Jakub Stremler

Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.

0 komentarzy

Godfall – 4K i 120 FPS? Twórcy komentują plotki

Twórcy Godfall nie są pewni, czy ich gra zadziała wedle oczekiwań. Gracze złoszczą się na przymusowe połączenie z siecią w trakcie rozgrywki.

W związku z premierą nowych konsol sieć zalewa natłok nieprawdziwych informacji. Na forum ResetEra pojawił się wpis, który sugeruje, że japońscy redaktorzy grali w Godfall na PS5 w rozdzielczości 4K i 120 FPS. Brzmi niewiarygodnie?

Twórcy nie są jeszcze pewni co do tego, jak gra zadziała na PS5. Nieco to dziwne, bowiem Godfall zostało już przecież oficjalnie ukończone i trafiło do tłoczni. Optymalizowanie gry za pomocą Day One Patcha? W dzisiejszych czasach nie powinno to nikogo dziwić, choć i tak jest to ryzykowne zagranie.

Na tym kontrowersje się nie kończą. Jak się okazuje, gra Counterplay będzie wymagała stałego połączenia z siecią. Choć raczej mało kto gra dzisiaj bez połączenia z Internetem, to jest to mocne ograniczenie, które nijak się ma do treści gry. Twórcy zapowiedzieli przecież, że ich produkcja nie będzie grą-usługą, co tym bardziej dziwi w kontekście ogłoszenia.

Podejście deweloperów jest co najmniej niepokojące. Jeśli twórca sam ma wątpliwości co do tego, czy jego gra spełni oczekiwania odnośnie wydajności, to może lepiej byłoby przesunąć premierę? Trzymanie terminów to jedno, ale czasem lepiej dłużej poczekać, niż trafić na wybrakowany produkt.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się