God of War zadziała nawet 20% lepiej na PC. Jest też kilka nowości
God of War na PC dostał nową aktualizację. Tym razem mamy do czynienia z rozwiązaniem krytycznych problemów i udostępnieniem nowych funkcji.
Teraz w Kratosa grać się będzie jeszcze lepiej!
God of War na PC z ważną łatką
GoW okazał się niemal perfekcyjną konwersją. I choć wielu graczy mogło doświadczyć tej wyjątkowej historii na PC bez większych problemów, niektórzy musieli poradzić sobie z szeregiem usterek. Dlatego też deweloperzy zdecydowali o wydaniu kolejnej łatki, tym razem bardzo ważnej pod kątem wydajności i krytycznych problemów.
Nowa aktualizacja wprowadza grę do wersji 1.0.9 i przedstawia rozwiązania sporych niedogodności. To dość lekkie słowo reprezentuje tak naprawdę problemy związane z drastycznym spadkiem FPS-ów i wywalaniem do pulpitu bądź zawieszaniem się gry.
Łatka wprowadza nową technologię, dzięki czemu bardziej obciążające procesor tereny nie będą powodować aż takich spadków płynności. W niektórych rejonach mowa nawet o wzroście rzędu 20%. To naprawdę sporo, choć nie wszyscy odczują różnicę.
Poprawa wydajności dotyczy przede wszystkim użytkowników procesorów od AMD. Od premiery niektórzy z nich musieli poradzić sobie z nagłą utratą płynności. Jeżeli nie mieliście problemów ze spadkami FPS-ów – raczej nie poczujecie zbyt dużych zmian.
Twórcy ponadto informują o możliwości zmiany bloku i celowania (zamiast przytrzymywać klawisz, możemy go teraz tylko wcisnąć), wprowadzeniu potrójnego buforowania (eliminuje przycinki) i dodaniu zużycia GPU do ustawień grafiki.