Łatanie The Division priorytetem dla Ubisoftu

Łatanie The Division priorytetem dla Ubisoftu
Newsy PC Polecamy PS4 XOne

Mające ukazać się DLC zaliczą poślizg.

Francuskie studio zdaje sobie sprawę z wielu problemów z którymi borykają się gracze przemierzający wirtualny Nowy York. Twórcy planują usprawnić tryb rywalizacji, poprawić balans broni czy sprawić by obcowanie z trybem dla pojedynczego gracz było ciekawszym doświadczeniem.

Autorom należą się pochwały za ambitne plany szlifowania produkcji, niemniej odbije się to na dacie premiery rozszerzenia zatytułowanego Przetrwanie. Nie ustalono dnia debiutu tego płatnego dodatku, ale powinien on nastąpić do końca tego roku. Zgoła inaczej sytuacja przedstawia się w przypadku innego DLC Ostatni Bastion, które nabyć będziecie mogli dopiero w 2017 roku.

Ubisoft oficjalnie zapowiedział nowy film na podstawie głośnego tytułu

To już pewne. Film Tom Clancy’s The Division powstaje pełną parą, a dziś poznaliśmy pierwszą dwójkę aktorów, którzy w nim wystąpią. To Jake Gyllenhaal – znany z roli księcia w filmie Książe Persji, czy oficera Tylora w Bogach Ulicy oraz Jessica Chastain grająca między innymi w Interstellar. Niestety nie wiemy jaka rola im przypadnie. Na pewno jednak będą walczyć o Manhattan.

Data premiery filmu nie została ujawniona. Nie jest jasne, czy pojawi się szybciej od zapowiedzianego filmu Assassin’s Creed. W każdym razie Ubisoft Motion Pictures ma co robić.

Ubisoft wprowadził aktualizację podczas przerwy technicznej

Patch do The Division radzi sobie m.in. z umieraniem naszych postaci po respawnie w schronie, naprawia rękawice Alpha Bridge czy redukuje bazowe obrażenia od wszystkich karabinów G36 o 15 proc. Na forum Ubisoft pojawiło się pełne zestawienie poprawek, które możecie przeczytać poniżej. .

Jakie zmiany w The Division?

  • Zredukowano bazowe obrażenia od wszystkich karabinów G36 o 15%
  • Naprawiono błąd, przez który specjalne właściwości nazwanych broni nie mogły zostać skalibrowane.
  • Naprawiono błąd, przez który mapa nie ładowała się dla niektórych graczy.
  • Naprawiono błąd, przez który interfejs misji psuł się, jeśli punkt ewakuacyjny w Podziemiu został użyty przed pojawieniem się kolejnego celu misji.
  • Naprawiono błąd, przez który rękawice Alpha Bridge nie posiadały jednego ze swoich atrybutów. Uwaga: ta zmiana jest retroaktywna, co oznacza, że wszystkie atrybuty na istniejących
  • rękawicach AlphaBridge będą zresetowane.
  • Naprawiono błąd, przez który muzyka w grze milkła po zalogowaniu się do najazdu.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja ostatniej właściwości na pistolecie PP-19 nie wylosuje darmowej właściwości,
  • Naprawiono błąd, gdzie bonus zestawy wyposażenia Sentry aplikował się nieprawidłowo podczas używania automatycznej strzelby szturmowca
  • Naprawiono błąd, przez który używanie głównej zdnolności powodował nałożenie efektu wizualnego na wszystkich graczy będących w pobliżu (nie tylko grupy)
  • Naprawiono błąd, przez który właściwości broni nakładały się nieskończenie, jeśli używało się bonusu, wynikającego z noszenia wszystkich 4 części zestawu AlphaBridge.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja właściwości broni wybierała losowy bonus, zamiast tego wybranego z interfejsu.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze umierali, jeśli wracali do pewnych misji po respawnie w schronie.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze PC mogli używać kilku dóbr konsumpcyjnych na raz.
Bartłomiej Balcerzak
O autorze

Bartłomiej Balcerzak

Redaktor
Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie