Halo Infinite dostanie tryby kooperacji i kuźni, ale trzeba na nie dłużej poczekać
Halo Infinite zadebiutowało pod koniec ubiegłego roku. Deweloperzy obiecali nowe tryby zabawy, ale będziemy musieli na nie jeszcze zaczekać.
Mamy nadzieję, że więcej obsuw nie będzie!
Halo Infinite z nowymi trybami i drugim sezonem
Najnowsze dzieło od 343 Industries spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony społeczności i fanów. Darmowy tryb multiplayer wymaga jednak wciąż pracy. Na dość szybkiej premierze ucierpiała także zawartość, która zaczyna graczom po prostu się nudzić.
Fani od dawna proszą o kolejne aktualizacje w sprawie obiecanego trybu kooperacji oraz kuźni (Forge). Ten pierwszy miał pierwotnie zadebiutować w maju, na start 2 sezonu gry. W najnowszym wpisie na blogu twórcy wyjaśniają, iż musieli przesunąć jego premierę.
W rzeczywistości jednak potrzeba będzie więcej czasu, aby stworzyć wysokiej jakości, w pełni funkcjonalną kooperację sieciową dla 4 graczy w ogromnym, otwartym świecie Halo Infinite. Zależy nam również na tym, aby zapewnić świetną współpracę dwuosobową na podzielonym ekranie na wszystkich konsolach Xbox, od oryginalnego Xbox One po Xbox Series X – nieliniowe, otwarte fragmenty kampanii stanowią duże wyzwanie dla dzielonego ekranu, którego opracowanie wymaga więcej czasu.
– wyjaśniają twórcy na blogu
Co to oznacza? Twórcy nadal będą starać się dodać tryb co-op do gry w trakcie drugiego sezonu, ale z pewnością nie na jego początku. Osobnym problemem jest tryb kuźni. Tego, zdaniem projektantów, mieliśmy spodziewać się na początku 3 sezonu. Na ten moment wiadomo, że dalej celują w tę datę, ale nie znamy szczegółów. Skoro pierwszy sezon został przedłużony, a drugi wystartuje w maju – bezpiecznie można założyć, iż trzeciego należy spodziewać się blisko końca bieżącego roku. Sporo czasu, ale oby było warto!