak Vibrant Visuals. To nowy zestaw ulepszeń graficznych, który obejmie m.in. lepsze cienie, ulepszone oświetlenie i realistyczniejsze efekty wody. Funkcja ta trafi najpierw na kompatybilne urządzenia z Bedrock Edition. Mojang zapowiedział również kolejną aktualizację, która wprowadzi nowego moba – Dried Ghast. Po nawodnieniu zmieni się on w Ghastlinga, a następnie w Happy Ghasta, który pozwoli graczom na latanie i budowanie w powietrzu. (I przestanie płakać!)

Wielu graczy powinna również ucieszyć nowa funkcja UI: Player Locator Bar. Ułatwi ona odnajdowywanie innych graczy w świecie gry. Po głównej części wydarzenia odbył się The Deep Dig After Show, w którym twórcy omówili zapowiedziane nowości i zaprezentowali rozgrywkę.

Źródło: Mojang

Wincenty Wawrzyniak
O autorze

Wincenty Wawrzyniak

Redaktor
Specjalista od Groznawstwa, który nie stroni od swoich ulubionych tytułów. Rzadko się do tego przyznaje, ale ma prawie 2000 godzin na liczniku w Path of Exile. Pozostałe dwa tytuły w jego świętej trójcy to Assassin’s Creed: Origins oraz Final Fantasy XV. Miłośnik RPG i hack’n’slash, dla którego najważniejsza jest dobra historia, a ściany tekstu są plusem. Po godzinach pisze do szuflady, pije niepokojąco duże ilości kawy i często wraca do swoich ulubionych seriali (o Hannibalu prawdopodobnie gadałby nawet w trumnie).
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie