Halo Infinite dostanie tryby kooperacji i kuźni, ale trzeba na nie dłużej poczekać

Halo Infinite - grafika
PC Xbox Series Xbox Series S XOne

Halo Infinite zadebiutowało pod koniec ubiegłego roku. Deweloperzy obiecali nowe tryby zabawy, ale będziemy musieli na nie jeszcze zaczekać.

Mamy nadzieję, że więcej obsuw nie będzie!

Halo Infinite z nowymi trybami i drugim sezonem

Najnowsze dzieło od 343 Industries spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony społeczności i fanów. Darmowy tryb multiplayer wymaga jednak wciąż pracy. Na dość szybkiej premierze ucierpiała także zawartość, która zaczyna graczom po prostu się nudzić.

Fani od dawna proszą o kolejne aktualizacje w sprawie obiecanego trybu kooperacji oraz kuźni (Forge). Ten pierwszy miał pierwotnie zadebiutować w maju, na start 2 sezonu gry. W najnowszym wpisie na blogu twórcy wyjaśniają, iż musieli przesunąć jego premierę.

W rzeczywistości jednak potrzeba będzie więcej czasu, aby stworzyć wysokiej jakości, w pełni funkcjonalną kooperację sieciową dla 4 graczy w ogromnym, otwartym świecie Halo Infinite. Zależy nam również na tym, aby zapewnić świetną współpracę dwuosobową na podzielonym ekranie na wszystkich konsolach Xbox, od oryginalnego Xbox One po Xbox Series X – nieliniowe, otwarte fragmenty kampanii stanowią duże wyzwanie dla dzielonego ekranu, którego opracowanie wymaga więcej czasu.

– wyjaśniają twórcy na blogu

Co to oznacza? Twórcy nadal będą starać się dodać tryb co-op do gry w trakcie drugiego sezonu, ale z pewnością nie na jego początku. Osobnym problemem jest tryb kuźni. Tego, zdaniem projektantów, mieliśmy spodziewać się na początku 3 sezonu. Na ten moment wiadomo, że dalej celują w tę datę, ale nie znamy szczegółów. Skoro pierwszy sezon został przedłużony, a drugi wystartuje w maju – bezpiecznie można założyć, iż trzeciego należy spodziewać się blisko końca bieżącego roku. Sporo czasu, ale oby było warto!

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie