Blizzard przyznaje się do błędu. “Taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca”

Blizzard przyznaje się do błędu. “Taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca”
Newsy PC

Deweloper przyznaje, że gra w rankingu była ostatnio nieco zbyt chaotyczna i powodowała uzasadnioną frustrację.

Blizzard zaznacza, że ostatnio doszły do dewelopera uwagi przedstawicieli wysoko sklasyfikowanych graczy w Heroes of the Storm, którzy skarżyli się, że regularnie otrzymują na koniec meczów ujemne punkty korygujące indywidualną rangę. Sprawa została dogłębnie zbadana przez twórców gry, którzy już zaczęli wprowadzać poprawki.

Zdajemy sobie sprawę, że z powodu wyżej wymienionych problemów gra w rankingu była ostatnio nieco zbyt chaotyczna i powodowała uzasadnioną frustrację. Taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca, a podjęcie kwestii jej normalizowania zajęło nam dłużej niż powinno. Ogromnie was za to przepraszamy. Chcemy również bardzo przeprosić za ciszę w eterze, która panowała w tej sprawie przez ostatnie tygodnie. Zanim zabraliśmy głos, musieliśmy najpierw poświęcić czas na ocenę systemu, aby zyskać pewność, że zidentyfikowaliśmy obszary problemowe i możemy przejść do usuwania ich z systemu dobierania graczy – czytamy na oficjalnej stronie Blizzarda.

W ramach nagrody za wspomniane problemy deweloper oferuje po jednej legendarnej skrzynce z łupami wszystkim graczom, którzy od startu bieżącego sezonu do 31 stycznia 2018 rozegrali co najmniej jeden mecz rankingowy w lidze drużynowej lub lidze bohaterów. Nie możemy wam jeszcze podać, kiedy to konkretnie nastąpi, ale wasze legendarne skrzynki powinny do was trafić w ciągu kilku kolejnych dni – zapewnia Blizzard.

Wpadka, która może ujawniać nową odsłonę Assassin’s Creed!

Dobieranie graczy w oparciu o wyniki

Na koniec Blizzard dodaje, że nadal planuje ponowne wprowadzenie systemu dobierania graczy w oparciu o wyniki w jednym z nadchodzących sezonów – jest to kontynuacja misji mającej na celu uznanie umiejętności gracza i podniesienie ich znaczenia: W ramach aktualizacji rozgrywki 2018 wprowadziliśmy znaczące zmiany do meta-rozgrywki. Ponieważ system uczy się, korzystając z danych obecnych w danym momencie w grze, chcieliśmy, aby meta-rozgrywka najpierw nieco okrzepła, zanim ponownie uruchomimy system dobierania graczy w oparciu o wyniki. Obecnie sytuacja jest relatywnie stabilna, a system gromadzi rzetelne dane. Niebawem będziemy się mogli z wami podzielić bardziej szczegółowymi informacjami na temat powrotu dobierania graczy w oparciu o wyniki. W międzyczasie będziemy nadal trzymać rękę na pulsie, gdy idzie o nasz system dobierania graczy, i dołożymy wszelkich starań, aby ten sezon dobiegł końca jako czas sprawiedliwej i sprawiającej wszystkim frajdę rywalizacji.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie