Ghost Recon Breakpoint – patch 2.0.0 z Trybem Realistycznym. Największa aktualizacja gry

Ghost Recon Breakpoint – patch 2.0.0 z Trybem Realistycznym. Największa aktualizacja gry
Filmiki z gier Newsy PC Polecamy PS4 XOne

Ubisoft ujawnił szczegóły oczekiwanej aktualizacji do Ghost Recon Breakpoint. Patch 2.0.0 dostaniemy już 24 marca, a w nim…

Szykujcie się na największą aktualizację Ghost Recon Breakpoint, która wprowadzi nową zawartość fabularną związaną z epizodem 2, aktualizacje PvP, nowe klasy, wiele poprawek usprawniających rozgrywkę oraz zupełną nowość: immersyjny system wrażeń z rozgrywki! Tryb Realistyczny ma całkowicie odmienić sposób grania w Ghost Recon Breakpoint. Wszystko przyjdzie do nas wraz z patchem 2.0.0 zapowiedzianym na 24 marca.

Ghost Recon Breakpoint – patch 2.0.0:

Jak zaznacza Ubisoft, system wrażeń z rozgrywki to tryb gry umożliwiający graczom tworzenie własnych, spersonalizowanych przeżyć w roli agentów oddziałów specjalnych.

Po włączeniu gry będziemy mogli wybrać:

  • Standardowa rozgrywka – oferuje zabawę znaną z premierowej wersji Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, w której obecne są poziomy sprzętu i progresja łupów.
  • Realistyczna rozgrywka – zupełnie nowe doświadczenie, pozbawione poziomów sprzętu i progresji łupów oraz oferujące nowe opcje taktyczne.
  • Niestandardowa rozgrywka – umożliwia dobranie własnych ustawień, by stworzyć spersonalizowane doświadczenie.

Tworząc własną rozgrywkę otrzymamy do wyboru wiele opcji, o którą prosili sami gracze. Ubisoft oświadcza również: Widzieliśmy wiele spekulacji na temat permanentnej śmierci w trybie realistycznym. Oświadczamy, że gracze nie będą zmuszeni do gry w trybie permanentnej śmierci i opcja ta nie jest częścią systemu wrażeń z rozgrywki.

Wśród wspomnianych opcji będziemy mogli sami ustawić:

  • Brak poziomu sprzętu – spersonalizuj swoją broń i zachowaj ją przez całą przygodę. Poziomy jakości i przedmiotów są wyłączone.
  • Realistyczne łupy – opcja ta sprawia, że broń upuszczana przez wrogów należy do kategorii, której używali. Podniesiona broń zastępuje tę, którą masz w rękach. Sprzęt zdobywasz podczas misji, znajdujesz w skrzyniach lub otrzymujesz w ramach nagród.
  • Liczba miejsc na broń główną – ustawienie umożliwiające noszenie 1 lub 2 broni głównych. Wstępna wersja tej opcji pojawiła się już w aktualizacji 1.1.0, ale w systemie wrażeń z rozgrywki zostanie zrealizowana w pełni.
  • Utrata amunicji przy przeładowaniu – pozostała w magazynku amunicja przepada, gdy przeładujesz broń.
  • Poziom kondycji – określ, jak dużo kondycji zużywa twój duch.
  • Liczba bandaży – ogranicz liczbę bandaży, które może przenosić twój duch.
  • Ryzyko urazu – określ, jak często twój duch może doznawać urazu, gdy zostanie zraniony pociskami wroga.
  • Regeneracja zdrowia – umożliwia ograniczenie, usunięcie lub zwiększenie regeneracji zdrowia.
  • Nowe ustawienia interfejsu – dostosuj wygląd interfejsu dzięki nowym ustawieniom: – Minimalna minimapa – mniejsza mapa wyświetlająca skromniejszą liczbę informacji. – Minimalne powiadomienie o łupie – mniejsze powiadomienie o łupie. – Minimalny łup 3D – mniejszy łup 3D.
  • Tryb prywatny – w Erewhonie spotkasz wyłącznie postacie fabularne i członków swojej drużyny z trybu współpracy.
  • Dostęp do sklepu Marii – zachowaj dostęp do sklepu Marii w biwakach lub ogranicz go wyłącznie do Erewhonu.

Ghost Recon Breakpoint – Epizod 2 “Tajna władza” i inne zmiany

24 marca rozpocznie się w grze również Epizod 2. Otrzymamy wówczas fabularna przygodę “Tajna władza”, która będzie dostępna automatycznie dla wszystkich posiadaczy przepustki na 1 rok.

Deweloper informuje również, że omawiany patch zaktualizuje również Ghost War – otrzymamy nowe mapy oraz funkcję głosowania na mapę.

W grze pojawi się także klasa inżyniera: Inżynierowie zadają większe obrażenia dronom, noszą dodatkowy sprzęt ofensywny i mają premię podczas korzystania z granatników.

Ghost Recon Breakpoint – klasa inżyniera.

Aktualizacja wprowadzi też wiele zmian, o które często prosiła społeczność, w tym:

  • Położenie kamery – możliwość zdecydowania, czy kamera ma dynamicznie dostosowywać swoją odległość w zależności od sytuacji, zbliżając się do postaci lub od niej oddalając. – Dynamiczne – położenie kamery zmienia się dynamicznie między zbliżeniem podczas walki i oddaleniem w pozostałych sytuacjach. W ten właśnie sposób kamera działa w grze obecnie. – Bliskie – kamera pozostaje blisko postaci gracza.
    – Odległe – kamera pozostaje oddalona od postaci gracza.
  • Zwiększona liczba części broni – rozmontowywanie broni zapewni graczom większą liczbę części niskiej jakości.
  • Lepsze opcje sortowania broni/sprzętu:
    System ulubionych – po najechaniu na przedmiot na ekranie wyposażenia lub w sklepie gracze mogą oznaczyć go jako ulubiony. Przedmiotu takiego nie można rozmontować ani sprzedać aż do chwili usunięcia oznaczenia.
    – Optymizacja sprzętu – nowy przycisk pojawia się na ekranie wyposażenia, gdy aktywny jest poziom sprzętu. Jego wciśnięcie powoduje natychmiastowe wyposażenie postaci w najlepszy sprzęt dostępny w jej ekwipunku. Dotyczy to wyłącznie sprzętu, a nie broni.
    – Sortowanie broni/sprzętu – nowe opcje sortowania zwiększające jego funkcjonalność.
    – Sprzedaż wszystkiego – gracze mogą teraz szybko sprzedać wszystkie przedmioty, które nie zostały oznaczone jako ulubione i nie są w danej chwili wykorzystywane przez ich postacie.
    – Rozmontowanie wszystkiego – na ekranie wyboru broni lub sprzętu gracze mogą szybko rozmontować wszystkie przedmioty w danej kategorii, które nie zostały oznaczone jako ulubione i nie są w danej chwili wykorzystywane przez ich postacie.
    – Opcja szybkiego wyposażania w nowy sprzęt/broń – podnosząc przedmioty, gracze mogą teraz natychmiast wyposażyć w nie swoje postacie, przytrzymując przycisk wskazany w oknie powiadomienia o łupie.
  • Figurki Walkera i Hilla – Figury wrócą do gry wraz z premierą aktualizacji 2.0.0
  • Skok ze spadochronem:
    – Dodaliśmy nowe platformy w kluczowych obszarach umożliwiające wykonywanie skoków ze spadochronem.
    – Zaktualizowaliśmy systemy, dzięki którym skoki ze spadochronem są bardziej swobodne.
    – Opóźniliśmy automatyczne wypuszczanie spadochronu, dzięki czemu gracz spędza więcej czasu na swobodnym locie.
  • Pojazdy – zwiększyliśmy immersję podczas lotu helikopterem, poprawiliśmy animacje motocykla oraz dopracowaliśmy sterowanie pojazdami.
  • Usprawnienia systemu odradzania: – Dodaliśmy nowe punkty odradzania w istotnych i często odwiedzanych obszarach mapy. – Gracze nie będą już odradzali się w punkcie położonym najbliżej miejsca śmierci. Zamiast tego odradzać się będą w ostatnim punkcie, jaki mijali przed zgonem, aby uniknąć trafienia w miejsca, których jeszcze nie odwiedzili.
  • Zmiany dotyczące rusznikarstwa: – Większość karabinów szturmowych będzie dostępna w opcji z krótką lufą (poza niektórymi modelami ASR, które w rzeczywistości w tym wariancie nie występują).
    – Dodaliśmy celownik TA31H do 27 modeli broni, wśród których przeważają karabiny szturmowe.

Źródło: Ubisoft, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie