Battle Royale w Czarnobylu. Są wymagania sprzętowe, w przyszłym miesiącu można grać
Jeśli czekacie na kolejną grę skupiającą się na zabawie w stylu Battle Royale, już w lipcu będziecie mogli zagrać w Fear The Wolves, choć mowa jedynie o wczesnym dostępie. Jaki PC podźwignie nową grę od twórców serii S.T.A.L.K.E.R? Czego się spodziewać po Early Access? Oto wymagania sprzętowe i solidna garść informacji od dewelopera.
Studio Vostok Games szykuje się do wypuszczenia Fear The Wolves we wczesnym dostępie na Steam. Dzięki temu poznaliśmy wymagania sprzętowe produkcji, w której będziemy próbowali wydostać się ze S.T.A.L.K.E.R.-owego Czarnobyla i uważać przy tym, by po drodze dopadły nas mutanty, promieniowanie, straszliwe anomalie, pogodowe kataklizmy bądź inni gracze.
Fear the Wolves rzuca graczy, w drużynach lub jako samotne wilki, w promieniotwórcze środowisko zniszczonego przez promieniowanie Czarnobyla. W klasycznym trybie Battle Royale będziemy musieli walczyć o przetrwanie, by zostać ostatnim żyjącym żołnierzem ze 100, którzy znaleźli się na mapie. Z radioaktywnego świata może wydostać się jedynie jedna osoba, która zostanie odebrana z punktu ewakuacyjnego przez helikopter.
Na wrogich pustkowiach wszyscy są zagrożeni przez śmiertelne anomalie i dynamicznie zmieniającą się pogodę. Cykl dnia i nocy nieustannie zmusza ocalałych do dostosowania swoich strategii, a wycie zmutowanych stworzeń odbija się echem w każdym zakątku mapy.
Fear The Wolves – wymagania sprzętowe
MINIMALNE:
- Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (64 bits)
- Procesor: Intel Core i3-2130 (3.4 GHz)/AMD FX-4100 (3.6 GHz)
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: 1 GB, GeForce GTX 650 Ti/Radeon R7 260
- Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
- Miejsce na dysku: 16 GB dostępnej przestrzeni
- Dodatkowe uwagi: Wymagania sprzętowe mogą się zmienić po wyjściu gry z programu Early Access.
ZALECANE:
- Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (64 bits)
- Procesor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz)/AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz)
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: 4 GB, GeForce GTX 970/Radeon R9 390
- Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
- Miejsce na dysku: 16 GB dostępnej przestrzeni
- Dodatkowe uwagi: Wymagania sprzętowe mogą się zmienić po wyjściu gry z programu Early Access.
Fear The Wolves – premiera w lipcu (Wczesny Dostęp)
Jednocześnie deweloperzy ujawnili, w jakim stanie Fear The Wolves trafi do wczesnego dostępu oraz czego spodziewać się po najbliższej oraz kolejnych aktualizacjach.
Początkowy stan w Early Access:
- Gra: Strzelanka typu Battle Royale dla 100 graczy, z trybami gry pojedynczej i drużynowej.
- Podstawy: Ponad 20 rodzajów broni, ponad 25 modyfikatorów, ponad 15 pancerzy oraz zrzuty z powietrza, materiały eksploatacyjne i wiele innych.
- PvE: Gracze, których nękają śmiertelnie groźne stada wilków, muszą unikać anomalii powstałych w wyniku katastrofy.
- Jedna mapa: Mapa obrazująca 25 km2 ruin otaczających Czarnobyl, z rzekami, lasami, zniszczonymi miastami, ukrytymi obozami wojskowymi i nie tylko.
- Dynamiczny system pogody oparty na głosowaniu: Pogoda w Czarnobylu stale się zmienia. Niektóre dni są bezchmurne, innym razem wieją silne wiatry lub przechodzą burze z piorunami. O wszystkim decydują w głosowaniu gracze będący obserwatorami rozgrywki.
- Upływ czasu: W miarę rozgrywania meczu poranek zamienia się w południe, a gdy pojawia się helikopter ratunkowy – zapada zmierzch.
- Pojazdy: Częstym widokiem w Fear the Wolves są rozklekotane, choć sprawne jeepy. Mimo iż robią dużo hałasu i ściągają uwagę, stanowią najszybszy sposób ucieczki z niebezpiecznych terenów.
- Promieniowanie: Promieniowanie pojawia się w losowych miejscach na polu walki i rozprzestrzenia się w nieregularny sposób, niosąc ze sobą różne zagrożenia w zależności od stopnia natężenia.
- Ewakuacja: Wydostań się z każdego obszaru mapy w dramatycznym finale, walcząc z ostatnimi pozostałymi przy życiu graczami o miejsce w helikopterze ratunkowym.
- Tryb obserwatora: Wyeliminowani gracze mogą kontynuować oglądanie rozgrywki i uczestniczyć w głosowaniach związanych z pogodą.
Nowości w pierwszej aktualizacji Early Access:
- Czołganie się i schylanie: Nowe możliwości ruchu zapewniają więcej opcji w walce.
- Personalizacja: Nadaj swej postaci indywidualne cechy, korzystając z mnóstwa opcji personalizacji wyglądu w siedmiu elementach.
- Niszczycielska burza: Nowy typ pogody zdolny rozpętać piekło na polu walki.
- Zintegrowana transmisja na żywo: Głosowanie na pogodę będzie dostępne także dla użytkowników serwisów Twitch i Mixer.
- Nowa poczekalnia: Przygotowania do rozgrywki odbywają się teraz w zupełnie nowym otoczeniu.
- Wewnętrzny czat głosowy: Porozmawiaj ze swoją drużyną i omów taktykę.
- Ulepszona mapa Czarnobyla: Mapa zostanie dodatkowo poprawiona w problematycznych obszarach.
- Więcej języków: W miarę zbliżania się do premiery rozszerzamy lokalizację gry. Docelowo gra ma zostać przetłumaczona na 16 języków, w tym francuski, niemiecki, rosyjski i chiński.
Przyszłe aktualizacje:
- Nowy ekskluzywny tryb: Pracujemy nad zupełnie nowym, innowacyjnym ujęciem gatunku Battle Royale.
- Usprawniony tryb obserwatora: Zautomatyzowane funkcje i poprawiony interfejs użytkownika.
- Powtórki meczów: Ucz się na błędach lub przeżyj jeszcze raz swoją najlepszą ewakuację.
- Ulepszona poczekalnia: Nowa funkcja dla oczekujących graczy.
- Więcej opcji personalizacji: Sukcesywnie dodajemy kolejne akcesoria, dzięki którym stworzysz idealną postać, w tym system progresji z przedmiotami do odblokowania.
- Nowe funkcje: Zadawanie ciosów w plecy maczetą, wyważanie drzwi siekierą… wybór broni ma duże znaczenie w świecie gry.
- Nowy pojazd: Wkrótce pojawi się więcej sposobów na szybsze przemieszczanie się po mapie.
- Poprawki mapy: Na podstawie otrzymywanych opinii o mapie podstawowej planujemy wprowadzić ulepszenia w zakresie układu, różnorodności przyrody i budynków.
- Nowe elementy na mapie: Będziemy również dodawać nowe budynki, osobliwości i inne elementy.
- Klany: Nawiąż współpracę ze znajomymi zarówno w trakcie rozgrywki, jak i poza nią.
- Więcej rodzajów broni i przedmiotów: Nowe rodzaje broni palnej, broni białej oraz modyfikatorów broni.
- Nocna rozgrywka: Wciąż w fazie prototypowej, lecz docelowo planujemy zwiększyć poczucie grozy dzięki rozgrywkom nocnym w Fear the Wolves.
- Więcej mutantów: Wilki nie są jedynymi zatrutymi przez czarnobylskie promieniowanie stworzeniami.
- Nowy sposób gry: Pracujemy nad nowymi trybami i mapami, w tym nad gruntowną przeróbką trybu Battle Royale.