Ghost of Tsushima – nie liczcie na 60 fps na PS4 Pro
Deweloperzy odpowiedzialni za Ghost of Tsushima tłumaczą, że ich celem jest 30 klatek animacji na sekundę, a na PS4 Pro będzie skalowana rozdzielczość 4K.
Ostatnie dni przynoszą sporo informacji na temat Ghost of Tsushima. Zacznijmy od tego, że w sieci pojawił się nowy, trwający ponad 18 minut gameplay, następnie dowiedzieliśmy się, ile miejsca na dysku twardym szykować pod grę, a na koniec, ile czasu zajmie przejście tytułu. Teraz dodajemy do tej puli kolejną wieść, na temat rozdzielczości oraz płynności.
Ghost of Tsushima – w 30 fps nawet na PS4 Pro
Portugalska redakcja Eurogamera zapytała Jasona Connella, dyrektora kreatywnego i artystycznego przy produkcji Ghost of Tsushima, czy dostaniemy tryb wydajności, który pozwoliłby uruchomić grę w 60 klatkach animacji, a także o to, czy rozdzielczość 4K zostanie osiągnięta natywnie na PS4 Pro.
Deweloper odpowiedział, że dąży do 30 klatek na sekundę, co oznacza, że nie zobaczymy trybu wydajności. Jeśli chodzi o rozdzielczość 4K na PS4 Pro, jest ona dynamiczna przy użyciu techniki szachownicy.
Data premiery Ghost of Tsushima jest planowana na 17 lipca tego roku. Fabuła gry będzie miała miejsce w 1274 roku, w otwartym świecie feudalnej Japonii. Bohater Jin Sakai zmierzy się z najazdami ze strony Mongołów. Otwarty świat będzie typowy dla podobnych produkcji: na mapie znajdziemy mnóstwo ciekawych miejsc jak osady czy świątynie oferujące zadania główne oraz poboczne.