GTA 5 – 3 fabularne dodatki, które porzucono przez GTA Online
GTA 5 miało otrzymać trzy bardzo duże fabularne dodatki, lecz po sukcesie GTA Online, plany się zmieniły. Co chciało zafundować graczom studio Rockstar?
Przez lata wierzyliśmy, że GTA 5 otrzyma w końcu jakiś fabularny dodatek, lecz wraz z coraz większym sukcesem GTA Online i informacjami, jak sieciowa rozgrywka napędza sprzedaż gry, nadzieje powoli się rozwiały. Dzisiaj w sieci pojawiły się ciekawe informacje mające świadczyć o tym, że Rockstar w pewnym momencie szykował nie jedno, ale aż trzy fabularne rozszerzenia do GTA 5.
GTA 5 – fabularne dodatki z zombie i Trevorem
Brytyjska redakcja Eurogamera przedstawia informacje, do jakich dotarli Tez2 i Yan2295, członkowie społeczności skupionej wokół GTA 5. Odnaleźli oni w kodzie gry sporo pozostałości po tym, co deweloperzy chcieli nam zaoferować w ramach DLC dla jednego gracza. Rockstar szykował trzy fabularne rozszerzenia, przedstawione jako „Trevor”, „Dead” oraz „GTA”.
Pierwszy dodatek miał kontynuować historię Trevora, który zostałby agentem na usługach International Affairs Agency (coś w stylu CIA oraz NSA).
Drugi dodatek do GTA 5 – opisany w kodzie gry jako „Dead” – miał być naprawdę wielką rzeczą. Rockstar chciał ponoć przebudować 80-90 procent mapy gry, by dopasować teren do konkretnego klimatu. Jeden z epizodów opowiadał o apokalipsie zombie. Słowem – gracze dostaliby całkowicie nowe pole zmagań i zapewne ciekawą fabułę.
Na temat trzeciego DLC występującego w kodzie gry jako „GTA” niestety nic nie wiadomo.
GTA Online pożarło fabularne dodatki
Miało być taka fajnie, ale… przyszło GTA Online, które wywróciło plany Rockstar do góry nogami. Informatorzy przekonują, że na podwalinach fabularnych dodatków powstały DLC do GTA Online. Słowem – to, co miało zostać wydane w ramach singleplayer, zostało dopasowane do gry sieciowej i wdrożone do trybu online. Przykładów daleko nie trzeba szukać – nawet najnowszy dodatek z kasyno jest pozostałością z planów na fabularne DLC.