Grafika w DOOM – porównanie PC vs. PS4 vs. Xbox One
Oprócz tego możecie zobaczyć, jaką płynność produkcja osiąga na konsolach.
Mieliśmy już pierwszą godzinę z kampanii fabularnej DOOM, która została zarejestrowana na PC, lecz teraz przyszła pora na porównanie wszystkich trzech wersji gry. Stosownego zestawienia dokonał Candyland, dzięki czemu możemy podejrzeć, czy są jakieś większe różnice pomiędzy edycjami gry na pecety (w maksymalnych ustawieniach) oraz PlayStation 4 i Xboksa One.
Zaraz pod nim wrzucamy materiał od ekspertów z Digital Foundry. Skupiono się w nim na płynności, jaką DOOM osiąga w wersjach konsolowych. Może stałych 60 klatek na sekundę nie ma, lecz spadki animacji nie są takie tragiczne. Dodatkowo możemy przyjrzeć się opcjom w grze. Również na konsolach otrzymaliśmy możliwość dostosowania efektu Motion Blur (lub całkowitego wyłączenia) oraz zdecydowania, czy chcemy grać z aberracją chromatyczną czy też bez niej.